💰 Business

Ooredoo partners with Smart Management IT Solutions

«ooredoo» تبرم شراكة مع «Smart Management IT Solutions»

Doha: Ooredoo, the region’s leading enabler of digital business innovation, has announced a new agreement with Smart Management IT Solutions that will allow Ooredoo to help small and medium sized enterprises (SMEs) digitally transform by leveraging the power of cutting-edge cloud-based Enterprise Resource Planning (ERP) solutions.

Under the new agreement, Ooredoo will offer Smart Management IT Solutions’ Wallpost cloud-based ERP solution to its SME business customers, which form a significant driver of job creation in Qatar.

The Wallpost solution is part of Ooredoo’s growing portfolio of digital tools for businesses, and builds on the existing partnership between Smart Management IT Solutions, QNB and Moore Stephens.

Yousuf Abdulla Al Kubaisi, Chief Operating Officer, Ooredoo, said: “Taking our partnership with Smart Management IT Solutions to the next level underlines our support for Qatar’s small- and medium-sized enterprises’ digital transformation and Qatar’s diversified economic growth. Using Wallpost, SMEs can gain the same capabilities as large enterprises, and securely scale up on our Qatar Data Centre as they expand.”

Wallpost offers a suite of integrated mobile friendly applications that can be used to assemble, store, manage, and interpret data from a company’s operational activities.

Wallpost provides real-time decision-making on company, project, and employee performance statistics. The Wallpost solution, which is securely hosted in Ooredoo’s Qatar Data Centre, can also be fine-tuned to meet the needs of individual customers.

Ahmed Al Sulaiti, Founder and CEO, Smart Management IT Solutions, said: “By adding Wallpost to its portfolio of business solutions, Ooredoo can equip SME customers with a high-end ERP tool that will enable them to smartly monitor company performance. Qatar’s SMEs can automate day-to-day operations, produce reports, and help managers to massively improve decision-making and efficiencies.”

Business customers can leverage the Ooredoo Advantage, making Ooredoo “Best for Business”, thanks to its breadth and depth of talent, best fixed and mobile networks, broadest portfolio of ICT services and solutions, and trusted partner for 60 years.

أعلنت ooredoo عن إبرام اتفاقية جديدة مع شركة Smart Management IT Soltutions، ستتمكن ooredoo من خلالها من دعم الشركات الصغيرة والمتوسطة في قطر لتحقيق التحول الرقمي، مستفيدة من أحدث حلول تخطيط موارد المؤسسات Enterprise Resource Planning (ERP) المستندة إلى تقنية الحوسبة السحابية (الكلاود).

ومع الاتفاقية الجديدة، ستوفر ooredoo لعملائها من الشركات الصغيرة والمتوسطة حل Wallpost المستند إلى الكلاود من شركة Smart Management IT Solutions والذي يعتبر من الحلول المهمة لإيجاد الوظائف في قطر.

وحل Wallpost هو أحد الحلول التي تتضمنها مجموعة حلول ooredoo من الأدوات الرقمية للشركات، ويعتمد هذا الحل على الشراكة الحالية القائمة بين Smart Management IT Solutions وQNB وشركة Moore Stephens.

وعن الشراكة الجديدة، قال يوسف عبدالله الكبيسي، رئيس العمليات في ooredoo قطر: «يؤكد الارتقاء بشراكتنا مع Smart Management IT Solutions إلى مستويات أعلى على دعمنا للتحول الرقمي في الشركات الصغيرة والمتوسطة في قطر، وعلى نمو الاقتصاد المتنوع فيها. فمن خلال استخدام الحل Wallpost ستحصل الشركات الصغيرة والمتوسطة على القدرات ذاتها التي تستفيد منها المؤسسات الكبيرة، وسيكون بإمكانها التوسع بأمان مع تطورها ونموها من خلال الخدمات المتطورة التي يوفرها مركز قطر للبيانات التابع لـ ooredoo».

ويوفر حل Wallpost مجموعة من التطبيقات المتكاملة سهلة الاستخدام، والتي يمكن الاستفادة منها في تجميع وتخزين وإدارة البيانات بناء على الأنشطة التشغيلية للشركات. كما يوفر قدرات اتخاذ القرارات الفورية فيما يتعلق بإحصائيات أداء الشركة والمشروع والموظفين. ويمكن أيضاً ضبط الحل Wallpost الذي تجري استضافته في مركز قطر للبيانات لتلبية احتياجات العملاء من الأفراد أيضاً.

من جانبه، قال أحمد السليطي، المؤسس والرئيس التنفيذي في Smart Management IT Solutions: «عند إضافة الحل Wallpost إلى مجموعة حلول الشركات في ooredoo، ستتمكن الشركة من أن توفر لعملائها من الشركات الصغيرة والمتوسطة أداة متطورة لتخطيط موارد المؤسسات ما سيمكنها من متابعة أداء الشركة بطريقة ذكية. كما ستتمكن الشركات الصغيرة والمتوسطة في قطر من تحويل عملياتها اليومية إلى عمليات آلية، وإعداد التقارير، ومساعدة المسؤولين في تحسين إجراءات صنع القرار وتحسين الكفاءة بوجه عام».

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X