additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😍 Offers

Qatar Airways announces global sales promotion

«القطرية» تطلق حملة عروض عالمية

Doha: Qatar Airways announced yesterday its latest global sales promotion designed to inspire passengers to explore new and exciting destinations in 2019. Qatar Airways’ passengers can enjoy exclusive discounts during this special promotion, where every journey to a destination becomes an unforgettable chapter, an experience that will create exciting stories to tell.

The promotion is valid on all Qatar Airways flights booked from January 7 to 16, 2019 for travel between January 7 and May 25, 2019. Passengers who book during the promotion period can enjoy up to 35 percent off on flights and will also receive double Qmiles and Qpoints in premium and 50 percent Qmiles and Qpoints in Economy.

Qatar Airways Chief Commercial Officer, Ehab Amin, said: “We are delighted to invite all our passengers to start planning their next trip with this exciting global promotion offering extensive discounts across all cabin classes on all flights. No matter where passengers choose to travel, when they experience a new destination first-hand, they become the author of their own unique story. With this new promotion, passengers can easily choose their next adventure and are truly spoilt for choice with Qatar Airways’ ever-expanding global network of more than 160 destinations.

“We are also committed to bringing people from around the world to Doha, not only to experience our five-star gateway Hamad International Airport during transit, but also to make Qatar a holiday destination of choice for our passengers.”

To take advantage of this offer, passengers can visit qatarairways.com/adventure or any Qatar Airways sales office, or contact their nearest travel agent.

أعلنت الخطوط الجوية القطرية عن أحدث عروضها العالمية التي تهدف إلى تشجيع المسافرين على زيارة واكتشاف وجهات جديدة خلال عام 2019. ويمكن للمسافرين على متن الناقلة الاستمتاع بخصومات حصرية خلال هذا العرض الترويجي المميز؛ حيث كل رحلة تعني تجربة ومغامرة جديدة.

ويسري العرض الترويجي على جميع رحلات الخطوط الجوية القطرية التي يتم حجزها خلال الفترة ما بين 7 – 16 يناير 2019، للسفر في الفترة ما بين 7 يناير حتى 25 مايو 2019.

وسيحظى المسافرون الذين يحجزون تذاكرهم خلال فترة العرض بخصم يصل إلى 35% على أسعار التذاكر، بالإضافة إلى 50% «كيومايلز» و»كيوبوينتس» مكافأة على الدرجة السياحية، وضعف «الكيومايلز» و»الكيوبوينتس» على الدرجة الأولى ودرجة رجال الأعمال.

تخطيط

وقال السيد إيهاب أمين، رئيس العمليات التجارية في الخطوط الجوية القطرية: «يسرّنا أن ندعو جميع المسافرين إلى البدء بالتخطيط لرحلتهم القادمة مع هذا العرض العالمي المميز، والاستمتاع بخصومات كبيرة على جميع الدرجات وعلى جميع الرحلات الجوية. ومهما كانت الوجهة التي يختارها المسافرون، فهم سيخوضون غمار تجربة جديدة ومشوّقة.

ومع هذه الحملة الإعلانية، سيتمكن المسافرون من اختيار وجهة مغامرتهم القادمة بسهولة بفضل شبكة الوجهات المتنامية للخطوط الجوية القطرية والتي تضم أكثر من 160 وجهة حول العالم».

وأضاف السيد إيهاب أمين: «نحن ملتزمون أيضاً بتشجيع المسافرين من جميع أنحاء العالم على زيارة الدوحة، ليس فقط للاستمتاع بتجربة من فئة الخمس نجوم، والتي يوفرها مطار حمد الدولي للمسافرين، بل أيضاً للتعزيز من مكانة قطر باعتبارها وجهة سياحية مفضّلة عالمياً».

للاستفادة من هذا العرض، يتعين على المسافرين زيارة الموقع: (qatarairways.com/adventure)، أو أحد مكاتب مبيعات للخطوط الجوية القطرية، أو الاتصال بأقرب وكيل سفر.

مكانة

وتشغّل «القطرية» -الحائزة على عدة جوائز عالمية- أسطول طائرات حديثاً يضم أكثر من 200 طائرة تتجه إلى وجهات السياحة والأعمال في ست قارات. وحازت الخطوط الجوية القطرية مؤخراً على جائزة أفضل درجة رجال أعمال في العالم، ضمن جوائز «سكاي تراكس» العالمية 2018.

كما حصدت الناقلة الوطنية لدولة قطر جائزة أفضل مقعد على درجة رجال الأعمال في العالم عن مقاعد «كيو سويت»، وجائزة أفضل شركة طيران في الشرق الأوسط، وجائزة أفضل صالة انتظار لمسافري الدرجة الأولى في العالم.

وبدأت «القطرية» مؤخراً بتسيير رحلات مباشرة إلى جوتنبرج في السويد، ومومباسا في كينيا، ودا نانغ في فيتنام. وتعتزم الناقلة الوطنية تدشين رحلاتها إلى كل من: فاليتا في مالطا، وأصفهان في إيران في عام 2019.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button