💰 Business

Doha Bank offers up to QR5,000 cashback on loans

بنك الدوحة يطلق عروضاً على القروض الشخصية تصل الى 5000 ريال

DOHA: Highlighting its commitment to providing best-in-market personal finance solutions for its customers, Doha Bank, one of the largest commercial Banks in Qatar, has announced an exclusive cashback offer on personal loans. Customers will be eligible to receive up to QR5,000 cashback on loans with a minimum net value of QR100,000 when they sign up for the MetLife Future Protect policy.

Doha Bank’s personal loans offer highly competitive interest rates starting from 4.50 percent (reducing rate) for NTB and buyout loans. Customers choosing an insurance policy with a premium of $165 and above can avail QR 2,500 cashback, while those selecting $225 or more are in line to receive QR5,000 cashback.

Chief Retail Banking Officer Braik Al Marri, said: “We are pleased to introduce our new cashback promotion, which makes Doha Bank’s already outstanding personal finance options more attractive than ever. By providing affordable financial assistance to our customers for a variety of needs, we are helping to put people’s dreams and ambitions within reach. We will continue to seek out fresh ways to create added value for our loyal customers by bringing them an innovative, world-class banking experience.”

Customers will receive their cashback within 60 days after their MetLife Future Protect policy has been issued, and also have the opportunity to take advantage of a three-month payment holiday on their loan installments. The promotion is available to customers transferring a minimum monthly salary of QR7,500 and who purchase Metlife Future Protect policy within 30 days after their loan is disbursed.

أعلن بنك الدوحة، أمس، عن طرحه لعرض جديد وحصري على القروض الشخصية، والذي سيستفيد من خلاله عملاء البنك من خدمة الاسترداد النقدي التي تصل قيمتها إلى 5000 ريال على القروض التي لا يقل صافي قيمتها عن 100,000 ريال، وذلك عند اشتراكهم ببوليصة تأمين MetLife Future Protect بريميوم.

ويقدم بنك الدوحة قروضاً شخصية بسعر فائدة تنافسي يبدأ من 4.5%، بالإضافة إلى إمكانية تخفيض سعر الفائدة على القروض المحوّلة إلى بنك الدوحة والمُشتراة منه. كما يمكن للعملاء الذين يختارون الاشتراك ببوليصة التأمين البالغ قيمتها 165 دولاراً أو أكثر الحصول على 2500 ريال نقداً. أمّا الذين يختارون الاشتراك ببوليصة التأمين البالغ قيمتها 225 دولاراً أو أكثر فسيحصلون على 5 آلاف ريال.

وفي تعليق له على هذه الخدمة الجديدة، قال السيد بريك المري رئيس الخدمات المصرفية للأفراد، بنك الدوحة: «من شأن هذه الخدمة أن تجعل خيارات التمويل التي يقدمها بنك الدوحة أكثر تميّزاً وجاذبية. فنحن نسعى دائماً إلى مساعدة عملائنا على تحقيق أحلامهم وطموحاتهم، وذلك من خلال تقديم تسهيلات مالية غير مسبوقة لتلبية كل احتياجاتهم المختلفة».

وسوف يُصرف مبلغ الاسترداد النقدي خلال 60 يوماً من تاريخ إصدار بوليصة التأمين MetLife Future Protect بريميوم الخاصة بهم. كما ستتاح لهم فرصة الاستفادة من فترة سماح مدتها ثلاثة أشهر على أقساط القروض. هذا العرض متاح للعملاء الذين يقومون بتحويل رواتبهم، التي يبلغ الحد الأدنى لها 7500، والذين قاموا بشراء بوليصة التأمين خلال 30 يوماً من تاريخ صرف القرض.

Doha Bank offers up to QR5,000 cashback on loans

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X