additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👩🏽‍💻 Projects

«Doha Mall» reveals its final preparations for the opening

«الدوحة مول» يكشف عن استعداداته النهائية للافتتاح

Al Mana Malls unveils plans to open Doha Mall in Feb 2020

With the consumers’ growing appetite for fashion, new age entertainment and choicest of global cuisine, Al Mana Malls unveiled plans for opening of Doha Mall in February 2020.

The only super-regional mall in the Southern part of Doha is built on a plot of 125,000m2 with a total of 270,000m2 built up area to produce around 100,000m2 of gross leasable area (GLA).

Doha Mall comprises a combination of targeted Retailers over three levels, serviced with over 3,500 parking spaces. Strategically located in Abu Hamour, Doha Mall makes it one of the most highly accessible shopping and entertainment destination. It is two minutes away from Doha Express Road on the intersection of F-Ring and Wholesale Street, 10 minutes from only Hamad International Airport. Doha Mall will also be catering the needs of 25 percent of Qatar population which resides within 5km radius of Doha Mall.

Giving details about the upcoming mall at a press conference, Rony Mourani, General Manager of Al Mana Malls, said, “We take pride in presenting this state-of-the-art shopping paradise to the people of Qatar.

The decision of bringing this Mall to light was more than a strategic one as we felt a great void for choicest shopping destination with an all-encompassing experience for the family and that idea planted the seeds of Doha Mall in this most opportune location. We are confident that the moment Doha Mall sees its official launch, it will be the most preferred mall for Qataris and expats in Doha boasting of many innovative never seen before features.”

Mourani further said, Doha Mall, which has a project cost of over QR1.5bn, highlights Qatar status as “an extremely attractive market” for both local and international investors, and upon its opening, this new splendid property will easily establish its position on a regional level being a premium tourist attraction and locally as the ultimate leisure and entertainment destination.

“We believe the retail sector will retain its strength and we perceive a positive forecast for 2020 and beyond. The Qatar National Vision 2030 was at the heart of our strategy and planning ever since the Doha Mall was still on the drawing board. Right from the inception stage of Doha Mall we have been working closely with the authorities to ensure we are aligned with the country’s term strategy to diversify the economy and support the tourism industry,” he added.

The Doha Mall will be home to more than 250 retail stores, with over 14 anchor stores, a new FLiK Cinemas concept, 10 cinema screens, world-class bowling center, high-tech family entertainment center, Trampoline & adventure park for children, a wide range of dining options with more than 60 food and beverage units as well as well-lit ambience with natural sky light; making it a one-stop-shop destination.

كشفت شركة «المانع المولز» عن مخططات مجمع «الدوحة مول» التجاري، الذي من المقرر أن يفتح أبوابه للضيوف والزوار في فبراير 2020، خصوصاً مع ارتفاع وتيرة طلب المتسوقين، وحاجتهم إلى وجهة تسوق جديدة ترتقي إلى تطلعاتهم، وتلبي رغبتهم في مجالات الموضة والأزياء، والتسلية العصرية والترفيه الحديث، ومطاعم عالمية فاخرة.

ويعتبر «الدوحة مول» المجمع التجاري «الإقليمي» الوحيد في منطقة جنوب الدوحة، مع بناء يمتد على أرض بمساحة 125 ألف متر مربع، ومساحة بناء إجمالية تصل إلى 270 ألف متر مربع تضم 100 ألف متر مربع من المساحات القابلة للتأجير.

كما سيضم «الدوحة مول» بين أروقته مجموعة من المحال التجارية المقسمة على تجار التجزئة، وتمتد على مساحة ثلاثة طوابق يخدمها 3500 موقف سيارة.

متواجداً في منطقة أبو هامور، ومحتلاً نقطة استراتيجية تبعد أقل من دقيقتين عن طريق الدوحة السريع على تقاطع الدائري السادس وشارع السوق المركزي تحديداً، سيكون «الدوحة مول» أحد أكثر المراكز التجارية والترفيهية سهولة في الوصول إليه، كما يبعد الدوحة مول مسافة أقل من 10 دقائق عن مطار حمد الدولي.

موقع مميز

ومن أبرز الإيجابيات التي تميز موقع المجمع التجاري الجديد اتصاله بمحطة «الريل» التي ستساهم أيضاً في سهولة الوصول إليه. ومن خلال موقعه، سيتمكن «الدوحة مول» من خدمة أكثر من 25 % من سكان دولة قطر، الذين يوجدون في جنوب مدينة الدوحة في محيط دائرة قطرها 5 كلم. هذا ويتوقع أن تقوم هذه الوجهة الجديدة باستقبال أكثر من مليون زائر شهرياً بعيد افتتاح المجمع بسبب موقعه المميز. خلال المؤتمر الصحافي، وصف السيد روني الموراني -مدير عام شركة «المانع مولز»- ميزات المجمع التجاري الجديد قائلاً: «نقدم اليوم وبفخر شديد أيقونة التسوق الأكثر حداثة وتميزاً في دولة قطر لكل مواطن ومقيم على هذه الأرض الطيبة.

لقد كان قرار بناء هذا الصرح التجاري الضخم استراتيجياً للغاية، وانطلقت بذرة وفكرة هذا المشروع العملاق من شعورنا بفراغ كبير لعدم وجود وجهة تسوق مثلى تتضمن تجربة كاملة وشاملة لكل أفراد العائلة، وتقدم لهم تجربة تسوق ترتقي إلى تطلعاتهم في هذا الموقع الجغرافي المميز. نحن على ثقة تامة أن بعيد افتتاح «الدوحة مول» رسمياً، سيكون المجمع التجاري المفضل للمواطنين والمقيمين على حد سواء، ويعزز ذلك احتواء المجمع على العديد من الميزات غير المسبوقة في السوق المحلي».

وجهة سياحية

وأضاف الموراني: «يعزز الدوحة مول، الذي بلغت تكلفة إنشائه ما يزيد عن 1.5 مليار ريال، واقع دولة قطر كسوق جاذب للغاية، سواء للمستثمرين المحليين أو العالميين. وعند افتتاحه، سيتمكن هذا المجمع التجاري المتميز من التألق على الصعيد الإقليمي، كونه مركز جذب سياحي أساسي، كما على الصعيد المحلي ليحجز مكانه كوجهة رئيسية للتسوق والتسلية والترفيه».

وتابع: «نحن على ثقة أن سوق تجارة التجزئة سيحافظ على واقعه المتين، مع توقعات إيجابية لعام 2020 وما بعدها. بالإضافة إلى ذلك، لقد كانت رؤية قطر 2030 في قلب وصميم تخطيطنا واستراتجيتنا منذ المراحل الأولى التي كان فيها «الدوحة مول» آنذاك فكرة على الخرائط الهندسية، ومنذ ذلك الوقت وحتى الآن ونحن على تنسيق مباشر، ونعمل عن كثب مع السلطات المختصة والجهات المعنية لضمان توافقنا مع الخطط الاستراتيجية الموضوعة لتنويع الاقتصاد، ودعم قطاع السياحة في البلاد».

وفي سياق تقديره للجهود التي تبذلها الحكومة في تطوير البنى التحتية وشبكات الطرق والمواصلات، علّق الموراني قائلاً: «يتميّز السوق المحلي بتناميه المستمر، بفضل الاستثمارات الضخمة التي تقوم بها الحكومة في مشاريع البنية التحتية وكل القطاعات الأخرى، ونحن فخورون بأن نلعب دوراً متواضعاً في المساهمة بهذا النمو».

ويحتضن «الدوحة مول» بين جدرانه 250 محل تجزئة، بالإضافة إلى 14 متجراً كبيراً متعدد الأقسام، ومفهوم وتصميم جديدين لـ «فليك سينما» التي ستوفر 10 صالات عرض، ومركز بولينغ ذا مستوى عالمي، ومركز ترفيه عائلي عالي التقنية، وصالة لعب للأطفال مع الترامبولين، وخيارات جمة من المطاعم تلبي كل الأذواق والتطلعات وتشمل 60 مطعماً، كما يتميز أيضاً بممراته الواسعة المضيئة والمعتمدة على الإنارة الطبيعية من ضوء النهار، ليكون بذلك وجهة شاملة تلبي كل تطلعات زواره.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button