Technology

Virtuocity sports 240 Zowie expert gaming monitors

«بينكيو زوي» تطوّر تجربة ألعاب الفيديو في فرتوسيتي- دوحة فستيفال سيتي

BenQ’s e-Sports entity, Zowie, has collaborated with Virtuocity, the first of its kind gaming zone in Doha Festival City, and installed 240 units of XL2546 240Hz e-Sports monitors with Dynamic Accuracy (DyAcTM), to provide gamers with the latest technology, making their gaming experiences better than ever.

Represented in Qatar by Fifty One East, BenQ Zowie XL2546 240Hz monitors and gaming gears are available at Fifty One East in Al Maha Center on Salwa Road, FNAC in Lagoona Mall, and Doha Festival City, in addition to Virgin Megastore in Villaggio and Landmark, and other major retailers in Qatar.

E-sports gaming is gaining popularity in Qatar, according to a statement.

Virtuocity is a gaming arena in Qatar that is preparing to become a regional gaming destination like no other.

With the increasing number of gamers, Qatar seems to be all set to becoming an e-sports hub.

Built across 3,500sq m, some 600 gaming competitions will be held annually.

The Zowie XL2546 monitor comes equipped with Zowie’s exclusive technology “Dynamic Accuracy”, which is designed to maintain remarkable clarity during in-game movements, allowing for a smoother gaming experience.

With a 240Hz refresh rate, the XL2546 ensures fluid gameplay through flawless viewing even during the most high-motion scenarios.

It comes with a focus-increasing adjustable “shield” mechanism that can be attached to the sides of the monitor to block distractions out of view.

The Zowie XL2546 is also equipped with Black Equaliser technology and Colour Vibrance settings, allowing gamers to adjust settings according to their specific viewing requirements.

Virtuocity also has a Retail Zone, selling the entire range of BenQ Zowie monitors and gears, to provide gamers with an array of gaming equipment.

The range features XL & RL series monitors, fine-tuned for the best experience.

The gaming EC, FK & ZA Mouse series are available in various sizes and shapes for preferred grips, with options for right and left-handed use.

The Mousepads (SR and TF-X range) are a flawless combination of comfort and flexibility, the statement added.

تعاونت العلامة التجارية المتخصصة في الألعاب الإلكترونية والتابعة لشركة «بينكيو» والتي تُعرف باسم «زوي» مع «فرتوسيتي»، منطقة الألعاب الأولى من نوعها في دوحة فستيفال سيتي- قطر، وانطلاقاً من هذا التعاون، قامت «بينكيو زوي» بتركيب 240 وحدة من شاشات الرياضات الإلكترونية XL2546 بتردد 240 هرتز مع دقة ديناميكية (DyAcTM) لتزويد اللاعبين بأفضل وسائل التكنولوجيا، لجعل تجارب الألعاب أفضل من أي وقت مضى.

«فيفتي ون إيست»، متجر قطر المفضل، هو الوكيل المعتمد لجميع منتجات «بينكيو زوي»، والتي تتوفر في «فيفتي ون إيست» في مركز المها على طريق سلوى، ولدى «فناك» في «لاجونا مول» و»الدوحة فستيفال سيتي»، ولدى «فيرجن ميجاستور» في «فيلاجيو» و»لاندمارك»، بالإضافة إلى متاجر التجزئة الرئيسية في قطر.

شاشة XL2546 من «زوي» هي شاشة مناسبة الثمن في متناول اللاعبين المحترفين والمهتمين بالألعاب الإلكترونية.

وتشتمل «فرتوسيتي» على منطقة للبيع بالتجزئة، حيث يتم بيع مجموعة متكاملة من شاشات عرض وتروس «بينكيو زوي» لتزويد اللاعبين بمجموعة متنوعة من أجهزة الألعاب ذات الجودة العالية للاختيار من بينها. تتميز المجموعة بسلسلة شاشات XL & RL التي تم ضبطها بدقة لضمان تجربة أكثر سلاسة وتجاوب. تتوافر ماوس الألعاب (EC-FK-ZA) بأحجام وأشكال مختلفة وبقبضات مميزة، مع خيارات للاعبين موجودة على الجانبين الأيمن والأيسر من الماوس، كما أن أجهزة الماوس (SR و TF-X) عبارة عن مزيج لا تشوبه شائبة من الراحة والمرونة التي تضمن الاستقرار والأداء الجيد على الماوس، وعلى أي نوع من الأسطح.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X