additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Dana Al-Sadd occupancy rate exceeds 35% in 1 month

نسبة إشغال «دانة السد» تتجاوز 35% في شهر

Hotel occupancy rates at Dana Al-Sadd exceeded 35% within a month after the luxury project opened its doors to the Qatari market, Dana Al-Sadd Real Estate Company announced on Sunday.

The project is developed by SAK Holding Group through ‘Sharkena’, a product aimed at developing real estate investment projects to promote the local property market through partnerships with land owners.

SAK Holding Group chairman Sheikh Thani bin Abdullah al-Thani lauded the completion of the iconic hotel project and underscored the significance of the private sector’s role in the hospitality sector.

“The unique projects that the private sector contributes to the industry are in perfect harmony with the latest carried out developments and preparations for the 2022 FIFA World Cup and other international, Arab, and regional economic and tourist events. Dana Al-Sadd is one of these modern luxury hotel contributions that will add to the value of the vital Al Sadd area,” Sheikh Thani said.

He added: “Not only will Dana Al-Sadd add to our list of achievements, but it will also be a valuable addition to the hospitality sector and to Al Sadd area. It is this sort of achievement that inspires confidence in SAK Holding Group and its future endeavours, which is to achieve the goals of ‘Sharkena’ and create further partnerships with owners of plots, offering them great facilities, conditions and investment return opportunities, which will lead to the success and sustainable growth in line with our state’s efforts and Qatar National Vision 2030.”

Dana Al-Sadd’s impressive occupancy rates are expected to attract more guests and increase the occupancy of commercial units and spaces. Such units include various spaces that may be used as restaurants, cafes, supermarkets or any other vital facilities that will promote business in Al Sadd area, and enrich the experience of guests and tourists. Both families and businessmen will have a unique experience of staying at the heart of the capital.

Al Bawadi Real Estate Development Company, the real estate partner of SAK Holding for the luxury project, guaranteed that “the highest standards” were applied for this type and category of projects.

Officials of Dana Al-Sadd forecasted that the rates “will reach its peak in the following months,” especially after the completion of infrastructure works connecting the service roads in the area to the Al Sadd Metro Station.

Also, the location of Dana Al-Sadd “will be a strong attracting feature,” linking Al Sadd commercial area and many properties, shops, malls, governmental entities, companies, and institutions.

“It is the perfect business location, as well as shopping and tourism. It is near Grand Regency Hotel, CentrePoint Mall, LuLu Centre, Royal Plaza, Al Sadd Plaza, Al Mirqab Mall, Hamad Hospital, Rumailah Hospital, and the new road networks that intersect with the Doha Metro,” according to the officials.

Dana Al-Sadd is an iconic five-storey hotel development, consisting of 165 different hotel units, which include 20 large hotel suites, three restaurants, and kitchens covering a 1,215sq m area.

The development also includes a gym, sauna, and spa covering a 270sq m area, aimed at enriching guests’ experience. The hotel features a broad glass facade and an entrance hall that leads to a lounge covering 400sq m.

Dana Al-Sadd also features a mezzanine floor along with 500sq m of office space, sitting area, and an indoor garden covering a 100m area. Furthermore, two basement stories are dedicated to parking with a capacity of 117 cars.

أعلنت شركة دانة السد للعقارات مالكة «دانة السد» (Dana-Al Sadd)، عن تجاوز نسبة الإشغال لوحداتها السكنية الفندقية نسبة 35%، بعد نحو شهر على انطلاق التأجير في مشروعها الراقي في منطقة السد، والذي تم إنشاؤه من قبل مجموعة صك القابضة وفق آلية منتج «شاركنا»؛ الذي تم إطلاقه برعاية سعادة الشيخ ثاني بن عبدالله آل ثاني، وهو منتج عقاري غير مسبوق يقوم على مبدأ الشراكة العقارية مع ملاك الأراضي الفضاء، لبناء مشاريع استثمارية عقارية تدعم القطاع العقاري المحلي.

أعرب سعادة الشيخ ثاني بن عبدالله آل ثاني، رئيس مجلس المديرين في مجموعة صك القابضة، عن سعادته بإنجاز هذا المشروع الفندقي الجديد الذي يعد من المعالم الهندسية الحديثة والأنيقة، مؤكداً على ضرورة مواصلة القطاع الخاص دوره في تطوير وتنمية قطاع الفنادق والضيافة، من خلال مشاريع نوعية تأتي منسجمة مع ما تشهده دولة قطر من أعمال تطوير ومشاريع سياحية تتكامل مع تحضيرات الدولة لاستضافة كأس العالم 2022، وغيرها من الأحداث الاقتصادية والسياحية الإقليمية والعربية والعالمية.

رصيد الإنجازات

وأضاف سعادة الشيخ ثاني بن عبدالله آل ثاني، قائلاً: «بقدر ما سيضيف مشروع «دانة السد» إلى رصيدنا مزيداً من النجاحات والإنجازات، فإنه سيقدم كذلك إضافة مهمة لقطاع الضيافة في البلاد، ولمنطقة السد الحيوية، وهذا الإنجاز يزيدنا ثقة لمواصلة مسيرة مجموعة صك القابضة بثبات وعزم، لتحقيق أهداف منتج «شاركنا»، وهو بناء المزيد من الشراكات العقارية مع أصحاب الأراضي الفضاء، بشروط وتسهيلات كبيرة مع فرص واعدة لتحقيق عوائد كبيرة على أراضيهم، الأمر الذي من شأنه تحقيق النجاح والنمو المستدام لمجتمعنا بالتكامل مع جهود قيادتنا الحكيمة الساهرة على تحقيق رؤية قطر الوطنية 2030م.

ومن المتوقع أن يمهّد النجاح السريع في نسبة إشغال الوحدات السكنية في «دانة السد»، لزيادة الإقبال على تأجير وإشغال الوحدات والمساحات التجارية في المشروع، والتي تشتمل على مساحات متنوعة تصلح لمطاعم ومقاه، وسوبر ماركت، وغيرها من المرافق التجارية الحيوية، التي ستساهم في إنعاش الأعمال في محيط «دانة السد»، وجعل إقامة النزلاء والضيوف تجربة راقية، في بيئة تنفرد بجاذبية، خاصة بالنسبة لشريحة كبيرة من زوار قطر على اختلاف اهتماماتهم، سواء كانوا رجال أعمال أو عائلات، أو الأفراد ممن تجتذبهم الإقامة الطويلة الأمد في نطاق العاصمة.

أعلى المعايير

وأعربت شركة «دانة السد للعقارات» عن ارتياحها لنسبة الإشغال التي تحققت في «دانة السد»، ووصفتها بالجيدة، وذلك خلال اللقاء الصحافي الذي عقد أمس الأحد في بهو «دانة السد»؛ أعقبته جولة للصحافيين في المشروع الفندقي الجديد، للتعرف على المميزات والمرافق والخدمات الراقية التي يشتمل عليها المشروع، حيث أكدت شركة البوادي للتطوير العقاري -الشريك العقاري لمجموعة صك القابضة في هذا المشروع-على الالتزام بأعلى المعايير المتبعة في مثل هذا النوع والفئة من المشاريع.

ويتوقع المسؤولون في «دانة السد» أن تبلغ نسب الإشغال أعلى مستوياتها خلال الأشهر القليلة المقبلة، لا سيما بعد أن تم الانتهاء من أعمال تطوير البنية التحتية في المنطقة، وربط الطريق المحاذي للطريق العام مع محطة ريل السد التي تقع في الجهة المقابلة لـ «دانة السد»، حيث يشكل الموقع الجغرافي لـ «دانة السد» بحد ذاته ميزة وقيمة تنافسية وعنصر جذب للضيوف، كونه يقع في نطاق العاصمة، وفي نقطة جغرافية متميزة بحيث يشكل صلة وصل بين منطقة السد التجارية والعديد من العقارات والمحلات التجارية والمولات الترفيهية، إضافة إلى المقار الحكومية والشركات والمؤسسات، مما يجعله مثالياً للإقامة والأعمال، وكذلك للسياحة والتسوق، حيث يتجاور مع فندق جراند ريجنسي، وسنتربوينت مول، ومركز اللولو التجاري، ورويال بلازا، والسد بلازا، ومول المرقاب، ومن جهة أخرى هناك مستشفى حمد ومستشفى الرميلة، يضاف إلى كل ذلك أيضاً شبكة الطرق الجديدة التي ترتبط بالريل.

أيقونة معمارية

ويعد «دانة السد» أيقونة معمارية فريدة ومهمة لقطاع الضيافة، وهو عبارة عن مشروع فندقي من 5 أدوار، تشتمل على 165 وحدة فندقية متنوعة، من ضمنها 20 جناحاً فندقياً فخماً، و3 مطاعم ومطابخ بمساحة إجمالية 1215 متراً مربعاً، بالإضافة إلى القاعة الرياضية مع ملحقاتها من ساونا وغرفة بخار بمساحة 270 متراً مربعاً، وصالة ألعاب وترفيه وحمام سباحة، وغيرها من المرافق الحيوية التي تهدف إلى جعل إقامة النزلاء والضيوف تجربة راقية في بيئة متكاملة الخدمات، كما أن المدخل الرئيسي للفندق يتميز بواجهات زجاجية كبيرة، وبهو رحب، يتصل مع منطقة استراحة، تزيد مساحتها عن 400 متر مربع.

علماً أن «دانة السد»، يضم ميزانين، و500 متر مربع مخصصة للمكاتب الإدارية، ومنطقة جلوس وحديقة داخلية بمساحة 100 متر تقريباً، إلى جانب طابقين سفليين مخصصان لمواقف السيارات، بقدرة استيعابية تبلغ 117 سيارة.

Dana Al-Sadd occupancy rate exceeds 35% in 1 month

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button