💰 Business

Doha Bank’s 1,000 cardholders take home 20mn Qmiles in draw

ألف من حاملي بطاقات الائتمان بنك الدوحة يحصدون 20 مليون ميل من أميال الدوحة

Doha Bank has announced the winners of its Qmiles campaign draws with a total prize of 20mn popular reward miles offered by Qatar Airways. Each of the 1,000 lucky debit and credit card users won 20,000 Qmiles at the draws held on May 16 in the presence of Doha Bank’s senior management.

The three-month promotion, which ran from February 1 until April 30, 2019, was aimed at promoting card transactions among Doha Bank cardholders. The campaign saw a large number of customers entering the raffle draws with their eligible local and international credit or debit card transactions.

Doha Bank acting Chief Retail Banking officer Braik Ali H S al-Marri said, “Enabling our customers to enjoy rewarding banking experiences with value-added benefits has always been our priority at Doha Bank. We are delighted that our Qmiles campaign has concluded with tremendous success resulting from the enthusiastic participation of our debit and credit cardholders. This incredible outcome signifies that our card products lived up to their expectations by offering them seamless, fast, and secure shopping experiences.”

As part of the campaign, Doha Bank card users received an entry to the raffle draws against their every spend of QR500, while the same amount spent on air tickets and at hotel and travel merchants or internationally offered them five chances. Similarly, every QR500 spent at Qatar Airways’ website also fetched five chances to enter the draw. In addition, new customers who transferred their salary to Doha Bank and applied for a credit card automatically earned two chances to the draw.

Furthermore, as part of the Qmiles campaign, Doha Bank’s cardholders were encouraged to take advantage of six-month equal monthly instalment (EMI) plans with zero interest and no processing fee for their travel-related spends worth QR3,000 or more.

أعلن بنك الدوحة، أحد أكبر البنوك التجارية الخاصة في قطر، أسماء الفائزين في برنامج سحوبات أميال الدوحة “كيومايلز”، مع قيمة إجمالية للجوائز تبلغ 20 مليون ميل مقدمة من الخطوط الجوية القطرية. وكان كل من الفائزين الذين بلغ عددهم 1,000 فائز من مستخدمي بطاقات الائتمان والخصم المباشر قد حصلوا على 20,000 ميل من أميال الدوحة خلال السحوبات التي عقدت في 16 مايو بحضور الإدارة العليا لبنك الدوحة.

وهدف هذا العرض الترويجي الذي استمر لمدة ثلاثة أشهر، بداية من 1 فبراير وحتى 30 أبريل 2019، إلى التشجيع على اعتماد معاملات البطاقات المصرفية بين حاملي بطاقات بنك الدوحة. وكانت الحملة قد شهدت دخول عدد كبير من العملاء في السحوبات من خلال معاملاتهم المؤهلة محلياً ودولياً باستخدام بطاقات الائتمان أو الخصم المباشر.

وتعليقاً على ذلك، قال السيد بريك علي المري، رئيس دائرة الخدمات المصرفية للأفراد بالإنابة في بنك الدوحة: “لطالما كان تمكين عملائنا من الاستمتاع بتجارب مصرفية مجزية مع مزايا ذات قيمة إضافية ضمن أهم أولوياتنا في بنك الدوحة. يسعدنا أن برنامج أميال الدوحة “كيومايلز” من البنك قد اختتم بنجاح منقطع النظير، ويعزى ذلك إلى الإقبال الكبير على المشاركة من قبل عملائنا من حاملي بطاقات الائتمان والخصم المباشر. تشير هذه النتيجة الاستثنائية إلى أن منتجات بنك الدوحة فيما يتعلق بالبطاقات المصرفية ترقى إلى مستوى توقعات عملائنا الكرام من خلال تقديم تجارب تسوق سلسة وسريعة وآمنة”.

وكان مستخدمو بطاقات بنك الدوحة قد حصلوا على فرصة واحدة للدخول في السحوبات مقابل كل 500 ريال قطري قاموا بإنفاقها، في الوقت الذي منحهم إنفاق نفس المبلغ على تذاكر السفر والفنادق ومصاريف السفر أو خارج الدولة خمس فرص، وهو الأمر الذي ينطبق على إنفاق 500 ريال قطري من خلال الموقع الإلكتروني للخطوط الجوية القطرية. وبالإضافة إلى ذلك، فقد حصل العملاء الجدد الذين حولوا رواتبهم إلى بنك الدوحة وتقدموا بطلب للحصول على بطاقة ائتمان تلقائياً على فرصتين في السحب.

علاوة على ذلك، وكجزء من برنامج أميال الدوحة، فقد تم تشجيع حاملي بطاقات بنك الدوحة على الاستفادة من خطط الأقساط الشهرية المتساوية لمدة ستة أشهر وبدون فوائد أو رسوم لنفقاتهم المتعلقة بالسفر، على ألا تقل قيمتها عن 3,000 ريال قطري.

 

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X