💰 Business🐎Various

Vodafone Qatar’s Flex woos cricket World Cup fans

فودافون: اتاحة مشاهدة مباريات كأس العالم للكركيت مباشرة

Vodafone has announced the launch of a limited edition Flex Postpaid plan for QR125 through which fans in Qatar can watch the ICC Cricket World Cup 2019 live on their handsets exclusively on WAVO at no additional cost, plus get 6GB each month free data for six months.

“The limited-edition Flex Plan is a great offer for cricket enthusiasts, who can now watch Live World Cup matches in addition to having the flexibility to use their plan on data as well as international and local calls. Flex is one of our most popular products due to the freedom it gives its users, so we are pleased to further enhance this offer, continuing our commitment to connecting customers to the people and things that matter most,” chief operating officer Diego Camberos said.

The Flex 125 Plan is available until July 14, 2019. Additionally, customers upgrading to Flex 150 and above such as Red Postpaid plans can also enjoy watching the ICC Cricket World Cup 2019 for free.

Existing customers can also get the subscription to watch the games live on WAVO with a 100% value-back on one-time QR200 subscription fee. More information is available on www.vodafone.qa/iccworldcup.

Vodafone’s partnership with WAVO is one of several designed to provide customers with exclusive promotional offers and deals.

The business has recently signed a host of other partnership agreements that add value to customers in a variety of ways with brands and businesses including Talabat, the Entertainer, Anghami and Qatar Airways, according to a statement.

أعلنت فودافون قطر عن إطلاق باقة “فليكس” للاشتراك الشهري لفترة محدودة مقابل 125 ريالًا قطريًا في الشهر، والتي ستمكن محبي الكريكيت في قطر من متابعة البث الحيّ لمباريات كأس العالم للكريكيت 2019 حصرياً على هواتفهم الذكية عبر خدمة WAVO دون رسوم إضافية، بالإضافة إلى 6 جيجابايت إنترنت مجاناً كل شهر ولمدة 6 أشهر. وتعدّ هذه الباقة أحدث الباقات والحلول المبتكرة التي صممتها فودافون خصيصًا لتلبي احتياجات واهتمامات عملائها.

وتحظى رياضة الكريكيت بشعبية كبيرة بين الجاليات المقيمة في قطر. وبفضل هذه الشراكة الحصرية بين فودافون وخدمة WAVO، يستطيع محبو رياضة الكريكيت الآن تشجيع منتخباتهم الوطنية في أي وقت ومن أي مكان.

وتعليقًا على إطلاق الباقة الجديدة، قال السيد دييغو كامبيروس، الرئيس التنفيذي للعمليات في فودافون قطر: “تقدم باقة فليكس المحدودة عرضًا رائعًا لمحبي الكريكيت، فبإمكانهم الآن متابعة مباريات كأس العالم مباشرة، والتمتع بحرية استخدام باقتهم سواء للإنترنت أو لإجراء المكالمات الدولية والمحلية. فباقات فليكس هي من أكثر الباقات إقبالاً عليها من قبل عملائنا بفضل الحرية التي تمنحها لمستخدميها، لذا يسرنا زيادة تعزيز هذه الباقة، ومواصلة التزامنا بتقديم الأفضل لعملائنا للبقاء على اتصال بالناس والأشياء التي تهمهم”.

ويمكن الاشتراك في باقة “فليكس 125” في الفترة من 29 مايو حتى 14 يوليو. وبعيدًا عن هذا العرض، تتُاح مشاهدة مباريات كأس العالم للكريكيت مجانًا لعملاء باقات الاشتراك الشهري RED، وكذلك لعملاء فليكس الحاليين عند ترقية اشتراكهم إلى “فليكس 150” أو أكثر. كما يمكن للعملاء الحاليين الاشتراك لمشاهدة المباريات مباشرة عبر خدمة WAVO مع استرداد القيمة بنسبة 100% عند الاشتراك لمرة واحدة بقيمة 200 ريال قطري.

يذكر أن شراكة فودافون مع WAVO هي واحدة من الشراكات العديدة التي تهدف إلى تقديم عروض حصرية ومميزة للعملاء عبر التعاون مع شركات وعلامات تجارية مختلفة مثل طلبات و Entertainer وأنغامي والخطوط الجوية القطرية.

Vodafone Qatar’s Flex woos cricket World Cup fans

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X