😍 Offers

«Ooredoo» offers additional free data for 12 months

«ooredoo» تقدّم بيانات إضافية مجانية لمدة 12 شهراً

Doha: Ooredoo announced a generous new offer for new Mobile Broadband customers, offering them up to 24 GB free data over 12 months period so they can surf and stay connected to the Supernet.

Customers signing up for Mobile Broadband 90 will get an extra 1GB per month for 12 months, while customers subscribing to Mobile Broadband 120 will get an extra 2GB per month for 12 months.

On top of the free data,customers will also enjoy a free Starz Play subscription until June 31, 2019.

Starz Play is an on-demand entertainment service that offers over 10,000 hours of the best Hollywood movies, documentaries, children’s entertainment, same-day-as-the-US series, and Arabic content in full HD and 4K.

Speaking about the offer, Manar Khalifa Al Muraikhi – Director PR and Corporate Communications at Ooredoo – said: “We’re delighted to be able to offer this new promotion to our mobile broadband customers, ensuring they’re able to access data and amazing entertainment content for longer at Supernet speeds .

It’s a priority for us that we make the Supernet available to as many sectors of the community as possible, and offers such as these are a great way to make sure our customers get the best value for their money.”

To access the offer, customers need simply visit any Ooredoo shop around town, call 111 or download the Ooredoo app.

أعلنت «ooredoo» عن تقديم عرض مميز لعملاء «البرودباند» الجوال الجدد، يحصلون من خلاله على بيانات تصل حتى 24 جيجابايت مجاناً على مدار 12 شهراً، لمساعدتهم للبقاء على اتصال طوال الوقت عبر شبكة «سوبرنت». وعند الاشتراك بباقة «البرودباند الجوال 90» سيحصل العملاء على جيجابايت واحدة إضافية مجاناً كل شهر لمدة 12 شهراً، أما عند الاشتراك بباقة «البرودباند الجوال 120» فسيحصل العملاء على 2 جيجابايت إضافية مجاناً كل شهر لمدة 12 شهراً.

وبالإضافة إلى البيانات الإضافية، سيحصل العملاء الجدد على اشتراك مجاني بخدمة «STARZ PLAY» للاستمتاع بمشاهدة المسلسلات والأفلام العالمية حتى 31 يونيو 2019.

وتتضمن خدمة «STARZ PLAY» أكثر من 10000 ساعة من إنتاجات «هوليوود» من الأفلام، بالإضافة إلى البرامج الوثائقية وبرامج الأطفال وغير ذلك. وتوفر الخدمة فرصة مشاهدة المسلسلات في موعد عرضها نفسه في الولايات المتحدة إلى جانب المحتوى العربي الحديث، وذلك بتقنيتي «HD» و»K4».

وعن هذا العرض، قالت منار خليفة المريخي، مديرة إدارة العلاقات العامة واتصالات الشركة في «ooredoo قطر»: «يسرّنا أن نقدم هذا العرض المميز لعملاء البرودباند الجوال لضمان حصولهم على بيانات كافية للبقاء على اتصال والحصول على الترفيه الذي يريدونه لوقت أطول عبر شبكة سوبرنت. فنحن دائماً ما نسعى إلى توفير قدرات شبكة سوبرنت لأكبر عدد ممكن من الأفراد والقطاعات، ومن شأن هذه العروض ضمان حصول عملائنا على أفضل قيمة ممكنة مقابل ما يدفعونه».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Tags

Related Articles

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format
Close
Close
X