💰 Business

New Offer on Uber rides via ooredoo

عرض جديد على رحلات «Uber» عبر تطبيق «ooredoo»

Ooredoo has announced a promotion that gives Shahry and Qatarna customers using the Ooredoo app even more value. With the new promotion, all Shahry and Qatarna customers will receive 35% discount on up to two Uber rides, up to a value of QR20 per ride.

Shahry 100, Shahry 150, and Shahry 200 customers will get one promotional code per month, valid to use only once, and Shahry 250 and all Qatarna (350, 500, 600, and 850) customers will get two promotional codes per month, each one valid to use only once.

Shahry and Qatarna customers can redeem a promotional code from the ‘Offers’ section of the Ooredoo app. Once the code is redeemed, customers can use it in their Uber app and the discount will apply to their next ride.

Manar Khalifa al-Muraikhi, director, PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “Our tie-up with Uber is a great way for us to offer additional value to our customers and accessing the promotion via the app is quick and easy, in line with our commitment to complete digitalisation and enhancing our customers’ digital lives.”

Customers can sign up to a Shahry or Qatarna pack at any Ooredoo shop in the country.

أعلنت «ooredoo»، أمس السبت، عن إطلاق عرض جديد متاح حصرياً عبر تطبيق «ooredoo» لجميع عملاء باقات «الشهري» و»قطرنا» يحصلون معه على خصم 35% (20 ر.ق كحد أقصى) لكل رحلة على رحلات «Uber».

ومع هذا العرض، سيحصل عملاء باقات «الشهري» (100 و150 و200) على خصم لرحلة واحدة شهرياً، بينما سيحصل عملاء باقة «الشهري 250» وباقات «قطرنا» (350 و500 و600 و850) على خصم لرحلتين شهرياً.

وكلّ ما على عملاء «الشهري» و»قطرنا» فعله هو طلب استبدال رمز الخصم عبر قسم العروض في تطبيق «ooredoo». وبعد طلب استبدال الرمز، يمكن للعملاء استخدام الرمز في تطبيق «Uber»، وسيتم تطبيق الخصم على الرحلة التالية.

وتعليقاً على العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «نحن سعداء بإطلاق هذا العرض الجديد بالتعاون مع (Uber) لتقديم قيمة إضافية لعملاء باقات (قطرنا) و(الشهري) ضمن حملتنا «باقات الشهري تعطيك أكثر» التي أطلقناها في وقت سابق. ونسعى دائماً إلى مكافأة عملائنا من خلال منحهم المزيد من المكافآت والعروض إلى جانب المزايا المتاحة لهم أصلاً في باقاتهم. كما حرصنا على تمكين العملاء من الاستفادة من هذا العرض عبر تطبيق (ooredoo) باتباع خطوات سهلة وسريعة، وذلك تماشياً مع استراتيجيتنا للتحول الرقمي».

ويمكن للعملاء الاشتراك في باقات «الشهري» أو «قطرنا» عبر زيارة أي من مراكز «ooredoo».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X