additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Al Sadd grab full points against Al Khor with Afif’s missile

«الزعيم» يقلب الموازين على «الفرسان» بصاروخية عفيف

 

Al Sadd rallied from a goal down to register a fighting 2-1 win over Al Khor in the QNB Stars League match at Al Khor Stadium yesterday.

The match was the seventh round match which was postponed due to Al Sadd’s AFC Champions league engagements With this victory, Al Sadd climbed to third place with 24 points.

Al Khor opened the scored very early in the 4th minute, before Nam Tae Hee scored the equaliser for Al Sadd in the 30th, before Akram Afif scored the match winning goal in the fifth minute of injury time.

The beginning of the match witnessed an early goal for Al Khor team through Brazilian Thiago who put the ball past goalkeeper Saad Al Dosari Al Sadd players tried to equalise but attempts by Baghdad Bounedjah, Afif, missed the mark.

Al Sadd kept up the pressure and In the 15th minute, Nam Tae unleashed a powerful shot from outside the penalty area which went close to the goal post.

Al Sadd equalized through Nam Tae, following Hashem Ali’s cross from the right side, which Baghdad controlled and Nam Tee giving the finishing touches by firing into the back of the nets.

Al Sadd came close to taking the lad with a minute left for the first half whistle but Afif’s effort went close to the target.

In the second half, the induction of Hassan Al Haydos gave Al Sadd more attacking options.

However, Al Sadd were denied a goal in the second half with VAR coming to Al Khor rescue as Bounedjah was ruled as offside.

Al Sadd continued to dominate the proceedings as Al Khor were pushed to the defensive mode.

Al Sadd team pressed hard in the last minutes to score the second goal. In the 89th, Afif penetrated from the left side and played a cross that was deflected by Al Khor’s defense in front of the striker Bounedjah but he missed the target.

Finally, Afif score the second goal for Al Sadd in the fifth minute of extra time to give Al Sadd full points.

Armstrong Vas I The Peninsula

قلب فريق السد الموازين على فرسان الخور في الوقت المحتسب بدلاً من الضائع، وحقق فوزاً ثميناً بهدفين مقابل هدف، في المباراة المؤجلة من الأسبوع السابع لدوري «نجوم QNB»، التي احتضنها استاد الخور الرئيسي مساء أمس الثلاثاء. ورفع السد رصيده إلى 24 نقطة، فيما بقي الخور عند النقطة التاسعة في المركز العاشر.

منح البرازيلي تياجو التقدم لأصحاب الضيافة مبكراً عند الدقيقة الرابعة، ومع الدقيقة 30 عدّل الكوري نام تاي هي للسد، لينتهي الشوط الأول بالتعادل بهدف لمثله. وفي الشوط الثاني، انتظر «الزعيم» حتى الدقيقة السادسة من الوقت المحتسب بدلاً من الضائع ليوقّع أكرم عفيف على هدف الفوز الغالي.

سيطرة السد كانت من دون فاعلية في الثلث الأخير، وبقيت الخطورة عادية في ظل إجادة الخور سياسة التنظيم الدفاعي والرقابة الصيقة على بونجاح وأكرم عفيف وإغلاق المساحات والتمركز بأسلوب «دفاع المان». واستغل الخور كرة مرتدة واحدة في مطلع الدقيقة الرابعة عندما وصلت الكرة إلى المغربي أحمد حمودان، الذي بدوره مررها للبرازيلي تياجو بيزيرا، الذي نجح في الهروب من رقابة خوخي بوعلام ومنح «الفرسان» الأسبقية.

وحاول أصحاب الضيافة الاستفادة من الأسبقية، لكن عملية التحول من الدفاع إلى الهجوم لم تكن مكتملة وافتقدت إلى التركيز في النهايات، وسط ارتباك واضح في نقل الكرة إلى رأس الحربة تياجو بيزيرا، الذي بقي يغرد وحيداً في المقدمة بمعزل عن محوري الوسط.

وأثمرت محاولات السد عن تعديل الكفة عندما دخل هاشم علي منطقة الجزاء السداوية ورفع الكرة على رأس بغداد بونجاح قبل أن تصل الكرة إلى الكوري نام تاي هي «وعلى الماشي» لعب الكرة في شباك بابا جبريل، مسجلاً هدف التعادل د 30.

وكاد السد يدخل الاستراحة متقدماً، لكن أكرم عفيف أضاع فرصة على مبدأ «أمور لا تصدق»، ليبقى التعادل مسيطراً مع صافرة نهاية الشوط الأول.

في الشوط الثاني، دفع الإسباني تشافي -مدرب السد- بقائد الفريق حسن الهيدوس مكان هاشم علي؛ رغبة منه في الضغط المكثف على المناطق الخلفية للخور، ونجح علي أسد في تسجيل هدف الترجيح للسد، لكن حكم الفيديو ألغاه بداعي التسلل د72.

وكاد البرازيلي تياجو بيزيرا يستغل إحدى المرتدات في الدقيقة 90؛ لكن الكوري جونج أبعد الموقف إلى ركنية، ليردّ خوخي بوعلام بكرة رأسية فوق القوائم، وتدخّل روبرت ملكي ليبعد الخطر عن مرمى «الفرسان» في الوقت بدل الضائع، قبل أن تصل الكرة إلى بونجاح.

لكن أكرم عفيف أنقذ تشافي من فخّ التعادل بهدف رائع في الدقيقة السادسة من الوقت المحتسب بدلاً من الضائع، مستغلاً الضغط الكبير على مرمى الخور، وأرسل كرة صاروخية انفجرت في مقص مرمى بابا جبريل هدفاً ألهب حماس كوكبة جماهير السد، وسط فرحة عارمة في أوساط مقاعد البدلاء لفريق السد، لينهي الحكم محمد الشمري اللقاء بفوز سداوي ثمين.

تشكيلة الفريقين

الخور

بابا جبريل، روبرت ملكي، أحمد حمودان، مصعب عبدالمجيد، يوسف رمضان، لوكا بورجيس، ناصر الأحرق، نايف البريكي، عبدالرحمن محمد، تياجو بيزيرا، إبراهيم أمادا، عبدالله ناصر المريسي.

السد

سعد الدوسري، سالم الهاجري، خوخي بوعلام، عبدالكريم حسن، أكرم عفيف، نام تاي هي، بغداد بونجاح، هاشم علي «حسن الهيدوس»، علي أسد «عبدالعزيز الأنصاري»، جونج وو يونج، بيدرو ميجيل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button