💰 Business

CB launches summer gold campaign for credit/debit card users

«التجاري» يطلق حملة «حوّل نفقات الصيف إلى ذهب»

Doha

Commercial Bank has launched its exclusive summer campaign for credit and debit card customers giving them an opportunity to win gold coins for their overseas spends, the bank announced in a statement on Saturday.

The “Golden” summer campaign 2019 gives away rewards on a monthly basis, along with grand prizes, where the winners will be announced at the end of the campaign period.

As part of the campaign, Commercial Bank will be rewarding 180 lucky cardholders with up to 1 kg of gold coins.

The eligibility criteria to enter the lucky draws is to use Commercial Bank’s credit and debit cards for international purchases for a minimum spend value as mentioned in the communication of the promotion.

The campaign, which began on June 18 is valid for three months, ending on September 15.

“Every summer, our cards team deploys unparalleled efforts to deliver high-end rewarding campaigns to our valued customers. Given that we are known for boasting best-in-class cards, we aim to drive excitement and ensure that our customers have enjoyed an unforgettable summer,” said Roya Khajeh, AGM, Head of Cards and Payments at Commercial Bank.

She added, “Through this campaign, we are inviting our Commercial Bank credit and debit cardholders to spend a golden summer – literally – with Commercial Bank!”

أعلن البنك التجاري عن إطلاق حملته الصيفية الحصرية «حوّل نفقات الصيف إلى ذهب» لعملائه حاملي بطاقات الائتمان والخصم، مانحاً إياهم فرصة الفوز بعملات ذهبية نقدية لدى إنفاقهم دولياً باستخدام بطاقة البنك التجاري.

تؤهل حملة البنك التجاري «الذهبية» لصيف 2019، العملاء للفوز بجوائز مميّزة شهرياً، بالإضافة إلى جوائز كبرى. وسيُعلن عن الفائزين مع انتهاء الحملة. وجزءاً من الحملة «الذهبية»، سيفوز 180 عميلاً للبنك التجاري بما يعادل كيلوجراماً واحداً من العملات الذهبية النقدية. وكل ما يتعين على العملاء فعله لدخول السحوبات، هو استخدام بطاقاتهم الائتمانية أو الخصم من البنك التجاري لإتمام معاملاتهم الشرائية الدولية وإنقاق القيمة المبيّنة تفاصيلها في الإعلان. تجدر الإشارة إلى أن الحملة انطلقت في 18 يونيو، وهي مستمرة لـ 3 أشهر حتى 15 سبتمبر 2019.

وقالت رؤيا خاجه، مساعد مدير عام ورئيس إدارة البطاقات والمدفوعات لدى البنك التجاري: «كل صيف يبذل فريق البطاقات قصارى جهده لطرح حملات عالية المستوى ومكافأة عملائنا القيّمين. وبما أننا بنك يفخر بحيازته بطاقات عالمية المستوى، نهدف إلى نشر جو من الحماس والتشويق بين عملائنا، ونحرص على أن يمضوا صيفاً من العمر». وتابعت مضيفة: «من خلال هذه الحملة، ندعو عملاءنا حاملي بطاقات البنك التجاري الائتمانية والخصم إلى قضاء صيف ذهبي -بكل ما للكلمة من معنى- مع البنك التجاري».

CB launches summer gold campaign for credit/debit card users

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X