💰 Business

‘Enjoy home Internet’ for free with Vodafone

“استمتع بالإنترنت المنزلي” مجانًا مع فودافون

Vodafone Qatar has launched a limited-time offer that allows customers to be among the first in the world to connect their homes to 5G.

With this, customers can now “GigaPower their homes for free” with Vodafone GigaHome 5G.

New customers who subscribe to the GigaHome 5G Classic plan will get high-speed 5G Internet at home with two months’ free rental valued at QR700, the company has said in a statement.

Customers will also receive a free 5G router plus two free Giga Wi-Fi Hubs that enable Wi-Fi coverage in every room.

Customers will also enjoy free lifestyle offers, including “Vodafone Entertainer” and Wavo by OSN that provides “great family entertainment with an array of live channels from around the world, award-winning TV shows and on-demand movies”.

Since launching its 5G network a year ago, Vodafone Qatar “has been leading the deployment of 5G in the country”, the statement adds.

Vodafone Qatar’s 5G network is live in dozens of residential locations across Qatar, including Al Waab, Abu Hamour, Al Aziziya, Al Mamoura, Al Rayyan, Umm Salal Mohamed, and Kharaitiyat.

By the end of July, Vodafone Qatar’s network will be live in several additional locations, including Al Hilal, Muntazah, Muraykh and Al Sadd.

For more information on Vodafone GigaHome, one can visit the nearest Vodafone store or go to www.vodafone.qa/GigaHome

أطلقت شركة فودافون قطر عرضاً ترويجياً جديداً لمدة محدودة؛ يمنح العملاء فرصة مميزة ليكونوا من ضمن أوائل العملاء في العالم الذين يستطيعون تزويد منازلهم بسرعة إنترنت عالية مجاناً مع عروض جيجا هوم 5G. وسيتمكّن جميع العملاء الجدد، الذين سيشتركون في العرض الترويجي لجيجاهوم 5G Classic؛ من الحصول على إنترنت منزلي فائق السرعة، بالإضافة إلى اشتراك لمدة شهرين مجانيين بقيمة 700 ريال. كما سيحصل العملاء أيضاً على جهاز راوتر5G مجاني، إضافة إلى جهازي Giga Wi-fi- Hub يوفران تغطية واي فاي مضمونة في كل غرف المنزل. كما سيستمتع العملاء بالمزايا الترفيهية المجانية التي تشمل اشتراكاً في تطبيق فودافون ENTERTAINER، وآخر في خدمة WAVO من OSN، التي توفر باقة من القنوات المختلفة من شتى أنحاء العالم، إلى جانب البرامج التلفزيونية والأفلام حسب الطلب. وما زالت شركة فودافون قطر تقود عملية نشر شبكة الجيل الخامس 5G منذ العام الماضي، حين أطلقت شبكتها الخاصة في البلاد. وتعمل حالياً شبكة الجيل الخامس للشركة بشكل فعال في عشرات المواقع السكنية في عموم البلاد، من ضمنها منطقة الوعب، وأبو هامور، والعزيزية، والمعمورة، والريان، وأم صلال محمد والخريطيات. وستكون شبكة فودافون قطر 5G متوفرة في نهاية يوليو في المزيد من المناطق مثل الهلال، والمنتزه، ومريخ، والسد.

‘Enjoy home Internet’ for free with Vodafone

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X