Hotels

Hotels and resorts offer up to 40% off in summer

الفنادق والمنتجعات تقدم خصمًا يصل إلى 40٪ في فصل الصيف

Doha: The Qatar National Tourism Council (QNTC) is bringing unmissable hospitality deals to residents and visitors this summer, in collaboration with leading hotel developers and operators Katara Hospitality, Al-Rayyan Project Management, and Marriot International Hotels. This Summer in Qatar also allows residents to experience Qatar’s award-winning hospitality sector firsthand, with discounts of up to 40 percent at top hotels and resorts available to those living in Qatar.

Rashed Al Qurese, Chief Marketing Officer at QNTC commented: “We are pleased to offer both domestic and inbound tourists the opportunity to enjoy the best of our hospitality sector through these special offers. Together with our partners we remain committed to developing sustainable tourism offerings for locals, residents, as well as visitors.”

Katara Hospitality is offering discounts of up to 40 percent, valid for bookings at any of its 12 properties in Qatar between 1 June to 31 August 2019. Properties include Sharq Village & Spa, Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel, and Sealine Beach, a Murwab Resort.

Katara Hospitality provides unique experiences within its hotels, and places high importance on initiatives that enhance its offerings while highlighting the country’s passion for creating ultimate guest experiences. As the country’s flagship hospitality organisation, Katara Hospitality supports Qatar’s long-term economic vision, and actively invests in peerless hotels in Qatar as well as internationally.

Marriott International have also unveiled enticing offers across its nine properties in Qatar, including 25 percent off for Marriott Bonvoy members and 15 percent off for non- members until 30th September 2019.

Guests can explore spectacular experiences across its brands, including St. Regis, W Hotels, JW Marriott, Marriott Hotels, and Westin. Non-members can join Marriott Bonvoy free-of-charge and enjoy the benefits of this amazing offer by signing up for free at www.marriottbonvoy.com. Neal Jones, Chief Sales and Marketing Officer at Marriott International Middle East & Africa said, “In Qatar, we are fortunate to have a diverse portfolio of brands that are waiting to be explored. This is an ideal opportunity for our loyal members and guests to experience more this season.”

Al Rayyan Project Management, whose hospitality properties include Al Messila Resort & Spa, Banana Island Resort Doha, as well as several boutique hotels in Souq Waqif, stated: “We are delighted to partner with Qatar National Tourism Council. Through our packages at Souq Waqif Boutique Hotels, Al Najada Hotel and Souq Al Wakra Hotel, guests can escape to refined indulgence and personalized service at a more affordable rate this summer.”

Other hotels are also participating in the rich offering of Summer in Qatar by offering up to 25 percent off. These hotels are Fraser Suites West Bay, The Curve Hotel, Wyndham Grand, Regency Doha, La Cigale Hotel, Oryx Rotana, Marsa Malaz Kempinski, The Torch, Al Aziziyah Boutique Hotel and Amari Doha. In addition, hotel guests can avail of numerous offers on hotel facilities including restaurants, spas, gyms or even late check-out and free meals for children.

كشفت كتارا للضيافة الشركة التي تملك وتدير وتطور مجموعة من الفنادق والمنتجعات الفاخرة عالمياً التي تتخذ من قطر مقراً لها، النقاب عن خصومات تصل الى 40% في وجهات متميزة، ويسري العرض من 1 يونيو إلى 31 اغسطس 2019 كما يسري العرض في الفنادق داخل دولة قطر لمواطني ومقيمي قطر والكويت وسلطنة عمان وفي فنادق كتارا للضيافة حول العالم للمواطنين والمقيمين في قطر فقط، ويمكن للضيوف سواء من المواطنين أو المقيمين الاستمتاع بالرفاهية مع باقة مميزة ووسائل الراحة والمرافق المتطورة التي تلبي جميع الاحتياجات في 13 وجهة مميزة ويوجد عرض متاح للمواطنين والمقيمين في قطر والكويت وعمان وهو عبارة عن خصم % 40 على السعر اليومي والليلة الرابعة مجانًا لِكُل ثلاث ليالٍ مُتتالية وإفطار يومي مجاني لشخصين بالغين وطفلين وخدمة التوصيل من وإلى المطار للضيوف من الكويت وعمان وخدمة إقامة على مدار 24 ساعة، والتي تسمح لك بالحجز في أي وقت نهاراً أو ليلاً حسب توافر الغرف، أما عالميا فالعرض متاح للمواطنين والمقيمين في دولة قطر فقط وهو عبارة عن خصم % 25 على السعر اليومي وإفطار عربي قطري يومي مجاني لشخصين بالغين وطفلين وخدمة إقامة على مدار 24 ساعة، والتي تسمح لك بالحجز في أي وقت نهاراً أو ليلاً، حسب توافر الغرف وتطبق الشروط والأحكام على حسب كل فندق.. وكتارا للضيافة شركة عالمية مالكة ومطورة ومشغلة للفنادق ومقرها دولة قطر، ولديها خبرة تمتد لأكثر من خمسة وأربعين عاماً في قطاع الضيافة، وتعمل كتارا للضيافة على تنفيذ خططها الاستراتيجية للتوسع من خلال الاستثمار في الفنادق الرائدة في قطر في الوقت الذي تعمل فيه على تنمية مجموعتها من العقارات الفاخرة في الأسواق الدولية الرئيسية. وتمتلك أو تدير كتارا للضيافة 40 فندقاً ضمن محفظتها من الفنادق وتركز الشركة على الوصول إلى هدفها بإضافة 60 فندقاً إلى محفظتها بحلول عام 2026، وتدعم كتارا للضيافة، بكونها شركة الضيافة الرائدة في قطر. واكتسبت كتارا للضيافة تقديراً عالمياً للمساهمات التي قدمتها في قطاع الضيافة على مستوى قطر والعالم. ويذكر ان كتارا للضيافة قد دشنت مؤخرا فندق رافلز سنغافورة الذي بدأ في قبول حجوزات الإقامة اعتباراً من مطلع أغسطس من العام الجاري وقد تم تصميم التجديدات للفندق بدقة وعناية لضمان الاحتفاظ بكل ما يجعل فندق رافلز سنغافورة مميزًا للغاية سواء من حيث الطراز المعماري المذهل والتراث أو من خلال الخدمة المميزة للفندق، ويتم الترحيب بنزلاء الفندق بأسلوب رافلز الفريد من قبل أعضاء فريق عمل رافلز الأسطوري الذي يقدم خدمة تمتد على مدار 24 ساعة ليس لها نظير، ويتصرف موظفو الفندق بحكمة ويلبون كافة احتياجات النزلاء أثناء إقامتهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format