💰 Business

Vodafone completes GigaNet fibre network roll-out in Ezdan Oasis

فودافون تنشر شبكة جيجانت في واحة إزدان بالوكير

Vodafone Qatar announced that it has completed its GigaNet fibre network roll-out in Ezdan Oasis, one-of-the-biggest residential projects in Al Wukair.

Vodafone Qatar’s fibre network roll-out in Ezdan Oasis means that more than 8,500 residential units spread over more than 300 buildings can benefit from Vodafone’s home Internet solutions- GigaHome.

In addition to high-speed Internet, Vodafone GigaHome covers homes of every size with guaranteed Wi-Fi in every room using a state-of-the-art Giga- Wi-Fi Hub.

Alongside this, customers can enjoy free lifestyle offers including ‘The Entertainer’ and WAVO by OSN that provides great family entertainment with live channels from across the globe, TV shows and on-demand movies.

Vodafone Qatar has now also commenced its fibre network roll-out in multiple Ezdan Village compounds in

Al Wukair. This extensive roll-out will enable Vodafone GigaHome services in over 12,000 residential units.

Customers can learn more about Vodafone’s Home services at www.vodafone.qa/gigahome

أعلنت فودافون قطر انتهاء نشر شبكة جيجانت – الألياف الضوئية في واحة إزدان، إحدى أكبر التجمعات السكنية في مدينة الوكير، وتخدم هذه الشبكة أكثر من 300 مبنى، تضم ما يزيد عن 8500 وحدة سكنية ستستفيد جميعها من خدمات الإنترنت المنزلي فودافون جيجا هوم، ويتيح نظام فودافون “جيجا هوم” لمستخدميه سرعات إنترنت فائقة، إلى جانب توفير إشارة واي فاي مضمونة في كل غرفة من غرف المنزل مهما كان اتساعه بفضل الاعتماد على تقنية Giga Wi- fi Hub المتطورة.

وبالإضافة لذلك، يستمتع العملاء المشتركون في نظام فودافون “جيجا هوم” بعدد من المزايا الترفيهية المجانية، وتشمل اشتراكًا في تطبيق Entertainer واشتراكًا في خدمة وافو من OSN والتي توفر باقة من الخيارات الترفيهية العائلية عبر قنوات مختلفة من شتى أنحاء العالم، إلى جانب البرامج التلفزيونية والأفلام حسب الطلب، وقد بدأت فودافون قطر حاليًّا في نشر شبكة جيجانت-الألياف الضوئية في العديد من المجمعات السكنية في قرة إزدان في الوكير. وسيسمح ذلك بتوفير خدمات فودافون “جيجا هوم” في اكثر من 12000 وحدة سكنية، يُمكن للعملاء معرفة المزيد عن خدمات فودافون للمنازل عبر زيارة الموقع الإلكتروني الخاص بالشركة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X