💰 Business

Ooredoo Money named Best Global Mobile Solution by MoneyGram

«موني جرام»: «ooredoo المالية» أفضل حلّ عالمي عبر الجوال

Ooredoo announced yesterday its popular Ooredoo Money service has been named Best Global Mobile Solution 2019 by MoneyGram. The senior officials from the leading telecommunications operator accepted the prestigious accolade on behalf of the company at an award ceremony on October 1 at Ooredoo’s Headquarters.

Thanks to the Ooredoo Money service, thousands of customers in Qatar can access money transfers anytime, anywhere, to remit funds to 200 countries and territories around the world courtesy of MoneyGram. The “Ooredoo Money” app allows customers to send transfers quickly and easily with just the tap of a screen, with competitive fees and exchange rates.

Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications, at Ooredoo, said: “Our aim is Ooredoo Money to be the number one customer-preferred digital financial transaction platform in Qatar, and awards such as this one are evidence that we are succeeding. We know being able to quickly and easily access everyday financial transactions such as money transfers is a big priority for many of our customers, and we’re delighted our long-standing partnership with MoneyGram enables us to fulfil this need.”

أعلنت «ooredoo» عن اختيار خدماتها المالية واسعة الانتشار كأفضل حل عالمي عبر الجوال لعام 2019 من «موني جرام».

وقد تسلّم عدد من المسؤولين في «ooredoo» جائزة تكريمية بالنيابة عن الشركة، خلال حفل أقيم يوم 1 أكتوبر 2019 في مقر «ooredoo» الرئيسي.

يُذكر أن خدمات «ooredoo» المالية تمكّن آلاف العملاء في قطر من إرسال تحويلات مالية في أي وقت ومن أي مكان إلى أكثر من 200 دولة ومنطقة حول العالم، بالتعاون مع «موني جرام». ويتيح تطبيق خدمات «ooredoo» المالية للعملاء إرسال الحوالات المالية بسرعة وسهولة وبلمسة زر واحدة، ويوفر رسوماً تنافسية وأسعار صرف رائعة.

وحول هذا الإنجاز، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «هدفنا هو أن تكون خدمات (ooredoo) المالية منصة المعاملات المالية الرقمية الأولى في قطر والمفضلة لدى العملاء، ولا شكّ أن حصولنا على مثل هذه الجوائز يبرهن على نجاحنا في هذا المجال. ندرك في «ooredoo» أن القدرة على الوصول بسرعة وسهولة إلى المعاملات المالية اليومية، مثل التحويلات المالية، هي أولوية كبيرة بالنسبة للعديد من عملائنا، ويسرّنا تلبية احتياجات العملاء من خلال شراكتنا طويلة الأمد مع (موني جرام)».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X