additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QFFD grants $2m for operations at St. John’s Eye Hospital in Gaza

صندوق قطر للتنمية يمنح 2 مليون دولار للعمليات في مستشفى سانت جون للعيون في غزة

 

QNA

Gaza: St. John’s Eye Hospital in the Gaza Strip conducted 3,020 eye operations and medical procedures for ophthalmic patients in the Gaza Strip as part of the Qatar Fund for Development (QFFD) grant to the hospital worth $2m.

The two-year grant  started in May 2019, with the aim of contributing to the costs of patients coming to St. John’s Eye Hospital from needy cases and focusing on eye and surgical services.

This grant, which is supervised by the Qatari Committee for the Reconstruction of Gaza, comes in light of the deteriorating humanitarian conditions experienced by the residents of the Strip and the urgent need to support the health sector through the support of the hospital in order to continue to provide service and treatment to patients and difficult humanitarian cases in the Strip.

 

غزة – قنا

أجرى مستشفى سانت جون للعيون في قطاع غزة 3,020 عملية وإجراء طبياً لمرضى العيون في قطاع غزة ضمن منحة صندوق قطر للتنمية المقدمة للمستشفى بقيمة مليوني دولار أمريكي.

وبدأ العمل بالمنحة التي تستمر لمدة عامين منذ مايو عام 2019، بهدف المساهمة في التكاليف المترتبة على المرضى الوافدين إلى مستشفى /سانت جون/ للعيون من الحالات المحتاجة والتركيز على الخدمات العلاجية والجراحية للعيون.

وتأتي هذه المنحة التي تشرف على تنفيذها اللجنة القطرية لإعادة إعمار غزة، في ظل الأوضاع الإنسانية المتدهورة التي يعيشها سكان القطاع والحاجة الماسة لدعم القطاع الصحي من خلال دعم المستشفى من أجل الاستمرار في تقديم الخدمة والعلاج للمرضى والحالات الإنسانية المعسرة في القطاع.

وأوضح سعادة السفير محمد العمادي رئيس اللجنة القطرية لإعادة إعمار غزة، أن هذه المنحة تعد الثانية التي يقدمها صندوق قطر للتنمية لمستشفى /سانت جون/ للعيون، حيث قدم الصندوق منحة سابقة بقيمة مليوني دولار أيضا لإنشاء وتجهيز المبنى الحالي الجديد لفرع المستشفى بغزة، والذي أطلق عليه اسم مبنى سمو الأمير الوالد الشيخ حمد بن خليفة آل ثاني، وتم افتتاحه في عام 2016م.

وأكد السفير العمادي أن المنحة الحالية، بقيمة مليوني دولار، تأتي في سبيل دعم وتمكين مستشفى /سانت جون/ من الاستمرار في تقديم خدماته للحالات المرضية المعسرة والمحتاجة والتي لا تستطيع تغطية تكاليف الفحوصات الطبية والعلاج وكذلك العمليات الجراحية اللازمة للعيون.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button