👮‍♂️ Government

Transport minister meets Malaysia’s Entrepreneur Development minister

وزير المواصلات والاتصالات يلتقي وزير تطوير ريادة الأعمال الماليزي

HE the Minister of Transport and Communications Jassim Seif Ahmed al-Sulaiti held a meeting on Sunday with Malaysia’s Minister of Entrepreneur Development Mohd Redzuan Md Yusof.

The ministers reviewed relations between the two friendly countries and ways to further enhance co-operation in the fields of entrepreneurship and small enterprises, as well as drawing on Malaysian expertise in these fields to enrich the work of Ministry of Transport and Communications’ Digital Incubation Centre. The two officials also discussed a number of topics of common concern.

اجتمع سعادة السيد جاسم بن سيف السليطي وزير المواصلات والاتصالات في مقر الوزارة، أمس، مع سعادة السيد محمد رضوان يوسف وزير تطوير ريادة الأعمال في مملكة ماليزيا الاتحادية.

جرى خلال الاجتماع استعراض العلاقات الثنائية التي تربط البلدين الصديقين، والسبل الكفيلة بتعزيز آليات التعاون بينهما في مجالات ريادة الأعمال والمشاريع الصغيرة، والاستفادة من الخبرات الماليزية في هذا المجال، بما يثري عمل حاضنة الأعمال الرقمية في الوزارة، فضلاً عن بحث عدد من الموضوعات ذات الاهتمام المشترك بين البلدين الصديقين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X