additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Department of meteorology warns of thundery rain & strong wind

طقس غائم جزئيا.. وتحذير أمطار رعدية متوقعة على الساحل وفي البحر

Doha: Weather inshore tonight until 6 a.m. on Saturday will be partly cloudy at times with scattered rain, thundery at times, the Department of Meteorology said in its daily weather report, warning of thundery rain at some places.

Offshore, it will be cloudy with chance of scattered rain, thundery at some places, the report added, warning of thundery rain at some places associated with strong wind and high sea.

Wind inshore will be southeasterly to southwesterly at a speed of 5 to 15 knots gusting to 22 knots at some places with thundery rain.

Offshore, it will be southwesterly to southeasterly at a speed of 5 to 15 knots gusting to 30 knots at some places with thundery rain.

Visibility will be 4 to 8 kilometers or 3 kilometers.

Sea state inshore will be 1 to 3 feet surging to 5 feet at some places with thundery rain. Offshore, it will be 2 to 4 feet surging to 9 feet at some places with thundery rain.

In the evening Qatar Meteorology Department @Qatar_Weather tweeted:

“Rain of variable intensity expected tonight and tomorrow maybe thundery at times accompanied with strong wind. Please be careful and avoid going to sea.”

حذرت إدارة الأرصاد الجوية من أمطار رعدية متوقعة، مصحوبة برياح قوية مفاجئة على الساحل، ومن أمطار رعدية متوقعة تصاحبها رياح قوية، مع أمواج عالية في عرض البحر.. وتوقعت أن يكون الطقس حتى الساعة السادسة من مساء اليوم غائما جزئيا إلى غائم، مع فرصة لأمطار متفرقة قد تكون رعدية وغبار مثار على بعض المناطق أحيانا على الساحل.. وفي البحر يكون الطقس غائما جزئيا، مع فرصة لأمطار متفرقة قد تكون رعدية أحيانا.

وتكون الرياح على الساحل أغلبها جنوبية شرقية إلى جنوبية غربية بسرعة تتراوح بين 5 و15 عقدة، مع هبات تصل إلى 30 عقدة على بعض المناطق مع الأمطار الرعدية.. وفي البحر تكون الرياح شمالية شرقية إلى جنوبية شرقية بسرعة تتراوح بين 8 و18 عقدة، مع هبات تصل إلى 35 عقدة مع الأمطار الرعدية، تصبح جنوبية غربية فيما بعد.

ويتراوح مدى الرؤية الأفقية بين 4 و 8 كيلومترات، تصل إلى 3 كلم أو أقل على بعض المناطق أحيانا.

ويتراوح ارتفاع الموج على الساحل بين 2 و4 أقدام، يرتفع إلى 5 أقدام مع الأمطار الرعدية.. وبين 3 و5 أقدام، يرتفع إلى 10أقدام مع الأمطار الرعدية في البحر.

أقصى درجة حرارة متوقعة في الدوحة 30 درجة مئوية.

وتكون مواعيد المد والجزر كالتالي:

الدوحة: أعلى مد في الثامنة و53 دقيقة صباحا.. وأدنى جزر في السادسة و24 دقيقة صباحا والرابعة و9 دقائق عصرا.

الوكرة : أعلى مد في العاشرة و13 دقيقة صباحا.. وأدنى جزر في السابعة و9 دقائق صباحا والخامسة و22 دقيقة مساء.

مسيعيد : أدنى جزر في الرابعة و14 دقيقة عصرا.

الخور: أعلى مد في الثامنة و36 دقيقة صباحا.. وأدنى جزر في الثالثة و5 دقائق عصرا.

الرويس: أعلى مد في الحادية عشرة و15 دقيقة صباحا.. وأدنى جزر في الخامسة و8 دقائق عصرا.

دخان: أعلى مد في الثالثة و56 دقيقة عصرا.. وأدنى جزر في التاسعة و45 دقيقة صباحا.

تغرب الشمس بحول الله تعالى، في الساعة الخامسة و55 دقيقة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button