💰 Business

Ooredoo launches special online promotion for Shahry customers

Ooredoo تطلق عرضاً جديداً عبر الإنترنت خصم على رسوم الاشتراك الشهري

Ooredoo has announced a special promotion for Shahry customers subscribing to their services online.

Customers subscribing to new Shahry packs online via the Ooredoo eShop will get up to 20% discount on their pack rental for six months, saving up to QR300 over the period of six months, the company has said in a statement.

Customers subscribing via the Ooredoo eShop to a new Shahry 150, Shahry 200 or Shahry 250 will get a 20% discount. New Shahry 150 customers will be saving QR180, new Shahry 200 customers will be saving QR240, and new Shahry 250 customers will be saving QR300 for six months.

All Shahry packs will also come with free subscriptions to the on-demand entertainment channel Starz Play and discount app Urban Point.

Speaking about the new promotion, Manar Khalifa al-Muraikhi, director of PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “The Internet has revolutionised the way we shop, giving everyone more convenience.

“Through our eShop, customers can easily buy our products and services any time of the day and complete their purchases within minutes, while avoiding waiting in line and being stuck in traffic. We encourage everyone to use our online channels and take advantage of the great offers we have on our eShop.”

To avail the discount, customers should subscribe to their new Shahry pack online at the Ooredoo e-Shop.

أعلنت Ooredoo عن إطلاق عرض جديد للعملاء الذين يشتركون في باقات الشهري عبر الإنترنت، ومع العرض الجديد، سيحصل المشتركون الجدد في باقات الشهري عبر متجر Ooredoo الإلكتروني على خصم يصل لغاية 20% على رسوم الاشتراك الشهرية لمدة 6 أشهر، وهذا يعني توفير ما يصل لغاية 300 ر.ق على مدار 6 أشهر.

ومع هذا الخصم، سيتمكن المشتركون في باقة الشهري 150 من توفير ما يصل لغاية 180 ر.ق، أما المشتركون في باقة الشهري 200، فسيتمكنون من توفير ما يصل لغاية 240 ر.ق، على أن يحصل المشتركون في باقة الشهري 250 على توفير يعادل 300 ر.ق على مدار 6 أشهر.

وهذا ليس كل شيء، إذ سيحصل العملاء أيضاً على اشتراك مجاني في خدمة STARZ PLAY الترفيهية للمشاهدة حسب الطلب، إضافة إلى خصومات متنوعة عبر تطبيق Urban Point.

وحول هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo قطر: “لقد أحدث الإنترنت اليوم نقلة واضحة في الطريقة التي نتسوق بها، الأمر الذي منح الجميع راحة أكبر. ومن خلال متجرنا الإلكتروني، يمكن للعملاء شراء منتجاتنا وخدماتنا بكل سهولة وفي أي وقت واستكمال طلبات الشراء خلال دقائق قليلة، دون الحاجة لزيارة مراكزنا وانتظار الدور للحصول على الخدمة.

وقد أطلقنا هذا العرض الجديد لتشجيع جميع العملاء على استخدام قنواتنا عبر الإنترنت والاستفادة من العروض الرائعة المتوفرة عبر متجرنا الإلكتروني، وبما ينسجم أيضاً مع حرصنا في Ooredoo على دعم التحول الرقمي في كافة معاملاتنا وخدماتنا.”

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X