😍 Offers

Ooredoo offer for new Shahry users

Ooredoo تطلق عروض الصيف لعملاء الشهري

Ooredoo has announced a new offer for its new Shahry customers to give them more for their money this summer.

Customers subscribing to Shahry plans will get a host of benefits, including free data, extra international minutes, and free access to awesome entertainment and discounts in the country.

New customers with any Shahry plan will be able to benefit from the summer promotion: Shahry 100 customers currently getting 5Gb data and 25 international minutes will get an extra 30Gb data free, plus 150 international minutes free over six months, while Shahry 150 customers currently getting 8Gb data and 50 international minutes will get an extra 60G data free, plus 300 international minutes free over six months.

Also, Shahry 200 customers currently getting 12Gb data and 75 international minutes will get an extra 72Gb free, and 450 international minutes free over six months, while

Shahry 250 customers currently getting 15Gb data and 100 international minutes will get an extra 120Gb data free, and 600 international minutes free over six months. Customers with all Shahry plans will also get free subscriptions to Starz Play and Urban Point.

Manar Khalifa al-Muraikhi, director of PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “This new summer offer will ensure our customers can stay connected to the Supernet for longer for less, and stay in touch with family and friends over the summer. They’ll also be able to access quality entertainment, as well as saving even more money with the Urban Point app, both of which we’re sure they’ll enjoy and make the most of.”

أعلنت Ooredoo عن عروض جديدة ومميزة خلال الصيف لعملاء خدمات الشهري الجدد، ومن خلال هذا العرض، سيحصل عملاء الشهري الجدد على بيانات محلية ودقائق مكالمات دولية إضافية مجانية، بالإضافة إلى العديد من الخيارات الترفيهية والخصومات مجاناً، وسيحصل العملاء الذين يشتركون بباقات الشهري على المزايا الإضافية بحسب الباقة التي يختارونها:

عملاء باقة الشهري 100 الذين يحصلون الآن على 5 غيغابايت بيانات و25 دقيقة مكالمات دولية سيحصلون على 30 غيغابايت بيانات مجانية، وعلى 150 دقيقة مكالمات دولية مجانية على مدار ستة أشهر.

عملاء باقة الشهري 150 الذين يحصلون الآن على 8 غيغابايت بيانات وعلى 50 دقيقة مكالمات دولية سيحصلون على 60 غيغابايت بيانات مجانية وعلى 300 دقيقة مكالمات دولية مجانية على مدار ستة أشهر.

عملاء باقة الشهري 200 الذين يحصلون الآن على 12 غيغابايت بيانات وعلى 75 دقيقة مكالمات دولية سيحصلون على 72 غيغابايت بيانات مجانية وعلى 450 دقيقة مكالمات دولية مجانية على مدار ستة أشهر.

وعملاء باقة الشهري 250 الذين يحصلون الآن على 15 غيغابايت بيانات وعلى 100 دقيقة مكالمات دولية غير محدودة سيحصلون على 120 غيغابايت بيانات و600 دقيقة مكالمات دولية مجانية على مدار ستة أشهر.

كما سيحصل جميع العملاء على اشتراك مجاني بخدمة STARZ PLAY الترفيهية، واشتراك مجاني بتطبيق Urban Point للعروض والخصومات لمدة ستة أشهر.

وعن هذا العرض المميز، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo : “نهدف من خلال عرض الصيف إلى مساعدة عملائنا للبقاء على اتصال مع العائلة والأصدقاء، كما أننا نسعى لمنحهم خدمات ترفيهية توفر لهم محتوى مميزاً من الأفلام والمسلسلات، بالإضافة إلى تطبيق Urban Point المميز الذي سيساعدهم على التوفير والحصول على العديد من العروض لدى العديد من المطاعم ونقاط البيع”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
62
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X