additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Reem Al Mansoori elected Chairperson of Women’s Parliamentarians Forum

اختيار ريم المنصوري رئيسة لمنتدى النساء البرلمانيات

QNA
DOHA: The Women’s Parliamentarians Forum elected Reem bint Mohammed Al Mansoori (pictured), Rapporteur of the Qatari Shura Council, Chairperson of the 29th Session of the Women’s Parliamentarians Forum.

The election was held during a meeting attended by H E Ahmed bin Abdullah bin Zaid Al Mahmoud, Speaker of the Shura Council; Gabriela Cuevas Barron, President of the Inter-Parliamentary Union (IPU); and Mart John, Secretary-General of the Inter-Parliamentary Union (IPU).

Al Mansoori thanked the IPU, the Women’s Parliamentarians Forum and the General Secretariat of the Union for their trust.

She said that the convening of this important international forum in Doha reaffirms the trust of the international community in the State of Qatar under the wise leadership of Amir H H Sheikh Tamim bin Hamad Al Thani, H H the Amir’s interest in global issues, dissemination of education, empowerment of women and support of youth.

Addressing the session of Women’s Parliamentary Forum, Al Mansoori reviewed the achievements made by the State of Qatar in all fields, in particular in the field of empowering Qatari women in all aspects with direct support of the wise leadership of H H the Amir and the role of H H Sheikha Moza bint Nasser in highlighting the role of Qatari women in all areas.

She pointed out that H H Sheikha Moza had contributed to a qualitative leap in education both inside and outside Qatar, where opportunities for equality between male and female had been enhanced through the development of skills in all fields. Al Mansoori pointed out that Qatar had been ranked first in the Arab world and 129th globally in the field of gender equality.

اختار منتدى النساء البرلمانيات، خلال الجلسة التي عقدها أمس، السيدة ريم المنصوري -العضو المراقب في مجلس الشورى القطري- رئيسة لمنتدى النساء البرلمانيات للدورة الـ 29، وذلك بالإجماع، بحضور كلّ من سعادة السيد أحمد بن عبدالله بن زيد آل محمود رئيس مجلس الشورى، والسيدة غابريلا بارون رئيسة الاتحاد البرلماني الدولي، ومارت جون أمين عام الاتحاد البرلماني الدولي.

وألقى سعادة السيد أحمد بن عبدالله بن زيد آل محمود -رئيس مجلس الشورى- كلمة أشار فيها إلى الإنجازات التي حققتها الدولة القطرية فيما يتعلق بدعم وتعزيز حقوق النساء في المجالات كافة، مشيراً سعادته إلى أن النساء القطريات هن شقائق الرجال ويقفن جنباً إلى جنب معهم للنهوض بدولة قطر في الميادين كافة، مباركاً للسيدة ريم المنصوري ثقة النساء البرلمانيات في اختيارها رئيسة للمنتدى للدورة الـ 29.

بدورها، قالت السيدة غابريلا بارون -رئيسة الاتحاد البرلماني الدولي- في كلمة لها: «اسمحوا لي بداية أن نبارك للسيدة المنصوري على رئاسة منتدى النساء البرلمانيات.. ولا بدّ لنا أن نعمل جميعاً وأن نكون على يقين تام بأنه لا بدّ لنا جميعاً أن نساهم في تغيير واقع النساء في كل العالم».

وأشارت إلى أن منتدى النساء عمل بشكل كبير خلال السنوات السابقة لجعل المساواة بين النساء والرجال واقعاً ملموساً، مشيرة إلى أن عدد النساء البرلمانيات زاد بنسبة 1 % خلال العامين الماضيين.

وشددت رئيسة الاتحاد على ضرورة تعزيز حقوق النساء في المجالات كافة، مشيرة إلى أهمية اتخاذ كل الإجراءات لتعزيز التشريعات التي تحدّ من التحرش بالنساء.

وألقت السيدة ريم المنصوري -العضو المراقب في مجلس الشورى القطري- كلمة وجّهت خلالها الشكر للاتحاد البرلماني الدولي ومنتدى النساء البرلمانيات والأمانة العامة للاتحاد، على تلبية دعوة دولة قطر.

وقالت: «إن انعقاد هذا المحفل الدولي المهم يؤكد مجدداً على ما تتمتع به دولة قطر من ثقة المجتمع الدولي في ظل القيادة الحكيمة لحضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، واهتمام سموه بالقضايا العالمية ونشر التعليم وتمكين المرأة ودعم الشباب».

واستعرضت المنصوري الإنجازات التي حققتها دولة قطر في المجالات كافة، وتمكين المرأة القطرية في جميع المجالات والميادين بدعم مباشر من القيادة الحكيمة لحضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، ودور صاحبة السمو الشيخة موزا بنت ناصر في إبراز دور المرأة القطرية والنهوض بها في المجالات كافة.

وأشارت إلى أن سموها ساهمت في إحداث نقلة نوعية في التعليم، سواء داخل قطر أم خارجها؛ حيث تعززت فرص المساواة بين الرجال والنساء من خلال تطوير مهاراتهن في جميع المجالات، مشيرة إلى أن قطر تحتل المرتبة الأولى عربياً والـ 129 عالمياً في مجال المساواة بين الجنسين.

وأكدت الدكتورة عائشة المناعي -العضو المنتدب من الاتحاد البرلماني العربي، عضو مجلس الشورى القطري- أن الاتحاد البرلماني الدولي في جميع المحافل التي ينظمها يسعى إلى تعزيز مكانة المرأة في المجتمع، وحمايتها من جميع أشكال التعنيف التي تتعرض لها، من الاعتداء الجسدي والتحرش وهجرة قسرية في بعض الدول التي تشهد صراعات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button