💰 Business

Commercial Bank launches ‘CB Muwaten’ to reward Qatari customers

البنك التجاري يطلق عرض سي بي مواطن

DOHA: Commercial Bank yesterday announced the launch of “CB Muwaten” to reward its Qatari customers. Through this package, Commercial Bank customers, who are Qatari nationals, can access a range of exclusive benefits.

“We are delighted to introduce this incredible offer, which directly rewards customers that credit their monthly salary to us, with a range of preferential benefits that match their lifestyle”, said Amit Sah, EGM and Head of Retail Banking.

When choosing to credit their monthly salary to their Commercial Bank account, eligible customers can select up to six rewards that over a three year period will increasingly demonstrate our appreciation of their loyalty and allow them to benefit from tangible and meaningful rewards. One reward after the first 12 months and then two can be chosen in year two and three rewards in the third year.

There are four packages to choose from. The first package, The Falcon package, rewards customers who like to use their CB account and cards to purchase flight tickets and holiday packages. They can choose a reimbursed holiday purchase! The Dallah package rewards customers when they pay their Ooredoo or Vodafone bill via the Internet or Mobile Banking. In this package, they are refunded the annual cost of their cellular bill. The Dhow package entitles customers to receive an annual premium refund when they pay for their QIC Motor Insurance policy using their CB account or cards and the fourth and final package is The Midkhan Package, where customers earn points for cash when using their CB Credit Card.

يفي البنك التجاري من جديد بالتزامه تجاه مكافأة عملائه من المواطنين القطريين من خلال إطلاق عرض رائد مخصص لهم بعنوان “سي بي مواطن”، وذلك عبر مجموعة من باقات الولاء التي تقدم عدداً من المزايا الحصرية.

وفي هذا السياق، قال أميت ساه، مدير عام تنفيذي ورئيس الخدمات المصرفية للأفراد: “يسعدنا جداً أن نطرح هذا العرض المذهل الذي نكافيء من خلاله عملاءنا القطريين الحاليين والجدد عند تحويل رواتبهم الشهرية إلى البنك بمجموعة من المزايا المختارة التي تواكب نمط حياتهم”.

تحويل الراتب إلى البنك التجاري يؤهل عملائنا القطريين للحصول على 6 مكافآت مجزية خلال 3 سنوات تزداد قيمتها سنوياً وذلك تقديراً منا لولائهم وثقتهم وبالتالي منحهم المكافآت التي تلقى استحسانهم. إذ يحصل العملاء على مكافأة واحدة بعد 12 شهراً ومن ثم على مكافأتين بعد مرور سنتين وثلاث مكافآت بعد 3 سنوات.

ويمكن للعملاء الحاليين والجدد من المواطنين القطريين الاختيار من بين 4 باقات من المكافآت. الباقة الأولى هي باقة “الصقر” التي تكافيء العملاء بقيمة مصاريف السفر عند استخدام حساباتهم وبطاقاتهم البنكية لشراء تذاكر السفر والعطلات. أما باقة مكافآت “الدلة” تكافئ العملاء عند تسديد فاتورة الهاتف من Ooredoo أو Vodafone من خلال الخدمات المصرفية عبر الإنترنت أو عبر الجوال عن طريق استرداد قيمة الفاتورة في نهاية العام.

وعند اختيار باقة “المركب” ودفع أقساط بوليصة تأمين شركة قطر للتأمين من حساب أو بطاقات البنك التجاري، يسترد العميل قسط التأمين السنوي. يحصل العميل من خلال الباقة الرابعة “المِدخن” على نقاط ذات قيمة نقدية مقابل ما ينفقه باستخدام بطاقة البنك التجاري الائتمانية. وتخضع جميع الباقات لشروط وأحكام البنك، إلا أنها حصرية وتلائم أنماط حياة العملاء القطريين.

هذا وسيتمتع العملاء بالعديد من الإمتيازات التفضيلية من خلال تأهلهم التلقائي للإستفادة من خدمات الصدارة المتميزة والتي تشمل مدير العلاقات الشخصية لتلبية احتياجاتهم المصرفية، باقات بطاقات ائتمان خاصة مع عدد من الإمتيازات والمكافآت التي تقدمها البطاقات وغيرها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X