additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Katara inks pact with Social & Sport Fund to sponsor S’hail

اتفاقية بين «كتارا» و«دعم» لرعاية معرض سهيل 2

Katara – the Cultural Village has signed an agreement with the Social & Sport Contribution Fund to sponsor the second edition of S’hail exhibition.

Social & Sport Contribution Fund chairman of the board of directors HE Sheikh Abdullah bin Saud al-Thani and Katara general manager Dr Khalid bin Ibrahim al-Sulaiti led the signing of the agreement yesterday in Katara Building 32.

Dr al-Sulaiti thanked the Social & Sport Contribution Fund for supporting the White Saker Sponsor category, noting that the organisation believes in the importance of the exhibition in reviving Qatar’s heritage.

He also stressed the organisation’s role in encouraging specialised Qatari companies and presenting their local products by opening new marketing windows, which have a positive impact on the country’s economic sector.

Abdulrahman Abdulatif al-Mannai, deputy general manager of the Social & Sport Contribution Fund, said they decided to sponsor S’hail 2018 following the huge success of the first edition, and due to its influence in terms of highlighting one of the most important cultural features and most popular hobbies in Qatar – hunting and falcon breeding.

He noted that the sponsorship of S’hail aims to achieve the vision of the the Social & Sport Contribution Fund to revive the cultural heritage of Qatar among the new generation.

The Social & Sport Contribution Fund is the sole sponsor in the White Saker category.

The exhibition will be held from September 4 to 8 at Katara.

وقعت المؤسسة العامة للحي الثقافي كتارا وصندوق دعم الأنشطة الاجتماعية والرياضية اتفاقية، تهدف إلى تقديم الدعم لمعرض سهيل في نسخته الثانية. جاء ذلك في مؤتمر صحافي عقده أمس كل من سعادة الدكتور خالد بن إبراهيم السليطي المدير العام للمؤسسة العامة للحي الثقافي كتارا، وسعادة الشيخ عبد الله بن سعود آل ثاني رئيس مجلس إدارة دعم الأنشطة الاجتماعية والرياضية في المبنى 32 بالحي الثقافي كتارا.

بهذه المناسبة توجّه سعادة الدكتور خالد بن إبراهيم السليطي بالشكر لصندوق دعم الأنشطة الاجتماعية والرياضية، ممثلاً بسعادة الشيخ عبد الله بن سعود آل ثاني رئيس مجلس الإدارة، باعتباره الجهة الراعية الوحيدة التي حصلت على فئة الراعي «الحر الأبيض»، قائلاً: إنّ الاتفاقية تؤكد ما لمعرض سهيل من أهمية في إحياء التراث القطري الأصيل، بالإضافة إلى دوره في تشجيع الشركات القطرية المتخصصة والتسويق لمنتجاتها المحلية بفضل ما يفتحه من نوافذ تسويقية جديدة، يكون لها الأثر الإيجابي على القطاع الاقتصادي.

وبيّن أنّ «كتارا» تعتبر أن الدعم المقدم من الصندوق ليس مادياً فقط بل معنوياً؛ كونه يعد من أكبر الجهات الداعمة في الدولة، مثنياً على ما يبذله الصندوق من جهود في دعم التراث القطري، وتشجيع الشباب القطري على التمسك به وإحيائه.

وأضاف أنّ المعرض قد حقق نجاحاً باهراً في نسخته الأولى، وهو ما جعله يُعد من أكبر المعارض الدولية المتخصصة في قطر والمنطقة، مبيناً أنّ النسخة الثانية شهدت تطوراً لافتاً، سواء من حيث حجم المشاركة العربية والدولية الواسعة التي وصلت إلى 150 شركة من 19 دولة، أم من ناحية المساحة المخصصة للمعرض التي وصلت إلى 10 آلاف متر مربع.

من جهته، أكد عبد الرحمن عبد اللطيف المناعي -نائب المدير العام التنفيذي لصندوق دعم الأنشطة الاجتماعية والرياضية- أن الصندوق قد ارتأى دعم معرض سهيل لما حققه من نجاح في نسخته الأولى، ولما كان له من أثر في إبراز واحدة من أهم ملامح الثقافة القطرية وإحدى أوسع الهوايات انتشاراً في الدولة وهي الصيد وتربية الصقور، قائلاً: إن رعايتنا لمعرض سهيل تأتي في إطار تحقيق رؤية الصندوق الرامية إلى دعم الأنشطة التي من شأنها إحياء الإرث الثقافي القطري، وتنشئة أجيال جديدة معتزة بأصولها وعاداتها.

كما استعرض بهذه المناسبة مختلف المشاريع والمبادرات التي دعمها الصندوق في مختلف المجالات، ومنها الاجتماعية والرياضية، والثقافية والخيرية وغيرها.

وتجدر الإشارة إلى أنّ المؤسسة العامة للحي الثقافي كتارا ستشهد افتتاح معرض سهيل يوم الثلاثاء المقبل 4 سبتمبر، والذي سيتواصل حتى السبت 8 من الشهر نفسه.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button