💰 Business

Ooredoo opens new express shop at Hyatt Plaza Mall

افتتاح مركز Ooredoo Express في حياة بلازا

Ooredoo confirmed yesterday that it has extended its retail network with the opening of a new Ooredoo Express Shop at Hyatt Plaza Mall next to Al Meera Hypermarket.

Customers will now have yet another way of getting in touch with Ooredoo to have their service requirements met. The new Express Shop will offer all the services customers can expect, including signing up for new plans, recharging, subscribing to home services, accessing Ooredoo tv, and much more.

Opening hours for the new Express Shop will be from 9 am until 10 pm, Saturday through Thursday, and 2 pm until 10 pm on Friday.

Manar Khalifa al-Muraikhi, director, PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “We know it’s vitally important for our customers to be able to get in touch with us whenever and wherever it is most convenient for them, and we pride ourselves on our extensive retail network.

“We’re delighted to have yet another shop where customers can come to have their service requirements met by our friendly, knowledgeable staff and we look forward to meeting them at the new Hyatt Plaza shop as soon as possible.”

أعلنت Ooredoo عن افتتاح مركز Ooredoo Express الجديد في مجمع حياة بلازا، بجانب الميرة، لتوسع بذلك شبكتها من مراكز البيع وخدمة العملاء والمنتشرة في كافة أنحاء قطر، ويهدف افتتاح المركز الجديد إلى تعزيز التواصل مع العملاء وتلبية كافة احتياجاتهم المتعلقة بخدمات الاتصالات.

وسيوفر مركز Ooredoo Express جميع الخدمات التي يحتاجها العملاء، بما في ذلك الاشتراك في باقات جديدة وتعبئة الرصيد والاشتراك في خدمات الاتصالات والترفيه المنزلية وغيرها.

وسيستقبل مركز Ooredoo Express العملاء من الساعة 9 صباحاً ولغاية 10 مساء من السبت إلى الخميس، ومن الساعة 2 بعد الظهر ولغاية 10 مساء يوم الجمعة.

وحول افتتاح المركز الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo: “سعداء بافتتاح مركزنا الجديد في حياة بلازا ونتطلع إلى الترحيب بالعملاء وخدمتهم من خلال فريقنا المتميز من الموظفين. فنحن نسعى من خلال افتتاح مراكز البيع الجديدة هذه إلى توفير خيارات متعددة أمام العملاء لتلبية احتياجاتهم وتسهيل تواصلهم معنا، ولدينا بالفعل شبكة واسعة من مراكز البيع وخدمة العملاء في قطر، وسنواصل العمل على افتتاح المزيد من المراكز لخدمة العملاء مستقبلاً، للمزيد من المعلومات حول مراكز Ooredoo المنتشرة في قطر، يمكن للعملاء زيارة Ooredoo.qa.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X