additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

HBKU’s QEERI opens ‘Call for Papers’ ahead of international conference

معهد بحوث البيئة في جامعة حمد يفتح الباب للمشاركة في مؤتمره العالمي

Doha: Qatar Environment and Energy Research Institute (QEERI), part of the Hamad Bin Khalifa University (HBKU), has announced the ‘Call for Papers’ for its upcoming International Conference on Sustainable Energy-Water-Environment Nexus in Desert Climates 2019 (IC-SEWEN’19), to be held at Qatar National Convention Centre in December.

More than 400 researchers, scientists, engineers and stakeholders will come together to promote a better understanding of the links between energy, water and environment, particularly in desert climates, and develop key priority areas for human development and environmental sustainability.

IC-SEWEN’19 — supported by Qatar National Research Fund – will also feature an industrial exhibition where national and international companies will showcase their products and technologies in the field.

Dr Marc Vermeersch, Executive Director, QEERI, said, “The IC-SEWEN’19 will bring together the best minds across all relevant sectors to discuss topics of increasing importance in the wake of climate change and the threats it poses to the region. Through the gathering, we hope to collectively formulate sustainable solutions that are able to mitigate the effects of rapidly changing environmental occurrences.”

QEERI has partnered with Springer Nature for the conference with the selected proceedings to be peer-reviewed and published in a special volume of the Springer Nature Applied Science (SNAS) journal dedicated to arid climates.

Dr Veronica Bermudez, conference chair and senior research director of the Energy Centre at QEERI, said the conference will serve as a platform for interdisciplinary dialogue among scientists, researchers, industry partners and policymakers.

أعلن معهد قطر لبحوث البيئة والطاقة، التابع لجامعة حمد بن خليفة، عن “الدعوة لتقديم أوراق بحثية” للمشاركة في مؤتمره العالمي المقبل لعلاقة الترابط بين الطاقة والمياه والبيئة المستدامة في المناخات الصحراوية 2019، المزمع عقده في مركز قطر الوطني للمؤتمرات خلال الفترة من 3 إلى 5 ديسمبر المقبل.

وسوف يجتمع أكثر من 400 باحث وعالم ومهندس وجهة معنية بهدف التوصل إلى فهم أفضل عن علاقات الترابط بين الطاقة والمياه والبيئة المستدامة، ولا سيِّما في المناخات الصحراوية، وتطوير المجالات الرئيسية ذات الأولوية للتنمية البشرية والاستدامة البيئية. كما سيشهد المؤتمر، الذي يُقام بدعم من الصندوق القطري لرعاية البحث العلمي، عقد معرض مهني تستعرض فيه الشركات الوطنية والدولية منتجاتها وتقنياتها في هذا المجال.

قال الدكتور مارك فيرميرش، المدير التنفيذي لمعهد قطر لبحوث البيئة والطاقة، قائلًا: “سوف يجمع المؤتمر في دورته المقبلة ما بين أفضل العقول في جميع القطاعات ذات الصلة لمناقشة الموضوعات ذات الأهمية المتزايدة في أعقاب تغير المناخ والتهديدات التي يفرضها على المنطقة. ومن خلال الاجتماع، نأمل في صياغة حلول مستدامة بشكل جماعي تمكننا من تخفيف آثار الأحداث البيئية سريعة التغيير”.

وقد دخل المعهد في شراكة مع مجلة سبرنجر نيتشر تنص على نشر أوراق بحثية مُحَكَمة مختارة من الأوراق المُقَدَمة خلال المؤتمر في عدد خاص من مجلة سبرنجر نيتشر للعلوم التطبيقية مخصصة للمناخات القاحلة على أن يُمنح مُعَرِف أكاديمي رقمي لكل ورقة بحثية.

وأوضحت الدكتورة فيرونيكا برموديز، رئيس المؤتمر ومدير أبحاث أول في مركز الطاقة بمعهد قطر لبحوث البيئة والطاقة، أن المؤتمر سيوفر منصة للحوار في تخصصات متعددة بين العلماء، والباحثين، والشركاء المهنيين، وصناع السياسات، حيث قالت: “يلتزم معهد قطر لبحوث البيئة والطاقة بدعم دولة قطر في التحديات الكبرى المرتبطة بالطاقة والمياه والبيئة، بما يتماشى مع رؤية قطر الوطنية 2030 وأهداف الأمم المتحدة للتنمية المستدامة”.

وأضافت: نهدف إلى تبادل الأفكار والمعرفة، وتقديم معلومات مُحَدَثة عن حالة التطور التكنولوجي في المعهد، والتعلم من الخبراء الرائدين في جميع أنحاء العالم. وتتميز التحديات التي تواجه دولة قطر والمناطق الحارة القاحلة الأخرى بتفردها، ونأمل في استكشاف الحلول المحتملة للقضايا ذات الصلة في تطبيق البحوث المهمة في مجال الطاقة والمياه والبيئة”.

ويرحب المعهد باستلام الأوراق البحثية حول مختلف الموضوعات المتعلقة بالطاقة، والمياه، والبيئة، وآخر موعد لاستلام جميع الأوراق البحثية هو الخميس الموافق 15 أغسطس.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button