💰 Business

Ooredoo announces new promotion for Ramadan

Ooredoo تطرح عرض صندوق المفاجآت خلال رمضان

Doha: Ooredoo announced yesterday an exciting new promotion for the holy month of Ramadan, which will see customers rewarded with a raft of free gifts each time they carry out a transaction or interact with Qatar’s leading telecommunications company.

The Box Of Joy promotion offers customers the chance to open one Box Of Joy for each and every interaction with Ooredoo; whether a recharge, a bill payment, a credit transfer is done via the Ooredoo App, or a Self Service Machine or an Ooredoo Shop, customers will get to open a Box of Joy via the Ooredoo app.

Box of Joy gifts must be opened within three days of the interaction with Ooredoo, and each Box will contain one of a selection of both telecoms and non-telecoms gifts including local calls, international calls, local data, Nojoom points and much more. Customers will need to use the updated version of Ooredoo app to open and redeem their Box Of Joy gifts.

Speaking of the new promotion, Manar Khalifa Al Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “Value for money is a priority for all of us year-round, and Ramadan is the ideal time for us to say thank you to our loyal customers for choosing us as their telecommunications provider. We strive for complete customer satisfaction and we’re confident this new promotion, designed especially for the holy month of Ramadan, will show our customers we appreciate their business and we are committed to offering them the best value in the market. We hope they enjoy opening their Box Of Joy gifts and making the most of them!” Customers who do not yet have the Ooredoo app can download it from the Apple Store or Google Play, or via www.ooredoo.qa/app.

أعلنت Ooredoo عن إطلاق عرض جديد بمناسبة شهر رمضان المبارك، يحصل معه العملاء على الهدايا المجانية والمكافآت في كل مرة يجرون خلالها إحدى المعاملات مع Ooredoo خلال شهر رمضان.

ويتيح العرض للعملاء الحصول على “صندوق مفاجآت” مع كل معاملة يجرونها مع Ooredoo، سواء عند تعبئة الرصيد، أو دفع الفواتير، أو تحويل الرصيد، باستخدام تطبيق Ooredoo أو عبر أحد مراكز Ooredoo أو أجهزة Ooredoo للخدمة الذاتية.

ويمكن للعملاء طلب المكافآت الموجودة في صندوق المفاجآت خلال 3 أيام من تاريخ المعاملة التي يجرونها مع Ooredoo. وتحتوي صناديق المفاجآت على إحدى الهدايا أو على خدمات اتصالات مجانية مثل دقائق مكالمات محلية ودولية، أو بيانات محلية، أو نقاط نجوم وغيرها الكثير.

ولطلب الحصول على صندوق المفاجآت والاستفادة من محتوياته، يحتاج العملاء لاستخدام النسخة الأحدث من تطبيق Ooredoo.

وحول العرض الجديد، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo قطر: “بمناسبة شهر رمضان، أطلقنا عرض صندوق المفاجآت الذي نشارك من خلاله العملاء أجواء الفرح بحلول الشهر الفضيل، ونعبر لهم من خلاله عن شكرنا لهم لاختيار خدماتنا. وسيحصل العملاء من خلال هذا العرض على العديد من الهدايا المجانية مع المعاملات الاعتيادية التي يجرونها مع Ooredoo، ونأمل أن يستمعوا بهذه المكافآت”.

ويمكن للعملاء الذين لا يتوفر تطبيق Ooredoo على أجهزتهم، تنزيل التطبيق عبر متجري Apple Store أو Google Play أو عبر www.Ooredoo.qa/App.

Ooredoo announces new promotion for Ramadan

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X