additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

Qatar and Argentina set for crucial Copa America match

قطر والأرجنتين تستعدان لمباراة حاسمة في كوبا أمريكا

Ahead of the Copa America, not many would have given Qatar a semblance of a chance against Argentina. But after two matches – where Qatar staged a stunning fightback to draw against Paraguay and then went down fighting to Group B favourites Colombia, the Asian Champions have shown they would not be just rolled over.

Felix Sanchez’s men have just one point from two matches but are still in contention for a place in the quarter-finals if they can beat Argentina in Porto Alegre tomorrow night. A draw could also see them as one of the two best third-placed teams among three groups to advance to the last eight, provided other results go their way.

Against Argentina, Qatar will fancy their chances, with the Lionel Messi-led team struggling to make an impact so far. Argentina too have only one point following a 1-1 draw with Paraguay with Messi’s successful penalty keeping their hopes alive. Qatar are even ahead of Lionel Scaloni’s team on goal difference. And if Qatar can keep Messi quiet for 90 minutes – difficult but not impossible – then Qatar can eke out a famous win.

Against Colombia, Qatar players were resolute, putting on a terrific defensive show and followed the plan laid out by Sanchez to near perfection. But against Messi, they will have to be at their best to deny the genius Argentine from dictating the play. They also will have to counter the threat of prolific forward Sergio Aguero and attacking midfielder Angel Di Maria.

Qatar defender Tarek Salman praised his team’s fighting spirit against Colombia. Salman said his team still had a chance to qualify for the next stage provided that they play well against Argentina. “We are proud with our display against Colombia. Hopefully we will do well against Argentina also,” Salman said.

“It was a tough match against Colombia. We deserved a draw. We had a lot of chances to score while the Colombians played one of their best matches. When they scored, we didn’t have time to stage a comeback. These are the games you see now and we have to forget this clash now and look to our meeting against Argentina,” he added.

Meanwhile, Messi was looking at a glass half full after the stalemate against Paraguay. Five-time Ballon d’Or winner Messi’s 57th-minute penalty cancelled out a first-half opener from Paraguay’s Richard Sanchez on Wednesday night.

But Argentina also had goalkeeper Franco Armani – perhaps lucky to still be on the field at that point after denying Derlis Gonzalez a clear goalscoring opportunity in the first half – to thank for saving a second-half penalty.

“We have to think positively and keep our confidence,” said Barcelona superstar Messi. “We need to improve and arrive in the best shape possible for the next match … and we have to win. It would crazy if we couldn’t progress from the group given that there are practically three teams that go through,” said Messi, who will turn 32 on Monday.

Defeat at the Minerao stadium in Belo Horizonte would have meant that Argentina could finish no higher than third – Colombia have already won the group after two straight wins. Now they know that victory over invitees Qatar in Porto Alegre tomorrow will likely be enough to see them into the quarters.

Argentina have showed few signs of finding the kind of form that took them to three major tournament finals in as many years – all lost – from 2014-16.

Argentina had been second best in the first half of their 2-0 defeat by Colombia last Saturday, but then still conceded both goals in a much improved second-half showing. Scaloni dropped Manchester City’s Aguero and Di Maria of Paris Saint-Germain for the Paraguay match but Argentina produced another disjointed and unconvincing display.

But Messi insisted that the level of competition is tougher than some appreciate and pointed to Venezuela holding Brazil to a 0-0 draw on Tuesday as proof. “We knew it wasn’t going to be easy playing in a Copa America, we’re searching for a team, for a performance,” said Messi.

“Venezuela made it hard for Brazil. At the moment we’re not winning any more in the (Argentina) shirt and we have to put things right to earn the three points against Qatar,” he added

Messi came to Brazil hoping to end a painful run of losing finals with Argentina. Despite winning La Liga 10 times and the Champions League four times with Barcelona, he’s never won a major honour with his country.

Three times – 2007, 2015 and 2016 – he’s lost in a Copa America final and in 2014 Argentina were also defeated by Germany in the World Cup final. But after their first two performances here, the question is not whether they can end their 26-wait for a major title, but simply whether they can avoid taking the first flight home.

يواصل منتخبنا الوطني لكرة القدم تدريباته الجدية استعداداً لمواجهة المنتخب الأرجنتيني بعد غد الأحد على ملعب ارينا دي جريميو بمدينة بورتو اليجري لحساب الجولة الثالثة والختامية من منافسات المجموعة الثانية لبطولة كوبا أمريكا في نسختها السادسة والأربعين، التي تستضيفها البرازيل إلى غاية السابع من يوليو المقبل.

ويركز الجهاز الفني للمنتخب على مواجهة الأرجنتين من أجل مواصلة الظهور بوجه جيد لا سيما بعد الإشادة الكبيرة بالمردود المشرف الذي قدمه الأدعم امام منتخبي الباراجواي وكولومبيا في الجولتين الماضيتين من منافسات المجموعة الثانية.

ويسعى سانشيز خلال المران الذي سيقوده اليوم إلى تصحيح الأخطاء التي ظهرت على الأداء الفردي والجماعي للاعبين في مباراة كولومبيا لا سيما على الجانب الهجومي الذي غاب عنه التجانس والانسجام، بالإضافة الى بعض الأخطاء الفردية على مستوى المراقبة والضغط.

ورغم الخسارة القاسية التي مني بها منتخبنا أمام كولومبيا في آخر لحظات المباراة بهدف قاتل فإن الأجواء داخل المنتخب جيدة للغاية والجميع راض عن الأداء الفني والبدني للاعبين الذين بذلوا قصارى جهودهم من أجل تشريف الكرة القطرية والآسيوية عموما، بالإضافة الى المساندة المستمرة التي يلقاها اللاعبون من مدرب المنتخب فيليكس سانشيز الذي أكد أن لاعبيه قدموا أفضل ما لديهم أمام أحد اقوى المنتخبات بأمريكا الجنوبية والمرشح للمنافسة بقوة على اللقب.

وبعد تعادل الأرجنتين أمس مع الباراجواي بهدف لمثله في المواجهة التي عقبت مباراتنا أمام كولومبيا أصبحت الحسابات في هذه المجموعة معقدة للغاية لا سيما وأننا نتساوى مع المنتخب الأرجنتيني في المركز الثالث بنقطة واحدة لكل منتخب وهو ما يجعل المواجهة بين المنتخبين حاسمة ومصيرية للظفر بإحدى بطاقات التأهل عن هذه المجموعة الحديدية التي احتفظت بأسرارها الى الجولة الأخيرة.

غيابات بارزة

تشهد تشكيلة منتخبنا أمام الأرجنتين غيابات مؤثرة بسبب تراكم الإنذارات، حيث من المنتظر أن يغيب كل من عبد الكريم حسن وعاصم مادبو لحصول كل منهما على إنذارين في مباراتي الباراجواي وكولومبيا وهو ما يدفع الجهاز الفني بقيادة الإسباني فيليكس سانشيز إلى التفكير في الحلول اللازمة والبدائل المتوافرة لتغطية هذه الغيابات البارزة في تشكيلة الأدعم في مباراة الحسم أمام الارجنتين، وسيكون سانشيز أمام خيارات مختلفة للتعويل عليها حسب الطريقة التي سيلعب بها أمام نجوم الأرجنتين لا سيما وان هذه المواجهة هي الأهم للمنتخبين من أجل التأهل إلى دور الثمانية.

صراع على البطاقة الثانية

بعد نهاية الجولة الثانية من منافسات المجموعة الثانية تصدرت كولومبيا جدول الترتيب برصيد 6 نقاط تأهلت بها الى دور الثمانية كأول منتخب يضمن بطاقة التأهل الى هذا الدور بالنسخة الحالية من البطولة، فيما احتل الباراجواي المركز الثاني برصيد نقطتين ويأتي في المركز الثالث منتخبنا الوطني بجانب الأرجنتين بر صيد نقطة واحدة لكل منهما مع أفضلية الفارق السلبي لمنتخبنا الذي خسر بهدف وحيد أمام كولومبيا بينما خسر الأرجنتين بهدفين نظيفين من نفس المنافس.

ورغم أن كولومبيا قد ضمنت التأهل في المركز الأول في كل الحالات وبغض النظر عن نتائج الجولة الأخيرة فإن فوزها أمام الباراجواي في المباراة الأخيرة سيتيح الفرصة للفائز من مباراتنا والأرجنتين بالظفر بالبطاقة الثانية للمجموعة، حيث سيرتفع رصيد أحد المنتخبين الى 4 نقاط بمجرد فوزه بالمباراة.

بسام الراوي: لم نأت للسياحة

قال بسام الراوي إن منتخبنا قدم أفضل ما لديه في مباراة كولومبيا لكن التوفيق لم يحالفه على غرار المباراة الأولى أمام الباراجواي، مشيرا إلى أن الأدعم استطاع إيقاف خطورة نجوم كولومبيا طيلة 86 دقيقة لكن الحظ عاند اللاعبين ومنعهم من جني نقطة ثمينة كانت ستجعلنا في وضع مريح قبل مواجهة الأرجنتين الختامية، وقال الراوي “كولومبيا ليس منتخبا سهلا وهو مرشح جدي للفوز بالبطولة وقد أظهر قوة كبيرة في مباراتيه امام منتخبنا وقبلها أمام نجوم الارجنتين مما جعله يتأهل مبكرا إلى دور الثمانية”.

وأضاف الراوي: “كما أسلف وقلنا إننا لم نأت للبرازيل من اجل السياحة، لقد ارتبطت مشاركتنا في كوبا أمريكا بالعديد من الأهداف، لعل أهمها اكتساب المزيد من الاحتكاك والخبرة أمام المنتخبات اللاتينية الكبرى على طريق الإعداد للحدث الرياضي الأهم بالنسبة للكرة القطرية وهو مونديال 2022، لذا لابد من التفاؤل بمستقبل هذا الجيل الشاب الذي لا يبخل بقطرة عرق في سبيل إسعاد الجماهير القطرية”

طارق سلمان: كنا نداً قوياً لكولومبيا

أعرب طارق سلمان عن أسفه للخسارة التي تعرض لها منتخبنا أمام كولومبيا، مؤكدا أن الأدعم كان يستحق التعادل على الأقل عطفا على المردود الكبير لكافة اللاعبين في هذه المواجهة البطولية، وقال سلمان: “أضعنا العديد من الفرص السانحة للتسجيل ولم نوفق في التسجيل بمرمى المنافس، في المقابل لعب المنتخب الكولومبي أحد افضل مبارياته القوية واستطاع مباغتتنا بهدف قاتل في وقت تصعب فيه العودة، لكن منتخبنا رغم ذلك حاول العودة في النتيجة من خلال التوجه الى الهجوم، وكنا قاب قوسين أو أدنى من تحقيق ذلك لكن لم يسعفنا الوقت والحمد لله على كل حال”.

وأضاف سلمان: “كنا ندا قويا ومنافسا شرسا للمنتخب الكولومبي الذي يمتلك العديد من النجوم الذين ينشطون في أبرز البطولات الأوروبية واستطعنا إيقاف خطورته بأغلب ردهات اللقاء فضلا هذه احكام الكرة ولابد أن نطوي صفحة هذه المباراة من أجل التركيز على لقاء المنتخب الأرجنتيني”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button