additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Qetaifan Projects and Rixos Hotels sign MoU

إطلاق مجموعة مشاريع سياحية في جزيرة قطيفان الشمالية

Qetaifan Projects Company, a subsidiary of Katara Hospitality, which was established to develop and manage Qetaifan Island North, signed a Memorandum of Understanding (MoU) with the Rixos Hotels to manage and operate the hotels, the souq, the water park and the beach club in Qetaifan Island North.

The MoU was signed by Sheikh Nawaf bin Jassim bin Jabor Al Thani, Chairman of Katara Hospitality and Fettah Tamince, Founder and Chairman of the Rixos Hotels. In presence of Sheikh Nasser bin Abdulrahman Al Thani, Deputy Chairman at Katara Hospitality, Managing Director and CEO of Qetaifan Projects; Jamal Al Kaabi, Board Member; Jean-Baptiste Recher, Vice President Development, AccorHotels Middle East.

Qetaifan Projects will develop and operate Qetaifan Island North commensurate with high standards of Katara Hospitality’s continuous success.

On this occasion, Sheikh Nawaf said: “This agreement marks Rixos Hotels brand’s first property in Qatar. As we strengthen our vision to change the world of hospitality through investment and innovation to leave an outstanding legacy for future generations, in line with the Qatar National Vision 2030, we see this as testament to Qatar’s robust tourism strategy and its reputation as a key player of the country’s hospitality industry aiming to create a safe and sustainable investment that will carry the name of the State of Qatar.

“We are confident the ethos of Rixos Hotels brand is a strategic fit for our development project of Qetaifan Island North as it is important that we have an operator which understands and respects this unique destination, ensuring it occupies its rightful position in the local and global market-places.”

This is the first MoU of the Rixos Hotels chain in Qatar. The Rixos partnership with AccorHotels has added weight to the rapid growth of the Rixos Hotels on the regional and international levels.

Fettah Tamince, Founder and Chairman of Rixos Hotels, added, “We are proud of offering our services with our own brand now in Qatar, and we appreciate very much to be part of a mission for providing added value to the tourism of this wonderful country.”

Qetaifan Island North development is part of Lusail city with seven beaches, making it a distinctive waterfront of the city. The island has an area of 1.3 million sqm, and the island’s projects span approximately 830,000 sqm.

وقّعت شركة قطيفان للمشاريع -إحدى الشركات التابعة لشركة «كتارا» للضيافة- مذكرة تفاهم مع سلسلة فنادق ريكسوس لإدارة وتشغيل مجموعة من المشاريع في جزيرة قطيفان الشمالية، وتتمثل هذه المشاريع في كل من الفندق والسوق والحديقة المائية ونادي الشاطئ. وقد وقّع الاتفاقية كلّ من سعادة الشيخ نواف بن جاسم بن جبر آل ثاني رئيس مجلس إدارة كتارا للضيافة، والسيد فاتح تامينس مؤسس ورئيس سلسة فنادق ريكسوس، وبحضور سعادة الشيخ ناصر بن عبد الرحمن آل ثاني نائب رئيس مجلس شركة «كتارا» للضيافة، والمدير العام والعضو المنتدب لشركة قطيفان للمشاريع، ومجلس الإدارة وهم: السيد جمال الكعبي عضو مجلس الإدارة، والسيد جون بابتيست نائب المدير الإقليمي لفنادق أكور الشرق الأوسط.

هذا، وقد جاءت فكرة تأسيس شركة قطيفان للمشاريع نظراً لتزايد الطلب على المرافق السياحية العائلية ذات الجودة العالية، والحاجة إلى تطوير أكثر في هذا القطاع؛ حيث تقوم بتطوير وتشغيل جزيرة قطيفان الشمالية بشكل يتناسب مع المستوى الرفيع الذي اعتادت «كتارا» للضيافة على تقديمه، ولتستكمل سلسلة النجاحات التي حققتها ولا زالت تحققها حتى الآن.

وجهة

وفي هذه المناسبة، قال سعادة الشيخ نواف بن جاسم بن جبر آل ثاني، رئيس مجلس كتارا للضيافة: «تحتفي اتفاقية التعاون هذه بإطلاق أول وجهة تحمل شعار علامة فنادق ريكسوس في دولة قطر، في الوقت الذي نعزز فيه رؤيتنا لتغيير عالم الضيافة من خلال الاستثمار والابتكار لترك إرث رائع للأجيال القادمة. وتماشياً مع رؤية قطر الوطنية 2030، نرى هذا دليلاً على استراتيجية قطر القوية في مجال السياحة وسمعتها بصفتها لاعباً رئيسياً في صناعة الضيافة التي تهدف إلى خلق استثمار آمن ومستدام يحمل اسم دولة قطر».

وأضاف: «نحن على ثقة بأن روح العلامة التجارية للفنادق ريكسوس مناسبة، وستمكننا من تحقيق رؤيتنا الأساسية، بالإضافة إلى استراتيجية مشروعنا التنموي لجزيرة قطيفان الشمالية؛ حيث إنه من المهم أن يكون لدينا مشغل له الخبرة الكاملة لإدراة مثل هذه المشاريع الاستثنائية، وخلق تأثير قوي على الصعيدين المحلي والعالمي».

هذا، وتأسست سلسة فنادق ريكسوس في عام 2000؛ حيث تهدف إلى توفير إقامة فاخرة من فئة الخمس نجوم في 25 فندقاً وتعمل 17 منها، كمنتجعات على الواجهة البحرية بالإضافة إلى أنها تدير أكثر من 9000 غرفة تقع في سبعة بلدان مختلفة، وتوظف حوالي عشرة آلاف موظف. كما تجسّد سلسلة فنادق ريكسوس معنى الضيافة التركية التقليدية وتتميز بنوادي العلاجات الصحية الفريدة من نوعها في أرقى المناطق، كما تقدم سلسلة فنادق «ريكسوس» تجربة ترفيهية متميزة مليئة بالأنشطة؛ حيث تنظم ما يقرب من 1600 فعالية سنوياً لإدخال البهجة لأكثر من 150,000 طفل في السنة.

هدف صعب

وقال السيد فاتح تامينس، مؤسس ورئيس مجلس إدارة فنادق ريكسوس: «لقد كان اكتشاف وجهات جديدة دائماً هدفاً صعباً طوال رحلة ريكسوس منذ إنشاء العلامة التجارية في عام 2000، ونحن على يقين من أنه مع كل وجهة جديدة سيتم توسيع الآفاق إلى أن نصبح علامة تجارية عالمية، حتى الآن علم ريكسوس يلوح في ثلاث قارات وسبعة بلدان مختلفة، ونحن جدّ فخورين بتقديم خدماتنا تحت علامتنا التجارية لأول مرة في دولة قطر. كما نفتخر بكوننا جزءاً من مهمة توفير قيمة مضافة للسياحة في هذا البلد الرائع. وأود أن أشدد على أننا سوف نقوم بالمهمة نفسها في قطر، وذلك من خلال هذه الشراكة مع شركة قطيفان للمشاريع، ونحن نقدّر الثقة التي يتمتع بها شركائنا في مجموعتنا، ونغتنم هذه الفرصة لتوسيع محفظة الضيافة في هذه المنطقة».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button