😍 Offers

Commercial Bank launches ‘special offers’ on personal, vehicle loans

البنك التجاري يطلق “عروض خاصة” على القروض الشخصية وقروض السيارات

Commercial Bank has launched “special offers” on personal loans and vehicle loans for the bank’s customers. The aim of the campaign is to help customers with their financial planning for the holiday season, ensuring a smooth and stress-free holiday period.

Until May 16, Commercial Bank customers can enjoy same-day approval on special personal loans, with rates starting from 5.25% reducing and a grace period of up to six months.

Vehicle Loan rates starting from 2.69% flat, with a grace period of up to three months. The campaign benefits new and existing customers looking for finance to cover the cost of booking a family vacation, buying a new car or to meet other financial commitments.

In addition, there are a range of innovative products and services that Commercial Bank customers can take advantage of. Through the Bank’s eGifts scheme, they can transfer monetary gifts to family and friends through any Commercial Bank ATM in Qatar or through a local or international account transfer, with the added special touch of a greeting card.

The bank’s ‘60 Seconds Remittance service’ also allows a way to transfer money abroad within on minute to many countries through Commercial Bank Internet Banking and Mobile Banking App.

Commercial Bank executive general manager (Consumer Banking) Amit Sah said, “Commercial Bank continues to put its customers first through our 2019 Lending Campaign, which offers competitive and affordable rates on personal and vehicle loans with a fast approval process. As the holy month of Ramadan falls earlier this year, customers have the chance to benefit from our offers at a time when there are many seasonal expenses.

“Combined with our efforts to constantly improve the bank’s digital products and services, we hope that this offer will make our customers’ lives easier. Initiatives like this demonstrate our determination to be the bank of choice for customers in Qatar.”

أعلن البنك التجاري عن مجموعة من العروض على القروض الشخصية وقروض السيارات لعملاء البنك، والتي تهدف إلى مساعدة العملاء في تخطيطهم المالي، من خلال تقديم أسعار خاصة لقضاء عطلاتهم والاستماع بفترة أعياد ممتعة ومريحة خلال العطلة. حتى 16 مايو 2019، يمكن لعملاء البنك التجاري التمتع بموافقة اليوم نفسه على القروض الشخصية الخاصة بمعدلات متناقصة تصل حتى 5.25% مع فترة سماح تصل إلى 6 أشهر، وأسعار قروض السيارات تبدأ من 2.69% فائدة ثابتة مع فترة سماح تصل إلى 3 أشهر. ويستفيد من هذه الحملة العملاء الحاليون والجدد الراغبون في الحصول على تمويل لتغطية تكاليف حجوزات العطلات العائلية أو شراء سيارة جديدة أو الوفاء بالتزاماتهم المالية الأخرى.

خدمات

بالإضافة إلى ذلك، يقدّم البنك التجاري لعملائه مجموعة من المنتجات والخدمات المبتكرة التي يمكنهم الاستفادة منها في هذا الموسم. فمن خلال برنامج البنك «eGifts»، يمكنهم تحويل الهدايا المالية إلى العائلة والأصدقاء من خلال أي جهاز صراف آلي للبنك التجاري في قطر أو من خلال تحويل حساب محلي أو دولي، مع إضافة لمسة خاصة على بطاقة التهنئة. كما توفر خدمة الحوالات المالية في غضون 60 ثانية فرصة تحويل الأموال إلى الخارج في دقيقة واحدة إلى العديد من البلدان، من خلال الخدمات المصرفية للبنك التجاري عبر الإنترنت وتطبيق الهاتف الجوال.

وفي هذا الصدد، قال السيد آميت ساه، مدير عام تنفيذي، رئيس الخدمات المصرفية الاستهلاكية في البنك التجاري: «نستمر في البنك التجاري في وضع عملائنا على أولى اهتماماتنا. لذا، قدّمنا لهم حملة الإقراض لعام 2019، والتي تقدّم معدلات فائدة تنافسية على القروض الشخصية وقروض السيارات، بالإضافة إلى سرعة الحصول على الموافقات. ومع حلول شهر رمضان المبارك في وقت مبكر من هذا العام، سيتمتع العملاء بفرصة الاستفادة من عروضنا في الوقت الذي تكثر فيه التكاليف الموسمية».

وأضاف: «إلى جانب جهودنا الحثيثة لتحسين منتجات وخدمات البنك الرقمية، نأمل أن يسهّل هذا العرض حياة عملائنا. وتُعدّ مبادرات كهذه دليلاً بارزاً على سعينا لأن نكون البنك المفضّل للعملاء في قطر».

Commercial Bank launches ‘special offers’ on personal, vehicle loans

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X