💰 Business

Ooredoo unveils scheme on new subscription

Ooredoo تطلق عرضاً جديداً لعملاء خدمة البرودباند الجوال

Ooredoo yesterday announced a new promotion for customers who purchase selected Internet device together with new subscription of mobile broadband unlimited plan receiving up to QR600 in cashback over six months.

Customers purchasing either a Netgear MR1 router or a Huawei Mi-Fi, and subscribing to mobile broadband Unlimited Lite, Standard or Max, will receive up to QR100 credited to their bill every month for six months.

Manar Khalifa al-Muraikhi, director, public relations and corporate communications at Ooredoo, said, “We know value for money is a key driver for our customers, and complete customer satisfaction is a core element of our corporate strategy. We are delighted to be able to offer our mobile broadband customers this cashback promotion, adding even more value to our great mobile broadband and Internet device deals.”

Customers can sign up to a new mobile broadband pack online, at any Ooredoo shop or via the Ooredoo app, and can purchase an Internet device at our eShop online or at any Ooredoo shop.

أعلنت Ooredoo عن إطلاق عرض جديد يسترجع من خلاله المشتركون الجدد في خدمة البرودباند الجوال ما يصل لغاية 600 ر.ق عند الاشتراك في إحدى باقات البرودباند الجوال غير المحدودة وشراء أحد أجهزة الإنترنت الجوال المشمولة بالعرض في نفس الوقت.

فعند شراء العملاء لجهاز Netgear M1 router أو جهاز ماي فايHuawei والاشتراك في باقة البروباند الجوال غير المحدودة (لايت أو ستاندرد أو ماكس(، سيسترجعون ما تصل قيمته لغاية 100 ر.ق من قيمة الاشتراك الشهري على الفاتورة، وذلك على مدار 6 أشهر، ليصل إجمالي المبلغ الذي يسترجعونه خلال 6 أشهر لغاية 600 ر.ق.

وحول هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في Ooredoo: “يسعدنا إطلاق هذا العرض الجديد لعملاء خدمة البرودباند الجوال، الذي نسعى من خلاله لتشجيع العملاء على تجربة المزايا الرائعة والمرونة التي توفرها باقات البروباند الجوال بفئاتها الثلاث، إضافة إلى أجهزة الإنترنت الجوال التي تتيح لهم استخدام الإنترنت في أي مكان سواء في المنزل أو أثناء تواجدهم بالخارج. ونسعى من خلال هذا العرض لتحقيق رضا العملاء وتوفير قيمة أكبر لهم مقابل رسوم الاشتراك التي يدفعونها.”

هذا ويمكن للعملاء الاشتراك في إحدى باقات البروباند الجوال عبر الإنترنت، ومراكز Ooredoo، وتطبيق Ooredoo، فيما يمكنهم شراء أجهزة الإنترنت الجوال من خلال متجر Ooredoo الإلكتروني أو مراكز Ooredoo.

Ooredoo unveils scheme on new subscription

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X