👮‍♂️ Government

Health minister meets Nicaraguan counterpart

وزيرة الصحة العامة تجتمع مع نظيرتها النيكاراغوية

HE the Minister of Public Health Dr Hanan Mohamed al-Kuwari met the Minister of Health in Nicaragua Sonia Castro Gonzalez, who’s currently visiting Qatar.

During the meeting, they reviewed the relations between the two countries and ways of strengthening and developing them, especially in the health sector, as well as a number of issues of mutual interest.

The minister of health of Nicaragua also visited a number of hospitals and health facilities in the country, where she viewed the health services provided and the latest technologies used.

اجتمعت سعادة الدكتورة حنان محمد الكواري وزيرة الصحة العامة، اليوم، مع سعادة السيدة سونيا كاسترو غونزاليس، وزيرة الصحة بجمهورية نيكاراغوا، التي تزور البلاد حالياً.

وجرى خلال الاجتماع استعراض العلاقات بين البلدين، وسبل تعزيزها وتطويرها خصوصا في المجالات الصحية، إضافة إلى عدد من الموضوعات ذات الاهتمام المشترك.

كما قامت سعادة وزيرة صحة في نيكاراغوا بزيارة لعدد من المستشفيات والمرافق الصحية في الدولة، اطلعت خلالها على الخدمات الصحية المقدمة وأحدث التقنيات المستخدمة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X