FIFA Club World Cup™

High demand for semi-final tickets Gulf Cup 24

إقبال كبير على تذاكر نصف نهائي خليجي 24

 

 

The ticket counters selling semi-final tickets of the 24th Arabian Gulf Cup are witnessing massive rush an hour after it opened at 4. 

People were sharing pictures from various malls showing long queues to procure a ticket to watch Asian champions Qatar take on Saudi Arabia on Thursday, December 5 at Al Janoub Stadium in Al Wakrah. 

Tickets for semi-final matches will be also available through the tournament their website. Due to the heavy rush, there is a long waiting time for the ticketing section to load.

 

Tickets will also be available at Villaggio Mall, Mall of Qatar, Doha Festival  City, Souq Waqif and Katara, Qatar Football Association tweeted earlier.

There is a huge interest in Qatar vs Saudi match as the Al Annabi put a clinical performance to beat UAE 4-2 in their last group performance held yesterday at the Khalifa International Stadium.

الدوحة – قنا

شهدت عملية بيع تذاكر مباريات الدور نصف النهائي من بطولة كأس الخليج العربي لكرة القدم “خليجي 24” إقبالاً كبيراً على الشراء من قبل الجماهير التي ترغب في حضور المباراتين اللتين تجمعان المنتخب القطري المستضيف مع نظيره السعودي، والمنتخب العراقي مع نظيره البحريني يوم بعد غد، الخميس، حيث تلعب الأولى على ملعب ستاد الجنوب المونديالي، والثانية على ملعب عبدالله بن خليفة بنادي الدحيل.

وأطلقت اللجنة المنظمة للبطولة مساء اليوم عملية بيع تذاكر الدور المقبل عبر الموقع الإلكتروني الخاص بالبطولة الذي شهد بيع 700ر15 تذكرة خلال 3 ساعات فقط، كما تم بيع 6600 تذكرة عبر منافذ البيع في المجمعات التجارية من خلال نقاط البيع الموجودة في /فيلاجيو والدوحة فستيفال سيتي وقطر مول وكتارا وسوق واقف/.

يشار إلى أن المنتخب القطري تأهل إلى الدور نصف النهائي بعد أن حل في المركز الثاني في المجموعة الأولى برصيد 6 نقاط، كما تأهل المنتخب السعودي بعد أن تصدر المجموعة الثانية بـ6 نقاط، ومن جانبه تأهل المنتخب العراقي إلى نصف النهائي بعد أن تصدر المجموعة الأولى برصيد 7 نقاط، كما تأهل المنتخب البحريني بعد أن حل ثانيا في المجموعة الثانية برصيد 4 نقاط.

وكانت مباريات الجولة الأخيرة من المرحلة الأولى للمجموعات أقيمت مساء أمس الإثنين، حيث شهدت فوز المنتخب القطري على الإماراتي 4/ 2، والسعودي على العماني 3/ 1، والبحريني على الكويتي 4 /2، وتعادل العراقي مع نظيره اليمني صفر / صفر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X