additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

MME catches violation through social media

«سناب» يقود «البلدية» لضبط مخالفة بيئية

DOHA: The Ministry of Municipality and Environment represented by the Department of Protection and Wildlife caught a person for violating some provisions of the environmental laws through social media.

The violator appeared on a video footage where he was using a bird whistle to attract birds and use them for hunting in one of the wild areas. The case was referred to security authorities to take the necessary measures, said a release.

The Ministry called yesterday on the preservation of the environment and the avoidance of any violations that harm its safety.

The Ministry said that it will carry out patrols and will also monitor videos and images shared on social media that include environmental violations. A ministerial decision released on September 10 of 2018 regulated hunting in the wildlife. One of those regulations was the ban of certain hunting devices that attract birds to it in the wild.

ضبطت وزارة البلدية والبيئة، ممثلة في إدارة الحماية والحياة الفطرية، أحد المخالفين لقوانين البيئة المعمول بها في الدولة، حيث كشفها بنفسه بعد ظهوره في مقطع فيديو نشره على «سناب شات».

وكان الشخص المذكور قد قام بتصوير مقاطع فيديو وعرضها عبر حسابه في «سناب شات»، مستخدماً جهاز جذب الطيور «صواية»، ووضعها للصيد في إحدى المناطق البرية، وذلك بالمخالفة للقانون رقم (4) لسنة 2002 بشأن تنظيم صيد الحيوانات والطيور والزواحف البرية.

وتهيب وزارة البلدية والبيئة بهواة الصيد ورواد البر المحافظة على البيئة، وعدم ارتكاب أي مخالفات تضر بسلامة البيئة، علماً أنه سيتم ضبط أي مخالفات، سواء من خلال الجولات التفتيشية التي تقوم بها الدوريات البيئية، أو من خلال رصد مقاطع الفيديو والصور التي يعرضها بعض المخالفين عبر حساباتهم بمواقع التواصل الاجتماعي.

يشار إلى أن سعادة السيد محمد بن عبدالله الرميحي وزير البلدية والبيئة، كان قد أصدر قراراً بتاريخ 10/9/2018 بشأن تنظيم موسم صيد بعض الطيور والحيوانات البرية، تضمن تحديد موسم صيد الطيور المهاجرة (اللفو) خلال الفترة من 1/9/2018 وحتى 1/5/2019 دون غيرها من العام، على أن يكون صيد طائر الحبارى بواسطة الصقور فقط، وحظر استخدام أو تداول أدوات ووسائل الصيد الغير تقليدية، وبالأخص جهاز جذب الطيور (الصوايات).

كما حدد القرار فترة صيد الأرانب من 1/11/2018 وحتى 15/12/2018 دون غيرها من العام، على أن يكون صيدها بواسطة الصقور وكلاب الصيد فقط.

ونص القرار أيضاً على حظر صيد أي نوع من الطيور أو الحيوانات البرية الأخرى، وعلى وجه الخصوص صيد الطيور والحيوانات المستوطنة طوال العام، مثل (الأصرد، والقوبعة، والورقة، وسويدا باط، الحمرة/ الأدرج، والنعام، والغزلان).;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button