💰 Business

Ooredoo announces free data promotion for Ooredoo Money customers this Eid

«ooredoo» تقدّم عرضاً لعملاء خدماتها المالية بمناسبة العيد

Qatar’s leading telecommunications operator today announced an amazing new promotion for its Ooredoo Money customers.

Recognising that customers tend to send remittances to their home countries at special times of the year such as Eid, and that they also want to stay connected to family, friends and loved ones, Ooredoo has designed a promotion to accommodate both priorities.

Customers sending transfers of QR 1,001 or more to one of a list of eligible countries, with competitive fees and one of the best exchange rates in Qatar, will get 2 GB data absolutely free.

Countries included in the promotion are Bangladesh, Nepal, Sri Lanka, India, Pakistan, Lebanon, Jordan, Tunisia, Palestine and Morocco. Free data will be valid for five days from successful international money transfer transaction via Ooredoo Money, and the promotion runs until 20 June 2019.

Speaking of the promotion, Manar Khalifa Al Muraikhi, Director PR and Corporate Communications at Ooredoo, said: “We know many of our customers regularly send transfers to family back home, and the volume of such remittances tends to go up at auspicious times of the year such as Eid.

Of course, it’s also incredibly important for us all to be able to connect with family, friends and loved ones at this special time, so we’re delighted to be able to offer our customers a way to stay connected for less, simply for doing something they’d probably be doing anyway.”

أعلنت «ooredoo» عن عرض جديد لعملاء خدماتها المالية بمناسبة عيد الفطر المبارك.

ويهدف هذا العرض إلى مكافأة العملاء على استخدامهم خدمات «ooredoo المالية»، لتحويل الأموال، ولمساعدتهم للبقاء على اتصال خلال فترة العطلات، وذلك من خلال تقديم بيانات مجانية لهم.

وإلى جانب رسوم التحويل التنافسية وأحد أفضل أسعار الصرف في قطر، سيحصل العملاء على 2 جيجابايت بيانات مجانية عند إرسال مبلغ 1001 ريال أو أكثر إلى بلدان محددة عبر خدمات «ooredoo المالية».

وتشمل البلدان التي يسري عليها العرض: بنجلاديش، ونيبال، وسريلانكا، والهند، وباكستان، ولبنان، والأردن، وتونس، وفلسطين، والمغرب. وستكون البيانات المجانية صالحة لمدة 5 أيام تبدأ من نجاح معاملة التحويل عبر خدمات «ooredoo المالية»، ويستمر العرض لغاية 20 يونيو 2019.

وتعليقاً على هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo»: «نعلم أن العديد من عملائنا يرسلون الأموال إلى بلدانهم، لا سيما مع قرب عيد الفطر المبارك. ولأننا نحرص دائماً على مساعدة عملائنا للبقاء على اتصال مع الأهل والأصدقاء خلال هذه الفترة، قدمنا لهم هذا العرض المميز، نحن نسعى دائماً إلى رضا عملائنا، كما أننا على ثقة أن هذا العرض سينال إعجابهم».

Ooredoo announces free data promotion for Ooredoo Money customers this Eid

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X