additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

HIA is a candidate for Skytrax ‘World’s Best Airport 2019’ Award

حمد الدولي مرشح لجائزة سكاي تراكس “أفضل مطار في العالم 2019”

Skytrax Awards to be held during the conference where HIA is a candidate for ‘World’s Best Airport 2019’

Hamad International Airport (HIA) is set to participate in the Passenger Terminal Expo 2019 (PTE), the world’s leading international airport conference and exhibition, taking place in London on 26, 27, and 28 March 2019. PTE, the most highly-regarded airport conference in the world, attracts over 7000 senior airport, airline, aviation authority, government and related business executives from all over the world to debate current issues, exchange ideas, and forge new business relationships across the airport and aviation industry.

HIA delegates will be giving a series of addresses on airport planning and development, asset management, customer experience, and airport-airline sustainability collaboration.

Commenting on HIA’s contribution to PTE 2019, Engr. Badr Mohammed Al Meer, Chief Operating Officer at Hamad International Airport, stated: “We look forward to the Passenger Terminal Expo each year as it gathers the world’s best airport and aviation experts to discuss the many facets of our industries, several of which are rapidly changing and being disrupted. PTE, as A platform for knowledge-sharing and learning from best practices, has a foothold in shaping the future of the aviation sector by tackling the most pressing issues we’re facing today.”

“HIA has, in a few short years, become recognized as a leading international airport for it’s operations, facilities, and passenger experience excellence. Part of what shapes our success is the willingness not only to learn from key players in the industry, but to offer our expertise and viewpoints to contribute to the success of the global airport industry. We are honoured to represent Qatar at PTE this year, and look forward to working with other participants”, he added.

During the first day of the event, Sujata Suri, HIA’s Vice President of Strategy and Developement, will chair the panel discussion on customer service and passenger experience, offering insight into how the fast-changing needs of travellers impacts the airport’s business development strategy, strategic investments, and the overall passenger experience.

On 27th March, Ioannis Metsovitis, HIA’s Vice President of Operations, along with Alberto Fernandez Lopez, Associate Director of Meinhardt Group, will jointly chair the session on ‘Airport Design, Planning & Development – Middle East & Asia’. Ioannis will discuss the next phase of HIA’s expansion plan which will accommodate nearly double of HIA’s current capacity.

HIA is increasingly being recognized for its 5-star passenger experience and operational excellence. It’s strategic investments in cutting-edge technology, and consistent trials of new airport technology, has positioned the young airport to make valuable contributions to the industry at large.

The prestigious annual Skytrax World Airport Awards will also take place during this year’s PTE, for which HIA is a candidate for ‘World’s Best Airport 2019’. The Skytrax World Airport Awards is the most prestigious accolade for the airport industry, voted by customers in the largest annual global airport customer satisfaction survey.

In 2018, Skytrax acknowledged HIA’s efforts in providing best-in-class services, presenting the airport with numerous awards and achievements including its award as the 5th Best Airport in the World. HIA also renewed its 5-star airport status and was awarded as the ‘Best Airport in the Middle East’ title for the fourth year in a row and ‘Best Staff Service in the Middle East’ for the third year in a row. HIA was also recognised as the 1st best airport in its ability to accommodate 30-40 million passengers annually.

المؤتمر يشهد الإعلان عن جوائز سكاي تراكس المرشح فيها مطار حمد الدولي لجائزة “أفضل مطار في العالم 2019”

يشارك مطار حمد الدولي في مؤتمر ومعرض محطات المسافرين 2019، والذي تنطلق أعماله في العاصمة البريطانية لندن خلال الفترة من 26- 28 مارس الجاري. ويستقطب المؤتمر الذي يُعتبر واحداً من أهم الفعاليات السنوية التي تشهدها صناعة المطارات والنقل الجوي حول العالم، أكثر من 7 آلاف مشارك يمثلون كبار مسؤولي المطارات والخطوط الجوية وهيئات الطيران حول العالم وغيرهم من ممثلي الشركات المختصة بتشغيل المطارات وإدراتها، وذلك للنقاش حول القضايا الرئيسية التي تواجه الصناعة في الوقت الراهن وتبادل الآراء والأفكار والخبرات وتطوير علاقات جديدة مع خبراء صناعة المطارات والطيران.

وسوف يُشارك أعضاء وفد مطار حمد الدولي بسلسلة من الحوارات التي يسلطون من خلالها الضوء على خطط المطار وعملية تطويره وإدارته وتجربة المسافرين والتعاون بين المطار وشركات الطيران.

وقد علَّق المهندس بدر محمد المير، الرئيس التنفيذي للعمليات في مطار حمد الدولي على مشاركة المطار في مؤتمر ومعرض محطات المسافرين 2019 قائلاً: ” نحن نتطلع للمشاركة في مؤتمر محطات المسافرين في كل عام، وذلك لأنه أصبح ملتقىً عالمياً يجمع أفضل الخبرات في صناعة المطارات والطيران في العالم لمنقاشة العديد من جوانب هذه الصناعة التي تشهد تغيرات متسارعة وتحديات مختلفة. ولكونه منصة لتبادل المعرفة والآراء والإطلاع على أفضل الممارسات، فقد بات معرض محطات المسافرين مساهماً أساسياً في تشكيل وصياغة مستقبل قطاع الطيران من خلال تعاطيه مع القضايا الملحة التي يواجهها القطاع في الوقت الراهن.”

وأضاف المير قائلاً: “لقد حظي مطار حمد الدولي، خلال سنوات قليلة، بموقعاً ريادياً بين المطارات العالمية بسبب عملياته التشغيلية ومرافقه وكذلك في التجربة المتميزة التي يوفرها لمسافريه. إن نجاحنا الذي حققناه يرجع إلى قابليتنا في التعلم و نقل خبراتنا وطرح وجهات نظرنا للمساهمة في نجاح صناعة المطارات في العالم. يشرفنا أن نمثل دولة قطر في معرض محطات المسافرين لهذا العام و المشاركة مع رواد تشغيل المطارات وصناعة الطيران حول العالم.”

وخلال اليوم الأول من المؤتمر، سوف تترأس السيدة سوجاتا سوري، نائب رئيس الاستراتيجية والتطوير في مطار حمد الدولي، جلسة نقاشية تتناول خدمة العملاء وتجربة المسافرين، و تقدم فيها رؤية المطار حول كيفية تأثير احتياجات المسافرين التي باتت تتغير بوتيرة متسارعة على استراتيجيات تطوير الأعمال في المطارات وكذلك الاستثمارات الاستراتيجية والتجربة الشاملة للمسافرين.

وفي اليوم الثاني من فعاليات المؤتمر، يترأس السيد يوانيس ميتسوفيتيس، نائب رئيس العمليات في مطار حمد الدولي، بالمشاركة مع السيد ألبرتو فرنانديز لوبيز، المدير المساعد لمجموعة ماينهاردت جروب، جلسة نقاشية حول “تصميم وتخطيط وتطوير المطارات في الشرق الأوسط وآسيا”. وسوف يتطرق السيد ميتسوفيتيس في حديثه إلى المرحلة التالية من خطة التوسعة التي اعتمدها مطار حمد الدولي، والتي من المتوقع أن تُضاعف تقريباً من الطاقة الاستيعابية الحالية للمطار.

وقد أصبح مطار حمد الدولي أحد المطارات الرائدة التي تحظى بتصنيف الخمس نجوم وبات يُعرف بتميزه في عملياته التشغيلية. ولا شك أن الاستثمارات الاستراتيجية التي يقوم بها المطار في أحدث التقنيات والابتكارات وحرصه على مواكبة التطورات التي تشهدها صناعة المطارات، قد جعلته في وضعية تؤهله للإسهام بشكل ملموس في تطوير صناعة المطارات حول العالم.

ومن المقرر أن يُقام ضمن فعاليات المؤتمر لهذا العام حفل جوائز سكاي تراكس العالمية للمطارات، والذي ترشح فيها مطار حمد الدولي لجائزة “أفضل مطار في العالم 2019”. وتعتبر جوائز سكاي تراكس هي أبرز الجوائز المرموقة في صناعة المطارات والتي يُصوت فيها العملاء من خلال استبيان سنوي هو الأضخم في العالم لقياس رضا العملاء تجاه المطارات حول العالم.

وقد حظيت جهود مطار حمد الدولي من أجل تقديم أفضل الخدمات لمسافريه بالتقدير والتكريم من قبل سكاي تراكس في العام الماضي 2018، حيث حصد المطار العديد من الجوائز المرموقة ومنها جائزة “أفضل خامس مطار في العالم”. كما أكد مطار حمد الدولي من جديد جدارته بتصنيف الخمس نجوم وذلك مع حصوله على جائزة “أفضل مطار في الشرق الأوسط” للسنة الرابعة على التوالي، و”أفضل خدمة موظفين في الشرق الأوسط” للعام الثالث على التوالي. كما فاز بالمركز الأول باعتباره “أفضل مطار من فئة 30 – 40 مليون مسافر سنوياً”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button