💰 Business

QIB formally inaugurates branch at Mirqab Mall

«المصرف» يفتتح فرعاً جديداً في «المرقاب مول»

Qatar Islamic Bank (QIB) has opened a new state-of-the-art branch at Mirqab Mall on Al Nasr Street.

The new branch will have extended working hours throughout the week and will operate from Saturday to Thursday, from 9am to 2:30pm and from 3:30pm to 9:00pm It will also open on Fridays from 4:00pm to 9:00pm.

During the holy month of Ramadan, the branch will operate from Saturday to Thursday from 10:30 am to 2:30pm and throughout the week during the evening shift from 9pm to 11:30pm.

The Mirqab Mall branch will provide easy access to QIB’s banking services to customers working and residing within the busy area of Al Nasr Street.

Mirqab Mall is supplied with exclusive attractions that gather many Qataris and residents.

The full-service nature of the new branch complements the bank’s extensive investment into expanding both its physical branches and its digital offerings in order to meet the varying demands of its growing customer base.

QIB’s ‘Bank and Shop’ service will also be available at Mirqab Mall, allowing customers to enjoy their time at the mall until an SMS informs them that it is their turn to be served.

The new service has been unveiled across all QIB Mall branches including Q-Mall, City Centre, Dar Al Salam, Gate Mall, Mall of Qatar, Doha Festival city, Tawar Mall, and now at Mirqab Mall.

QIB’s Personal Banking Group general manager D Anand said: “Our presence at Mirqab Mall is a good addition to QIB branches network for its vibrant number of visitors and location. The mall is located on Al Naser Street in the heart of Doha. This part of the city has a high commercial presence with a large number of shops, restaurants, and services centres”.

The opening of the new branch has expanded QIB’s network to 31, more than 175 ATMs and cash/cheque deposit machines, state of art banking systems, award winning & best rated mobile app and online banking channels, to provide a seamless customer experience on a 24×7 basis.

أعلن مصرف قطر الإسلامي (المصرف) عن افتتاح فرع جديد له في «المرقاب مول» يعمل طوال أيام الأسبوع، وعلى فترتين صباحية ومسائية.

سيفتح الفرع أبوابه أمام العملاء من السبت حتى الخميس من الساعة 9:00 صباحاً حتى 2:30 بعد الظهر، ومن الساعة 3:30 بعد الظهر حتى الساعة 9:00 مساء. كما يعمل أيضاً أيام الجُمعة من الساعة 4:00 بعد الظهر حتى الساعة 9:00 مساء. وخلال شهر رمضان المبارك سيعمل الفرع من يوم السبت إلى الخميس من الساعة 10:30 صباحاً حتى 2:30 بعد الظهر، ومن 9:00 وحتى 11:30 ليلاً في الفترة المسائية طيلة أيام الأسبوع.

سيوفر الفرع الجديد في «المرقاب مول» إمكانية حصول العملاء بسهولة على الخدمات المصرفية لمن يعملون أو يسكنون في منطقة شارع النصر الحيوية والمناطق المجاورة لها. ويضم «المرقاب مول» العديد من المتاجر والمرافق التي تجتذب المتسوقين من القطريين والمقيمين. كما أن تقديم الخدمات المصرفية الكاملة في الفرع الجديد ينسجم مع استثمار المصرف بشكل كبير في توسيع شبكة فروعه وقنواته المصرفية الإلكترونية، وذلك لتلبية الاحتياجات المختلفة لقاعدة عملائه، والتي تتزايد بشكل مستمر.

خدمات

وستكون خدمة «صيرفة وتسوّق» متاحة في فرع «المرقاب مول»، بحيث سيتمكن العملاء من الاستمتاع بقضاء وقتهم في المجمع التجاري والتسوّق حتى يحين دورهم بين عملاء المصرف عند استلامهم رسالة نصية على هاتفهم لتخبرهم بأن دورهم قد حان لخدمتهم. وقد أطلق المصرف هذه الخدمة في جميع فروعه المتواجدة داخل المجمعات التجارية، بما في ذلك «كيو مول»، و»السيتي سنتر»، و»دار السلام مول»، و»ذي جيت مول»، و»قطر مول»، و»دوحة فستيفال سيتي»، و»طوار مول»، واليوم في «المرقاب مول».

موقع

وتعليقاً على افتتاح الفرع الجديد، قال المدير العام لمجموعة الخدمات المصرفية للأفراد السيد د. أناند: «إن افتتاح الفرع الجديد في المرقاب مول هو إضافة قيمة لشبكة فروعنا نظراً للعدد الكبير من زوار هذا المجمع التجاري وكذلك لموقعه الاستراتيجي، حيث يقع المركز التجاري في «شارع النصر»، وهي منطقة حيوية وذات كثافة سكانية عالية في وسط الدوحة. بالإضافة إلى ذلك، يتمتع هذا الجزء من المدينة بوجود تجاري كثيف مع تواجد أعداد كبيرة من المتاجر والمطاعم ومراكز الخدمات».

ومع افتتاح الفرع الجديد في «المرقاب مول»، توسعت شبكة المصرف لتشمل 31 فرعاً مدعوماً بأكثر من 175 جهاز صراف آلياً وجهاز إيداع نقدي وشيكات آلي، وأنظمة مصرفية متطورة، وتطبيق جوال المصرف الحائز على العديد من الجوائز، بما في ذلك أفضل تقييم من المستخدمين لتطبيق الجوال والإنترنت المصرفي، والتي توفر جميعها تجربة مصرفية سهلة على مدار الساعة طوال أيام الأسبوع.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X