😎 LifeStyle

QEWC, IPP host Suhoor for staff

الكهرباء والماء تقيم غبقتها الرمضانية

In the spirit of the holy month of Ramadan, Qatar Electricity and Water Company (QEWC) and Independent Power Producers (IPP) companies organised a Suhoor for its employees at the Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel.

More than 400 employees attended the Suhoor along with executive management from the various IPP companies.

QEWC managing director and general manager Fahad Hamad al-Mohannadi, Nebras Power CEO Khalid Jolo, Ras Girtas Power CEO Abdul Majeed al-Reyahi, Umm Al Haul Power CEO Jamal al-Khalaf, Qatar Power CEO Fawaz al-Baker, Ras Laffan Power Company CEO Mubarak al-Nasr, Mesaieed Power CEO Mohamed al-Harami, and Ras Abu Fontas CEO Abdul Rahman Nasrallah were present.

The Suhoor provided an opportunity for the entire organisation to interact socially in a warm atmosphere, promoting teamwork and a supportive work environment.

It was also a great platform for enhancing communication, socialisation and strengthening bonds of friendship among employees, the statement added.

أقامت شركة الكهرباء والماء القطرية غبقة رمضانية مساء الأربعاء الماضي في فندق شيراتون الدوحة لموظفي الشركة وشركات الطاقة التابعة والزميلة شركة قطر للطاقة وراس قرطاس للطاقة وميسعيد للطاقة ونبراس للطاقة وأم الحول للطاقة وراس لفان للطاقة، حضرها السيد فهد بن حمد المهندي المدير العام والعضو المنتدب للشركة كما حضرها السادة الرؤساء التنفيذيون للشركات المذكورة، وذلك بهدف تنمية قيم التآلف والتعاضد في شهر رمضان الفضيل.

وتأتي هذه الخطوة في إطار برامج الشركة التي ترمي إلى ترسيخ العلاقات الاجتماعية بين جميع الموظفين في شركات الطاقة. وقد أعرب الحاضرون في الغبقة عن سعادتهم لمستوى التواصل والتفاعل وروح الفريق الواحد الذي يتميز به فريق عمل شركات الطاقة سواء على مستوى الموظفين أو الإدارة وهو ما ينعكس على النتائج الطيبة التي تحققها الشركة والشركات التابعة.

وقد لاقت الغبقة صدى واسعاً لدى الموظفين الذين أشادوا بالنشاطات المختلفة التي توفرها شركات الطاقة معتبرين تجمعهم خارج إطار العمل خير دليل على قوة ومتانة العلاقات الأخوية فيما بينهم، وقد اثنى المدير العام في كلمته بهذه المناسبة على جهود جميع والموظفين والتزامهم المتميز خلال هذه السنوات وما تحقق من إنجازات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X