💰 Business

Ooredoo-Mowasalat pact for Karwa smart card top-up through mWallets

«ooredoo» تعلن عن شراكة جديدة مع مواصلات «كروة»

Ooredoo announced yesterday a new partnership with Mowasalat, the public transportation company, to offer Karwa smart-card top-ups instantly via Ooredoo Mobile Money.

The tie-up means Ooredoo Money customers will be able to digitally top up their Karwa cards — used to pay for public transportation buses — directly from their mWallets, removing the need to visit any outlet around town to top up a Karwa card.

Once the service is live, top-ups will be credited to Karwa cards instantly.

Manar Khalifa Al Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “We’re completely committed to doing everything we can to ensure complete customer satisfaction, and this includes looking for any opportunity to help make everyday transactions quicker and easier. We’re delighted to be able to offer customers the opportunity to top up Karwa cards at the touch of a screen and we’re sure this service will be a valuable addition to the already useful Ooredoo Money.”

Khaled Kafoud, PR, Media & Government Relations Manager at Mowasalat, said:”We are happy to support and partner with Ooredoo, for our public bus-riding customers and bus card users to top up easily. We are sure this will enhance the reach and availability of our services to customers, encouraging them to access public transport more often”.

The Ooredoo Money app can be downloaded from the App Store and Google Play, and is available in seven languages.

أعلنت «ooredoo» عن شراكة جديدة مع شركة مواصلات «كروة»، لتمكين عملائها من مستخدمي حافلات النقل العام من تعبئة رصيد «بطاقات كروة الذكية» مباشرة عبر خدمات ooredoo المالية. ومن خلال هذه الاتفاقية، سيتمكن عملاء خدمات ooredoo المالية من تعبئة رصيد «بطاقة كروة الذكية»؛ الخاصة بحافلات النقل العام مباشرة ورقمياً من محفظة الجوال، مما يعني عدم الحاجة لزيارة المراكز المخصصة لذلك. وعند إطلاق هذه الخدمة بشكل رسمي، سيتم إضافة الرصيد الجديد لـ «بطاقة كروة الذكية» بشكل مباشر.

وعن هذا التعاون، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العملاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo»: «نسعى دائماً إلى بذل كل جهودنا لتحقيق رضا العملاء على مختلف الأصعدة، وهذا يشمل البحث عن وسائل لجعل المعاملات اليومية أسرع وأسهل. يسرنا أن نتمكن من توفير هذه الفرصة لعملائنا لتعبئة رصيد بطاقات كروة بلمسة واحدة، ونحن على ثقة أن هذه الخدمة ستكون إضافة مميزة لعديد المزايا التي توفرها خدمات ooredoo المالية». من جانبه، قال السيد خالد حسن كافود، مدير العلاقات الحكومية والإعلامية في شركة مواصلات «كروة»: «سعداء بهذه الشراكة الجديدة مع ooredoo التي ستمكن حملة بطاقات النقل العام من تعبئة الرصيد بشكل أسهل من ذي قبل. ونحن على ثقة أن هذه الميزة الجديدة ستعزز انتشار وتوافر خدماتنا لدى العملاء، ما يشجعهم على استخدام وسائط النقل العام بشكل أكبر». هذا؛ ويمكن تنزيل تطبيق خدمات ooredoo المالية من متجر التطبيقات «App Store» أو «Google Play»، علماً أنه متوفر بسبع لغات.

Ooredoo-Mowasalat pact for Karwa smart card top-up through mWallets

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X