💰 Business

Ooredoo highlights benefits of Nojoom loyalty programme

Ooredoo تذكر عملاءها بمزايا برنامج نجوم

Ooredoo yesterday highlighted many benefits of its loyalty programme, Nojoom, including the latest updates to ensure customers are fully aware of the many ways in which Nojoom can give them more.

Nojoom – which recently celebrated its tenth anniversary – was designed in order to allow Ooredoo to reward its customers for their loyalty to the company, and the programme is constantly being expanded to ensure customers are consistently getting great value for money and great rewards for their loyalty.

The programme allows customers to earn points for all their spends on Ooredoo products and services, as well as earning points when they spend with a network of quality partners from a range of over 250 leisure and lifestyle brands; restaurants, supermarkets, pharmacies, hotels, retail outlets, gyms, insurance, banks, as well as service providers including travel agencies, car rental agencies, medical providers and more. Points earned can then be redeemed with the same network of partners for a selection of rewards including dining, retail and entertainment vouchers. A range of denominations are available.

A host of recent additions to the Nojoom network — including a new supermarket, boutique hotels, a major insurance company, and several travel service providers – means the potential for earning points is greater than ever before, and the range of rewards more attractive.

As with many rewards programmes, Nojoom membership is tiered; starting with Red, then Silver, then Gold, customers earn points according to their tier and the higher the tier the greater the earning potential.

Speaking of the programme, Manar Khalifa Al Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “We recognise our customers are incredibly loyal to us, our products and our services, and we’re committed to recognising this loyalty and rewarding them wherever and whenever we can. We’re constantly exploring the market to look for new, suitable partners for our network, so our customers have the most opportunities to earn points and the best selection of rewards from which to choose.”

Customers who are not yet Nojoom members can sign up via the Ooredoo App or at ooredoo.qa.

ضمن إطار حملتها المستمرة لتعزيز التواصل مع العملاء، استعرضت Ooredoo مزايا برنامجها نجوم المخصص لمكافأة ولاء العملاء، وسلطت الضوء على آخر مستجدات البرنامج لضمان تعريف العملاء بشكل واضح بالمزايا التي يمكن لهم الحصول عليها مع برنامج نجوم.

وتم تصميم برنامج نجوم – الذي احتفلت Ooredoo مؤخراً بمرور 10 أعوام على انطلاقه – ليتم من خلاله مكافأة العملاء على ولائهم للشركة واستخدامهم لخدماتها باستمرار. وتحرص Ooredoo على توسيع نطاق البرنامج بشكل متواصل لضمان منح العملاء مكافآت رائعة وجديدة ومتنوعة.

ويتيح البرنامج للعملاء الحصول على نقاط نجوم مقابل المبالغ التي ينفقونها على شراء منتجات وخدمات Ooredoo أو شركاء نجوم الآخرين. وتضم شبكة شركاء برنامج نجوم مجموعة تتألف من حوالي 250 علامة تجارية من مختلف مجالات نمط الحياة بما في ذلك الترفيه والمطاعم ومحلات السوبرماركت والصيدليات والفنادق ومنافذ البيع والمراكز الرياضية والتأمين والبنوك، بالإضافة إلى مقدمي الخدمات من مكاتب سفريات وتأجير السيارات ومقدمي الرعاية الصحية وغيرها الكثير.

ويمكن بعد ذلك لأعضاء البرنامج استبدال النقاط التي حصلوا عليها بقسائم مكافآت مجانية ضمن عدة فئات لدى Ooredoo أو شركاء البرنامج.

وكما هو الحال مع العديد من برامج المكافآت، فقد تم تصميم برنامج نجوم ضمن فئات متدرجة بدءاً من الفئة الحمراء ثم الفضية ثم الذهبية. ويعتمد عدد النقاط التي يحصل عليها العملاء على الفئة المدرجين فيها، فكلما كانت الفئة أعلى، زادت فرص الحصول على النقاط والمكافآت.

وحول البرنامج، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo: ليست هنالك طريقة أفضل من مكافأة عملائنا على ولائهم لخدمات Ooredoo من قيامنا بتصميم برنامج مخصص لمنحهم المكافآت بشكل مستمر تقديراً منا لولائهم، ومن هنا كانت الانطلاقة مع برنامجنا نجوم قبل حوالي 10 أعوام.

ومنذ ذلك الحين، عملنا على توسيع نطاق البرنامج على مستوى الأفراد والشركات مع انضمام عدد كبير من الشركاء الجدد من مختلف المجالات الخدمية التي يستفيد منها العملاء في حياتهم اليومية. كما أننا لم نكتف بمنح العملاء المكافآت فقط، بل أتحنا لهم الفرصة أيضاً لاختيار الحصول على المكافأة التي يفضلونها من بين أكثر من 250 شريكاً للبرنامج، وما زال العمل مستمراً على إضافة المزيد، لأن عملاءنا يستحقون بالتأكيد الأفضل”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X