additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

MoI survey measures level of satisfaction with public services

«الداخلية» تستطلع رأي الجمهور حول جودة الخدمات في استبيان شامل

The Ministry of Interior launched Sunday a comprehensive field survey to measure the public’s satisfaction with the services provided to them through the unified centres located in different areas of the country.

The Ministry said the two-week survey, held by the Planning and Quality Department, will cover all the service centres affiliated with the Unified Services Department.

The questionnaire will cover three main aspects related to evaluating the reception service, service procedures and work environment.

The Ministry noted that this comes as part of the field surveys series held by the Planning and Quality Department with regard to the procedures for receiving users, speed of transaction completion and responding to inquiries.

The Ministry said the surveys are important as they are one of the most important tools that help evaluate the efficiency of services provided to the public to avoid any complaints, thus improving them.

It urged users to co-operate with survey teams in the centres as their views are taken into account for the development and improvement of services.

بدأت إدارة التخطيط والجودة بوزارة الداخلية، أمس، عمل مسح استبياني شامل لإدارة الخدمات الموحدة بمراكز الإدارة المنتشرة بالدولة، لاستطلاع رأي الجمهور وقياس مدى رضاهم عن مستوى الخدمات التي تقدم لهم من الإدارة، ويستمر لمدة أسبوعين.

ويقوم فريق المسح بالإدارة بإجراء المسح الميداني في جميع المراكز الخدمية، من خلال توزيع استمارة قياس الرأي المعدة من قبل إدارة التخطيط والجودة، والتي اشتملت على 3 محاور رئيسية تتعلق بتقييم خدمة الاستقبال، وتقييم إجراءات الخدمة، وتقييم بيئة العمل.

يأتي ذلك تواصلاً لسلسلة المسوحات الميدانية التي تقوم بها إدارة التخطيط والجودة في مختلف إدارات الوزارة، فيما يخص إجراءات استقبال المراجعين، وسرعة إنجاز معاملاتهم والرد على استفساراتهم من قبل الموظفين والضباط.

وأوضح النقيب حمد مبارك آل خليفة ضابط بقسم الإحصاء بإدارة التخطيط والجودة، أن هذا الاستطلاع الذي تنفذه الإدارة في إدارة الخدمات الموحدة، يأتي في إطار خطة عمل إدارة التخطيط والجودة ويستمر لمدة أسبوعين، حيث يقوم على أخذ آراء بعض المراجعين المستفيدين من خدمات المراكز الخدمية التابعة لإدارة الخدمات الموحدة، بهدف معرفة آرائهم حول مستوى كفاءة الخدمات التي تقدمها الإدارة المعنية ومدى رضاهم عنها، من أجل تسهيل وتبسيط الإجراءات وتحسين تلك الخدمات للارتقاء بجودة الأداء وتقديم أفضل الخدمات للمراجعين، وعلى مستوى عال من التقنية والحداثة.

وأكد آل خليفة أهمية هذه الاستطلاعات التي تنفذها الإدارة، كونها تعد واحدة من أهم الأدوات التي يتم من خلالها التعرف على مدى كفاءة الخدمات المقدمة للجمهور لتلافي أية ملاحظات، ومن ثم تعزيز كفاءة هذه الخدمات وجودتها، داعياً جمهور المراجعين التعاون مع فرق المسح الميداني بمراكز الخدمات المختلفة، حيث يتم أخذ هذه الآراء بعين الاعتبار في عملية تطوير وتحسين الخدمات المقدمة لهم.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button