💰 Business

Promo woos new users to Ooredoo Mobile Broadband

«ooredoo»: بيانات مجانية إضافية مع الاشتراكات الجديدة

Ooredoo has announced a promotion offering free data to customers signing up for new Mobile Broadband packs.

Customers choosing a new Mobile Broadband 120 plan, which already gives them 12GB data, will get an extra 3GB data free for six months, giving them “even better value for money”, the company has said in a statement. Customers need to sign up for their new Mobile Broadband pack and the free data will be added automatically each month for the first six months.

On top of that, customers can also enjoy a free STARZ PLAY app subscription. STARZ PLAY is an on-demand entertainment service that offers over 10,000 hours of the best Hollywood movies, documentaries, children’s entertainment, same-day-as-the-US series, and Arabic content in full HD and 4K.

Manar Khalifa al-Muraikhi, director of PR and Corporate Communications at Ooredoo, said of the new promotion: “Complete customer satisfaction is an integral part of our corporate strategy, and we’re always looking for ways to ensure our products and services offer unbeatable value for money and therefore satisfy our customers. This new Mobile Broadband promotion means our customers can surf the Supernet for longer, for less!” Customers can sign up for new Mobile Broadband 120 packs at any Ooredoo shops.

أعلنت «ooredoo» عن عرض جديد تمنح من خلاله العملاء بيانات مجانية مع الاشتراكات الجديدة في باقات البرودباند الجوال 120.

ومع العرض الجديد، سيحصل العملاء الذين يشتركون في باقة البرودباند الجوال 120 على 3 جيجابايت بيانات إضافية شهرياً لمدة 6 أشهر، مع العلم بأن هذه الباقة تمنح المشتركين فيها في الأصل 12 جيجابايت، ليحصل العملاء مع العرض على قيمة أفضل بنفس التكلفة. وكل ما على العملاء فعله هو الاشتراك في باقة البرودباند الجوال 120، وسيتم إضافة البيانات المجانية شهرياً وبشكل تلقائي إلى حسابات العملاء خلال الأشهر الستة.

وبالإضافة للبيانات المجانية، سيحصل العملاء كذلك على اشتراك مجاني في خدمة STARZ PLAY التي توفر محتوى الفيديو حسب الطلب، وتوفر أكثر من 10,000 ساعة من المحتوى الترفيهي المميز، بما في ذلك أحدث أفلام هوليوود، والبرامج الوثائقية، وبرامج الأطفال، والمسلسلات، التي تعرض بالتزامن مع وقت عرضها في أميركا، إضافة إلى محتوى ترفيهي باللغة العربية بتقنية HD و4K فائقة الوضوح.

وحول العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo»: «تتميز خدمة البرودباند الجوال بمرونتها التي تتيح للعملاء استخدام الإنترنت أثناء التواجد في المنزل أو في الخارج، وضمن سعينا لتوفير أفضل قيمة ممكنة للعملاء مقابل رسوم الخدمات، وفرنا لهم بيانات إضافية ليستمتعوا بمزيد من تصفح الإنترنت والمحتوى الترفيهي عبر شبكتنا سوبرنت».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X