💰 Business

Vodafone adds Lebanon to Passport Pack

لبنان ضمن قائمة باقة تجوال «فودافون»

Vodafone Qatar is the first operator in the country to include Lebanon in its Passport Pack, just in time to benefit thousands of travellers heading home or visiting the popular destination during Eid al-Adha.

Vodafone Passport Pack lets customers enjoy 1Gb of data and 100 minutes of roaming calls for only QR100 per week.

With the inclusion of Lebanon, Vodafone Passport Pack now covers 120 destinations – the country’s widest-reaching roaming pack.

It is also the only roaming pack enabled on all operators across each of these countries.

In Lebanon specifically, this includes both the country’s telecommunications operators, Alfa and Touch.

Vodafone Bill Manager automatically activates Vodafone Passport Pack for all postpaid customers as soon as they are roaming in one of the enabled countries for an effortless, worry-free experience.

Prepaid customers can activate Vodafone Passport Pack through the My Vodafone App or by dialling *110*110#.

A full list of countries covered by Vodafone Passport Pack and further information is available online at www.vodafone.qa.

باتت شركة فودافون قطر المشغّل الأول في البلاد الذي يدرج لبنان ضمن الدول التي تشملها باقة «تجوال فودافون». ويأتي ذلك في وقت مثالي، حيث يسمح لآلاف المشتركين من الاستفادة من هذا العرض أثناء سفرهم إلى بلادهم، أو لمجرد قضاء فترة إجازة عيد الأضحى المبارك في هذه الوجهة المميّزة.

وتتيح باقة «تجوال فودافون» لعملائها فرصة الاستمتاع بما يصل إلى 1 جيجابايت من الإنترنت و100 دقيقة من مكالمات التجوال، مقابل 100 ريال في الأسبوع فقط.

وقد وصل عدد الدول التي تشملها باقة «تجوال فودافون» -بعد إضافة لبنان- إلى 120 دولة، وهي أكبر باقة خدمات تجوال دولي في البلاد. كما أنها باقة التجوال الوحيدة التي يمكن تشغيلها على شبكات المشغّلين كافة في الدول المعنية، ويشمل ذلك بالنسبة لدولة لبنان كلاً من مشغّلي الاتصالات «Alfa» و»Touch».

ويمكن لعملاء الاشتراك الشهري من خلال خدمة «Bill Manager» الاستمتاع بمزايا باقة «تجوال فودافون» تلقائياً بمجرد التجوال في الدول المشمولة بالخدمة؛ للتمتع بتجربة سفر متميّزة والبقاء على اتصال دائم. أما بالنسبة لعملاء الدفع المسبق، فيمكنهم تفعيل باقة «تجوال فودافون» من خلال تطبيق «My Vodafone»، أو بطلب الرمز: *110*110#.

Vodafone adds Lebanon to Passport Pack

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X