💰 Business

Vodafone offers South Asian entertainment programs

فودافون توفر برامج الترفيه الجنوب آسيوية

Vodafone Qatar has said it is giving customers access to a “wide array of high-quality” South Asian entertainment and content, including films, series, music and short-format content from Eros Now.

Vodafone Qatar has concluded a strategic partnership with the South Asian entertainment OTT (over-the-top) streaming platform by Eros International, a global Indian entertainment company.

Through this partnership, Vodafone Qatar’s customers can now enjoy access to Eros Now’s ample library of more than 12,000 films in several regional languages, original series, music, as well as the recently launched short-format content category – Eros Now Quickie.

The partnership significantly enhances Vodafone Qatar’s offering for a significant segment of its customer base. Qatar’s large South Asian community positions it as a significant market for such regional content, while Bollywood films and series are popular with audiences in Qatar.

Shavkat Berdiev, Consumer Business Unit director of Vodafone Qatar, said: “Vodafone Qatar is pleased to extend this new offering to give our customers the widest possible choice of high-quality on-demand South Asian content through our partnership with Eros Now.

“As we continue to deploy 5G technology with its incredibly high network speeds, we anticipate that the demand for movies and videos on our network will continue growing as the experience of viewing on-the-go becomes even more seamless with 5G speeds.”

For convenient billing, customers can watch Eros content and pay through their Vodafone accounts at the cost of QR1 per day, QR5 per week or QR15 per month. To start enjoying the offer, customers can sign up at http://m.erosnow.com.

أعلنت فودافون قطر عن إطلاق آخر عروضها الذي يوفر للعملاء باقة واسعة من برامج الترفيه الجنوب آسيوية عالية الجودة وتتضمن الأفلام والمسلسلات والموسيقى وفئة المحتوى القصير من منصة Eros Now ، وسبق لفودافون قطر أن عقدت شراكة استراتيجية مع منصة الترفيه الرقمية الجنوب آسيوية على الإنترنت، والتي تمتلكها Eros International Plc ، وهي شركة هندية عالمية للترفيه.

من خلال هذه الشراكة، سيتمتع عملاء فودافون قطر بإمكانية الوصول إلى مكتبة Eros Now الضخمة، التي تضم أكثر من 12 ألف فيلم بلغات إقليمية مختلفة، ومسلسلات أصلية، وموسيقى، فضلاً عن فئة المحتوى القصير التي أُطلقت مؤخراً تحت عنوانEros Now Quickie، وتُعزز هذه الشراكة تقديمات فودافون قطر إلى شريحة واسعة من عملائها، حيث تتميز الجالية الجنوب آسيوية بحجمها الكبير في قطر، وبكونها سوقاً مهماً لأفلام بوليوود ومسلسلاتها وبرامجها الأخرى المتعددة اللغات.

وفي هذا الصدد، علّق السيد شافكت بيرديف، رئيس قطاع التسويق والمبيعات في فودافون قطر، قائلاً: “يسرّ فودافون قطر أن توفر لعملائها هذه الخدمة الجديدة التي تشتمل على أوسع باقة حسب الطلب من المحتوى الترفيهي الجنوب آسيوي عالي الجودة من خلال شراكتنا مع Eros Now . ومع استمرارنا في نشر تقنية 5G التي تتصف بسرعة إنترنت مذهلة، فنحن نتوقع أن يزداد الطلب على الأفلام والفيديوات على شبكتنا، خاصة مع تجربة المشاهدة السلسة على الجوال، التي باتت أروع مع سرعة تقنية 5G “، بالنسبة للفواتير، يُمكن للعملاء الآن مشاهدة برامج Eros والسداد عبر حساباتهم مع فودافون، وذلك بكلفة ريال واحد يومياً، و5 ريالات أسبوعياً، و15 ريالاً شهرياً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X