💰 Business

QIB’s Visa summer campaign unveiled

«المصرف» يطلق حملته الترويجية الصيفية لحاملي بطاقات «فيزا»

Qatar Islamic Bank (QIB) has launched the 2019 summer campaign for Visa cardholders, which entitles more rewards.

The campaign under the theme “Your summer shopping…can get you a new ride” will see daily winners of QR5,000 and two grand winners of Lexus LX 570.

The campaign, which concludes on September 30, gives QIB Visa credit and debit cardholders a chance to win prizes with every transaction of QR500 – excluding ATM transactions.

QIB’s customers who use their Visa debit internationally or their credit cards on local and international purchases of QR500 per transaction will get the chance to enter the daily draw. QIB will grant QR5,000 each for 92 winners, while two Grand Prize winners will get a brand-new Lexus LX570 if they spend a total of QR15,000 during the campaign period.

“Summer is the time for many people to travel and explore the world…Within this context, QIB is celebrating the summer season and rewarding our customers for doing what they love – discovering the world and making memories with family and friends,” according to D Anand, general manager of QIB’s Personal Banking Group.

Not only can the cardholders enjoy the security, convenience and reliability of their Visa cards, but cardholders will also now have the opportunity to be rewarded for using their Visa cards at home and abroad, said Visa’s country manager for Qatar, Dr Sudheer Nair.

The draws will be conducted in the presence of representatives from Ministry of Commerce and Industry at QIB’s premises. The bank’s Visa debit and credit cards give customers the ease and security of cashless shopping plus discounts at a large number of international restaurants, hotels and car rental agencies.

بالتعاون مع شركة فيزا، يحتفل مصرف قطر الإسلامي «المصرف» بقدوم موسم الصيف بإطلاق حملته السنوية بعنوان «تسوقك هذا الصيف… يمكن أن يقودك إلى سيارة جديدة». وتتضمن الحملة هذا العام مزيداً من الجوائز القيمة، حيث ستكون هناك جوائز يومية قيمتها 5,000 ريال لمجموعة من الفائزين، بالإضافة إلى فرصة الفوز بالجائزة الكبرى وهي سيارة «Lexus LX 570» لفائزين محظوظين.

ستمتد الحملة هذا العام من بداية شهر يوليو حتى 30 سبتمبر لتمنح حاملي بطاقات فيزا الخصم والائتمان من المصرف فرصاً للفوز بجوائز قيّمة مع كل عملية شراء لا تقل قيمتها عن 500 ريال، وهذا لا يشمل عمليات السحب النقدي من أجهزة الصرف الآلي.

سحب يومي

سيحصل العملاء الذين يستخدمون بطاقات الخصم من فيزا دولياً وبطاقات فيزا الائتمانية لمشترياتهم داخل وخارج قطر على فرصة دخول السحب اليومي الذي سيمنح خلال فترة الحملة 92 عميلاً جائزة نقدية قيمتها 5,000 ريال لكل منهم، بشرط ألا تقل قيمة مشترياتهم عن 500 ريال لكل عملية تؤهلهم الدخول في عملية السحب. وستكون هناك فرصة للفوز بالجائزة الكبرى وهي سيارة لكزس LX 570 الأحدث نوعاً متاحة لفائزين اثنين محظوظين بشرط أن تبلغ مجموع نفقاتهم خلال فترة الحملة 15,000 ريال.

وتعليقاً على هذه الحملة قال السيد د. أناند، المدير العام لمجموعة الخدمات المصرفية للأفراد في المصرف: «فصل الصيف هو الوقت المناسب لكثير من الناس للسفر واستكشاف العالم. وفي هذا السياق، يحتفل المصرف بهذا الموسم ويكافئ عملاءه على ما يقومون به من استمتاع بالسفر إلى دول أخرى وقضاء وقت ممتع مع الأهل والأصدقاء. وسواء اختار العميل السفر إلى الخارج أو قرر قضاء الإجازة الصيفية في قطر، فبإمكان المصرف أن يساعد العملاء في أن يجعل السفر والتسوق تجربة لا تنسى بالنسبة لهم».

أمان وموثوقية

ومن جانبه قال د. سودير ناير المدير العام لشركة فيزا في قطر: «نحن سعداء بالتعاون مع المصرف في حملته الصيفية السنوية. حيث يستمتع حاملو بطاقات فيزا بأمان وراحة وموثوقية، كما يتمتع عملاؤنا الآن بفرصة الحصول على جوائز عند استخدامهم بطاقات فيزا داخل قطر وخارجها.

ويسرنا جداً أن نعزز تجربة الدفع لحاملي بطاقاتنا من خلال هذا العرض».

وستجري عمليات السحب في مقر المصرف بحضور ممثلين من وزارة التجارة والصناعة.

QIB's Visa summer campaign unveiled

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X