💰 Business

Turkish Airlines celebrates partnership with Qatar stakeholders

الخطوط الجوية التركية تقيم فعالية سنوية للاحتفال بشراكاتها في قطر

Turkish Airlines has achieved great success and is enabling millions of global travellers to discover Turkey and beyond, said Fikret Ozer, the Turkish Ambassador to Qatar. He was speaking at the annual event of Qatar office of Turkish Airlines held at Crowne Plaza Hotel in Doha on Wednesday.

The national flag carrier of Turkey had organised the annual event to celebrate its partnerships with various stakeholders in Qatar.

Fikret Ozer said during the event: “It’s my pleasure to announce that since launching their route to Qatar in 2006, Turkish Airlines has achieved great success and enabled millions of global travellers to discover Turkey and beyond. With 316 destinations,

“Turkish Airlines is fuelling the passion for exploration and connecting travellers to all corners of the world. Thank you for being here tonight. We also thank you for your efforts in helping countless travellers explore the stunning scenery, rich historic legacy and welcoming culture of Turkey.”

During the event, the company welcomed corporate clients, travel agencies and media for their support and contributions to the growth of the airline during the year.

The ceremony was led by Mehmed Zingal, General Manager of Turkish Airlines’ Qatar office, and participants were treated to a night of fun, entertainment and great hospitality that Turkish Airlines, the airline that flies to more countries than any other airline, is renowned for.

The highlights of the night include a raffle draw where attendees had the opportunity to win several prizes including the grand prize of one business class ticket to anywhere in Europe among others.

Speaking at the ceremony, Mehmed Zingal, said, “I am gratified to see this huge turnout tonight. This is clearly a reflection of the robust relationship between us and a testimony to a wonderful partnership that has continued to grow stronger and better every passing year.

“This event is another way of expressing our deepest gratitude to our partners for their constant support and contribution to the growth of Turkish Airlines.” Turkish Airlines recently celebrated the 30th anniversary of its Miles & Smiles loyalty programme in Qatar. The airlines currently flies to 316 destinations, where in 2019 alone, Turkish Airlines has inaugurated 6 new destinations to their flight network including Sharjah, Bali, Rovaniemi, Marrakesh, Port Sudan and Luxor.

Sachin Kumar | The Peninsula

أقامت الخطوط الجوية التركية في قطر، الأسبوع الماضي، فعالية للاحتفال بشراكاتها في قطر؛ حيث استقبلت الشركة عملاءها من الشركات ووكالات السفر والسياحة وممثلي وسائل الإعلام، وذلك لشكرهم على دعمهم ومساهمتهم في تعزيز مسيرة نمو الخطوط الجوية التركية خلال العام. وقد أُقيمت الفعالية بحضور سعادة السيد فكرت أوزر، السفير التركي في قطر، واستضافها فندق كراون بلازا في الدوحة.

ترأس السيد محمد زينغال، المدير العام لمكتب الخطوط الجوية التركية في قطر، الاحتفال الذي سادته أجواء من المرح، وتخللته ألوان مختلفة من الترفيه والضيافة المتميزة التي تشتهر بها الخطوط الجوية التركية، والتي تسيّر رحلاتها إلى بلدان أكثر عدداً من أي شركة طيران أخرى في العالم.

وقد تخلل الفعالية أيضاً سحب أتاح للحضور فرصة الفوز بالعديد من الجوائز، التي كان من بينها جائزة كبرى، هي تذكرة درجة رجال أعمال إلى أي وجهة أوروبية.

وتحدّث السيد محمد زينغال، المدير العام لمكتب الخطوط الجوية التركية في قطر، خلال الحفل قائلاً: «يسرني أن أرى هذا الإقبال الكبير في هذه الليلة. لا شكّ أن هذا الحضور يعكس مدى حيوية العلاقة التي تجمعنا، ويمثل دليلاً على الشراكة الرائعة التي تتعزز سنةً بعد أخرى بيننا. هذه الفعالية هي وسيلة للتعبير عن بالغ امتناننا لشركائنا لدعمهم المستمر ومساهمتهم في نمو الخطوط الجوية التركية».

وتحدّث أيضاً سعادة السيد فكرت أوزر، السفير التركي في قطر، خلال الفعالية قائلاً: «يسرني أن أعلن أنه منذ إطلاق مسارها إلى قطر في عام 2006، حققت الخطوط الجوية التركية نجاحات كبيرة، وأتاحت لملايين المسافرين فرصة اكتشاف تركيا وغيرها من بلدان العالم. ومن خلال 316 وجهة تسافر إليها الخطوط الجوية التركية، تعمل الشركة على تعزيز شغف الاكتشاف، وتنقل مسافريها إلى جميع أنحاء العالم. ولذلك أود أن أشكركم على حضوركم معنا الليلة، وكذلك على جهودكم في مساعدة المسافرين على اكتشاف المناظر الطبيعية الخلابة والتراث التاريخي الغني لتركيا، وكذلك ثقافتها التي ترحب بالجميع».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X