👮‍♂️ Government

Maximum expected temperature in Doha is 44 ° C

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة 44 مئوية

The Meteorological Department warned of strong winds expected on most areas during the day on the coast and strong winds with high waves inside the sea, expected to be until 6 pm on Saturday, a warm day with light dust to dust on most areas of the coast .. At sea the weather is accompanied by light dust with some clouds becomes sometimes magnifying.

Winds on the coast will be northwesterly at 12 to 22 knots with grants of up to 28 knots on some areas. In the sea, the winds will be northwesterly at 15 to 25 knots with grants of up to 30 knots sometimes.

The horizontal visibility ranges between 4 and 8 kilometers, sometimes less than 3 kilometers or less on some areas.

Wave heights on the coast range from 2 feet to 4 feet and rise to 5 feet on some areas. The sea is between 6 and 8 feet and sometimes rises to 9 feet.

The maximum expected temperature in Doha is 44 ° C.

الدوحة – قنا

حذرت إدارة الأرصاد الجوية من رياح قوية متوقعة على معظم المناطق خلال النهار على الساحل ومن رياح قوية مع أمواج عالية داخل البحر، متوقعة أن يكون الطقس حتى الساعة السادسة من مساء اليوم، السبت، حاراً نهاراً مع غبار خفيف إلى غبار مثار على معظم المناطق في الساحل.. وفي عرض البحر يصاحب الطقس غبار خفيف مع بعض السحب يصبح مغبراً أحياناً.

وتكون الرياح على الساحل شمالية غربية بسرعة تتراوح بين 12 و 22 عقدة مع هبات تصل إلى 28 عقدة على بعض المناطق.. وفي البحر تكون الرياح شمالية غربية بسرعة تتراوح بين 15 و 25 عقدة مع هبات تصل إلى 30 عقدة أحياناً.

ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و 8 كيلومترات تقل إلى 3 كيلومترات أو أقل على بعض المناطق أحيانا.

ويتراوح ارتفاع الموج على الساحل بين قدمين و4 أقدام ويرتفع إلى 5 أقدام على بعض المناطق .. وداخل البحر بين 6 و 8 أقدام ويرتفع إلى 9 أقدام أحيانا.

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة 44 درجة مئوية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X