additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

UDC participates in China property event

المتحدة للتنمية تستعرض فرص الاستثمار العقاري بمعرض شنغهاي 2018

United Development Company (UDC), a leading Qatari public shareholding company and master developer of The Pearl-Qatar and Gewan Island, joined the ranks of luxury real estate developers at the Luxury Property Show – Shanghai 2018 in China.

The three-day event was held from December 7 to 9.

Representatives of UDC, platinum sponsor of the Luxury Property Show – Shanghai 2018, met Chinese and International investors to introduce investments with high returns, the company said in a press statement.

These included residential and retail units at The Pearl-Qatar and Gewan Island.

The event brought together over 200 leading real estate companies from around the world to advertise world-class projects to an audience of Chinese and International luxury homebuyers and investors.

The invitation-only event was organised in co-operation with over 200 official media and show partners, providing a platform for elite investors to interact with exhibitors from over 35 countries.

“UDC believes that Qatar represents an attractive investment destination that has yet to be fully tapped by Chinese investors.

“For this reason, we have decided to participate in the Luxury Property Show – Shanghai 2018 to introduce Chinese investors to what UDC has to offer,” said UDC president and chief executive Ibrahim Jassim al-Othman.

He explained that Qatar’s attractive business environment, growing expatriate communities and emerging tourism sector, driven by a diversified economy and $200bn worth of investments in infrastructure projects in preparation for the FIFA World Cup 2022, reflect positively on Qatar’s property market.

As one of the Middle East’s leading real estate development companies, UDC, through its various products and services, represents one of the optimum channels to tap into Qatar’s lucrative property market, al-Othman added.

Chinese investors looking to tap Qatar’s attractive real estate market now benefit from visa-free entry to the country after the government eliminated visa requirements for citizens of over 80 nations.

UDC representatives briefed the visitors on its various offerings at both The Pearl-Qatar and Gewan Island.

The company’s staff guided Chinese investors through the formalities of acquiring property in Qatar and explained payment plans, walking investors through a smooth and transparent investment process.

Gewan Island, UDC’s latest real estate project next to The Pearl-Qatar island, will be home to 712 units, including 639 apartments, 20 standalone villas, 26 waterfront villas, 21 beachfront villas and six special island villas, in addition to 11,000sq m of retail space and a number of residential buildings.

الدوحة – قنا

استعرضت الشركة المتحدة للتنمية الفرص التي توفرها للاستثمار في المجال العقاري، وذلك على هامش مشاركتها في معرض العقارات الفاخرة الذي أقيم في مدينة شنغهاي الصينية.

وأوضحت الشركة في بيان لها اليوم أن المعرض الذي اختتمت فعالياته أمس، استقطب أكثر من 200 شركة تطوير عقاري رائدة من 35 دولة من كافة أنحاء العالم للتسويق، لمشاريعها الفخمة أمام نخبة من مستثمري العقارات الراقية من الصين والعالم.

وتمكنت المتحدة للتنمية عبر مشاركتها في المعرض من التواصل مع نخبة من رجال الأعمال والمستثمرين الصينيين والعالميين، لتعريفهم باستثماراتها ذات العوائد المجزية، بما في ذلك الوحدات السكنية والتجارية في جزيرة اللؤلؤة-قطر وجزيرة جيوان المحاذية لها.

وأوضح السيد إبراهيم جاسم العثمان، الرئيس التنفيذي للشركة المتحدة للتنمية، أن المشاركة في المعرض تأتي من القناعة الراسخة لدى المتحدة للتنمية، بأن دولة قطر تمثل وجهة استثمارية مغرية لم يستغلها المستثمرون الصينيون بالشكل الكافي حتى اليوم، ولذا جاءت المشاركة بهدف تعريف كبار المستثمرين الصينيين بما توفره الشركة المتحدة للتنمية من فرص استثمارية واعدة في المجال العقاري القطري.

ولفت إلى أن البيئة الاستثمارية الجاذبة التي تتمتع بها دولة قطر، فضلا عن وجود جاليات كبيرة مقيمة فيها، ونمو القطاع السياحي، بدعم من اقتصاد متنوع ومزدهر ونحو 200 مليار دولار من الاستثمارات في مشروعات البنية التحتية الممهدة لبطولة كأس العالم 2022، ينعكس بدوره بصورة إيجابية على سوق العقارات في الدولة.

ويتطلع المستثمرون الصينيون الآن للدخول إلى سوق العقارات القطرية، مستفيدين في ذلك من الإعفاء من سمة الدخول الذي أصدرته السلطات القطرية لمواطني أكثر من 80 دولة، كما تحتل دولة قطر اليوم المرتبة الأولى في الشرق الأوسط، والثامنة عالميا من حيث تيسير دخول مواطني الدول الأخرى إلى أراضيها.

وقد عملت الشركة المتحدة للتنمية من خلال مشاركتها بالمعرض على تزويد الزوار بلمحة وافية عن العروض المتنوعة المتاحة في جزيرة اللؤلؤة-قطر وجزيرة جيوان المحاذية لها، فضلا عن قيام ممثلي الشركة بإطلاع المستثمرين الصينيين على الإجراءات المتبعة لشراء العقارات في دولة قطر، وخطط الدفع والتسهيلات المقدمة، ضمن مقاربة شفافة تساعدهم على اتخاذ القرار المناسب الذي يعود عليهم بعائدات استثمارية مجزية.

يشار إلى أن جزيرة اللؤلؤة-قطر هي مدينة عصرية حديثة ذات هندسة معمارية راقية، تم تصميمها لتكون مدينة متكاملة ورمزاً فريداً من نوعه، وتقع الجزيرة على مساحة 4 ملايين متر مربع من الأراضي المستصلحة، وتمتد على طول 32 كيلومترا من الواجهة البحرية قبالة ساحل خليج الدوحة الغربي وتستوعب 50 ألف مقيم، وتضم الجزيرة مجموعة متنوعة من المناطق المتميزة معماريا، تشمل الشقق والفلل ومنازل البنتهاوس ومنازل التاونهاوس والمرافق الترفيهية المتنوعة، فضلاً عن مراسٍ حائزة على جوائز عالمية، إلى جانب الشواطئ الجميلة الهادئة، بالإضافة إلى مجموعة مختارة من المطاعم الشهيرة والمحلات التجارية الراقية من ماركات الأزياء الفاخرة.

وجزيرة جيوان هي أحدث المشاريع العقارية التي تعمل الشركة المتحدة للتنمية على تطويرها مؤخرا، تقع بمحاذاة جزيرة اللؤلؤة-قطر، وتمتد على مساحة 400 ألف متر مربع، مع مساحة مبنية بالكامل تبلغ 388 ألف متر مربع، وستضم الجزيرة عند اكتمالها 712 وحدة سكنية، بما في ذلك 639 شقة، و20 فيلا مستقلة، و26 فيلا بواجهة مائية، و21 فيلا بواجهة بحرية، و6 فلل واقعة على جزر خاصة، بالإضافة إلى 11 ألف متر مربع من محلات البيع بالتجزئة، كما ستضم عددا من المباني السكنية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button