additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

Qatar to take part in 2020 Copa America

قطر تشارك في كوبا أمريكا 2020

AFP/Sao Paulo

Qatar, who are taking part in this year’s Copa America tournament, will feature in the event next year too, it was confirmed on Thursday.

Asian champions Qatar and runners-up Japan have been invited to this year’s event beginning today, where Qatar will take on Paraguay on Sunday.

“We have decided to invite… to participate in our competitions the current Asian confederation champions and the previous ones,” said Alejandro Dominguez, the president of South American football’s governing body Conmebol.

“Qatar are the last champions of the Asian confederation — having champions participating in a competition always elevates the prestige and quality of football,” said Paraguayan Dominguez.

Conmebol has 10 members but the Copa America usually features 12 teams meaning there are often a pair of invitees to the tournament.

Although the tournament invitees are now known for next year’s Copa America, the final venue is still a mystery.

For the first time, South America’s showpiece tournament will have two hosts: Argentina and Colombia, even though they are at opposite ends of the continent.

The Copa America has mostly taken place in odd years throughout its history, which began in 1916.

Recently it was played in the year following a World Cup but is now moving to the same window as the European Championships, two years apart from the global extravaganza.

أعلن السيد أليخاندرو دومينجيز، رئيس اتحاد أمريكا الجنوبية، أن منتخبي قطر وأستراليا سيشاركان في بطولة كوبا أمريكا 2020، والتي تستضيفها كل من الأرجنتين وكولومبيا، كمدعوين.

وجاء قرار دعوة المنتخبين مصحوباً بالإعلان، أن النهائي سيكون من مباراة واحدة فقط، على الرغم من أنه لم يتم تحديد البلد الذي سيستضيف هذه المباراة، ومن المفترض أن يتم الانتهاء من هذا الأمر في غضون 15 يوما.

وقال دومينجيز اليوم ووفقاً لموقع اتحاد أمريكا الجنوبية لكرة القدم “كونميبول” الرسمي، لإنهاء الجدل المثار حول إقامة النهائي من مباراتين، إحداهما في الأرجنتين والأخرى في كولومبيا “النهائي سيقام في دولة واحدة فقط”.

وأوضحت اللجنة المنظمة للبطولة أن الفرق المشاركة سيتم تقسيمها إلى مجموعتين، وهما مجموعة الجنوب ومجموعة الشمال.

وستقام البطولة بنظام مختلف عكس البطولة التي تنطلق غدا في البرازيل والمقسمة لثلاث مجموعات في الدور الأول، وستكون نسخة 2020 من مجموعتين (شمال وجنوب) كل مجموعة تضم 6 منتخبات بوجود منتخب ضيف في كل مجموعة.

وتضم مجموعة الشمال كلا من: كولومبيا والبرازيل والإكوادور وبيرو وفنزويلا وفريق مدعو.. أما مجموعة الجنوب فستضم كلا من: الأرجنتين وبوليفيا وتشيلي وباراغواي وأوروغواي وفريق مدعو.

وعلى صعيد اخر اكد السيد هوجو فيجيريدو، مدير لجنة المسابقات في اتحاد أمريكا الجنوبية أن البرازيل مستعدة لبطولة كوبا أمريكا 2019 ، معتبرا أنها ستكون أفضل نسخة في تاريخ المنافسة.

وقال فيجيريدو في مؤتمر صحفي بملعب مورومبي في ساو باولو اليوم، الذي سيستضيف المباراة الافتتاحية للبرازيل أمام بوليفيا، ستكون هذه أفضل بطولة كوبا أمريكا في التاريخ.

وأعرب المسؤول بالكونميبول عن فخره الشديد بوجوده في البرازيل عقب مرور 30 عاما على آخر نسخة استضافها هذا البلد، في عام 1989.. مبينا أن “الملاعب جاهزة” والاتحاد حاول تقديم نموذج “مبتكر” من كافة النواحي بداية من الإعداد اللوجيستي وحتى الرياضي.

وأكد أن هذا العمل “سيرسم المستقبل، واعتبارا من هذه النسخة من كوبا أمريكا سنبدأ طريقا جديدا لنحمل كرة القدم لكل الأنحاء”.

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button