💰 Business

Ooredoo launches New Year offers for Shahry and Qatarna customers

«ooredoo» تستقبل 2020 بعروض على «الشهري» و«قطرنا 5G»

 

Qatar’s leading telecommunications operator, Ooredoo, has announced special New Year 2020 offers for new and existing Shahry and Qatarna customers.

Both new customers signing up for a new Shahry 5G or Qatarna 5G pack, and existing customers upgrading to a new Shahry 5G or Qatarna 5G pack, can choose an Add-on pack – either extra data, local minutes or international minutes, depending on pack – absolutely free for three months.

New customers signing up for a Shahry 5G Pack will have the choice of the Data Pack 30, the Local Pack 30 or the International Pack 30 for three months free.

They can enjoy from 2GB to 5GB extra data, 300 to 1000 local minutes or 25 to 100 international minutes extra free per month.

New Qatarna customers will get Data Pack 50 or International Pack 50 free for three months, giving them from 20GB up to 30GB data or 500 to 1000 international minutes extra free per month.

Offers for new customers must be activated in any of our Ooredoo shops around town. Existing Shahry customers who upgrade to a new Shahry 5G pack will get the Data Pack 30 – normally priced at QR30 – free for three months, giving them from 2GB to 10GB data extra per month.

Existing Qatarna customers who upgrade to a new Qatarna 5G Pack will get the Data Pack 50 – normally priced at QR50 per month – free for three months, giving them from 20GB to 30GB data extra absolutely free. Offers for existing customers will be activated automatically once the upgrade is processed.

Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “The recent launch of our new Shahry and Qatarna 5G postpaid packs has been extremely popular and we’re delighted to introduce these offers so customers get even better for value for money as well as our awesome service. Whether they have a 5G-compatible device or not yet, they’ll be able to access the Supernet and stay in touch with loved ones for longer with the free add-ons.”

The New Year 2020 promotion runs from today until January 4.

بمناسبة العام الجديد، أعلنت «ooredoo» عن عروض جديدة على باقات الشهري و«قطرنا 5G» التي أطلقتها الشركة، مؤخراً، وذلك لعملاء الشهري و«قطرنا» الحاليين والجدد. ويتيح العرض للمشتركين الجدد في باقات الشهري أو «قطرنا 5G» والعملاء الحاليين الذين يقومون بالترقية إلى باقات الشهري أو «قطرنا 5G» الجديدة اختيار الحصول على باقة إضافية مجاناً لمدة 3 أشهر، تتضمن بيانات أو دقائق مكالمات محلية أو دقائق مكالمات دولية، وفقاً لنوع الباقة التي تم الاشتراك بها أو الترقية إليها.

فالعملاء الجدد الذين يشتركون في إحدى باقات الشهري 5G، سيتمكنون من اختيار الحصول على باقة البيانات 30 أو باقة المكالمات المحلية 30 أو باقة الاتصالات الدولية 30 مجاناً لمدة 3 أشهر، ليحصلوا بذلك كل شهر على بيانات إضافية من 2 إلى 5 جيجابايت مجاناً، أو دقائق مكالمات محلية إضافية من 300 إلى 1000 دقيقة مجاناً، أو دقائق مكالمات دولية إضافية من 25 إلى 100 دقيقة مجاناً.

أما العملاء الجدد الذين يشتركون في إحدى باقات قطرنا 5G، سيمكنهم اختيار الحصول على باقة البيانات 50 أو باقة الاتصالات الدولية 50 مجاناً لمدة 3 أشهر، ليحصلوا بذلك كل شهر على بيانات إضافية من 20 إلى 30 جيجابايت مجاناً، أو دقائق مكالمات دولية إضافية من 500 إلى 1000 دقيقة مجاناً.

تفعيل

ويمكن تفعيل عروض المشتركين الجدد في باقات الشهري وقطرنا 5G فقط من خلال أحد مراكز ooredoo في قطر.

أما بالنسبة لعملاء الشهري الحاليين الذين يقومون بالترقية إلى إحدى باقات الشهري 5G، فسيحصلون على باقة البيانات الإضافية 30 مجاناً لمدة 3 أشهر، والتي تمنحهم من 2 إلى 5 جيجابايت بيانات إضافية مجاناً كل شهر.

وسيحصل عملاء باقات قطرنا الحاليون، الذين يقومون بالترقية إلى باقات قطرنا 5G، على باقة البيانات الإضافية 50 مجاناً لمدة 3 أشهر، مع العلم بأن السعر الأصلي لهذه الباقة الإضافية هو 50 ريالاً شهرياً. وستمنحهم الباقة الإضافية من 20 إلى 30 جيجابايت بيانات إضافية كل شهر. وسيتم تفعيل عروض العملاء الحاليين تلقائياً عند إجراء الترقية.

إقبال

وفي حديثها حول هذه العروض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في ooredoo قطر: «يسرنا وبمناسبة العام الجديد إطلاق هذا العرض على باقات الشهري وقطرنا 5G الجديدة التي تشهد إقبالاً كبيراً وانتشاراً واسعاً في قطر حتى الآن. ونهدف من خلال هذه العروض إلى مكافأة العملاء الحاليين والجدد من خلال منحهم رصيداً إضافياً من البيانات أو المكالمات وكذلك لتشجيع المزيد من العملاء على تجربة هذه الباقات الجديدة بمزاياها الرائعة، والاستمتاع بما توفره من سرعة فائقة وجودة عالية عبر شبكتنا 5G. وبالطبع، سواء أكان لدى العملاء جهاز متوافق مع شبكة الجيل الخامس أم لا، فسيكون بإمكانهم الوصول إلى شبكة سوبرنت والبقاء على اتصال مع الأهل والأصدقاء لفترات أطول من خلال الباقات الإضافية المجانية التي وفرناها مع هذا العرض».

هذا ويستمر العرض الجديد حتى 4 يناير 2020.

Ooredoo launches New Year offers for Shahry and Qatarna customers
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X